Zooo fijn, ik kreeg vandaag ook weer een mega bestelling binnen
Ik kijk er morgen gewoon weer naar uit een injectie te krijgen want het ging de verkeerde kant op. Maar ik kampte een tijd met coronaklachten die geen corona waren en daarom wilde ik wachten. Helaas nog niet eentje voor corona.
Nee het is vreselijk. Maar ik regel dit altijd zelf, laat het mijn huurbaas niet weten omdat die dan langs wil komen om het zelf op te lossen ipv meteen een vakman stuurt. En daar heb ik geen zin in want ik heb ook nog stiekem 3 huisdieren hier
De c schijf vd laptop was vol, dus mân vriend ging dingen verplaatsen, heeft ie vanalles mee verplaatst (programmaâs) waardoor nu dus niks meer werkt. Was met sollicitaties bezig zijn want heb nog vijf dagen voor 2 activiteiten voor 't uwv. Jeej stress en gedoe
Mijn schoonzus komt uit Polen en het is zo leuk om haar tradities te leren kennen. Kerstavond kookt ze altijd heel uitgebreid en word er een extra stoel aan tafel geschoven voor als er onverwachte gasten komen, want iedereen is welkom. Nu vertelde ze me over vette donderdag op 11 februari, dat is de dag van de vastentijd dat vraatzucht is toegestaan en er door heel Polen een soort van donuts/berlinerbollen (PÄ czek) worden gegeten. Deze week is er hier in het dorp een Poolse winkel geopend en op die dag gaat ze er heen op die gebakjes te kopen. En dan gaan we samen via videobellen haar traditie in ere houden door PÄ czek te eten
Cadeaus mag je niet afslaan
Een leerling heeft me uitgescholden voor kk kech via Kahoot. En ik kom er nooit achter wie het was. Echt fuck my life hoe doorgedraaid moet je zijn in je hoofd om je docent daarvoor uit te schelden.
Wat is kahoot? Is er geen school politie of iemand die dr kan achter komen?
Toen ik 600 jaar geleden op de middelbare zat waren er klasgenoten die onze mentor hadden gebeld en bedreigt met een stem vervormer. Was ook een heel ding toen. Maar daar zijn ze wel achter gekomen.
Een quizprogramma. Nee is niet te achterhalen. Ik heb wel een vermoeden, maar meer ook niet.
Jeetje dat is ook echt erg, bedreigd worden.
Kan je het niet ergens melden? Ik zou het iig met collegaâs bespreken
Ik twijfel al de hele dag om het aan de teamleider van die groep te melden.
@desecretaris Kleine ordeverstoringen kun je negeren, maar dit niet. En zit er helemaal niet op te wachten dat het nog bonter wordt.
Haha Alice Olsthoorn style, denk niet dat ik dat in mân rol als docent moet zeggen. In privĂ©sfeer kan het nog net.
Zeker doen! Al is het alleen al voor de opluchting
Die avondklok gaat echt goed zijn voor mijn dieet. Niet meer om 10 uur naar de supermarkt omdat ik nog zoân zin heb ik chocotruffels. We motten het maar van de positieve kant bekijken he!
Rotterdam-schieplein richting Utrecht heeft een zeer korte oprit. Vlg mij een van de kortste in NL
Hoorde weleens rampverhalen maar had zelf (afgelopen 10 jaar) nooit een probleem hiermee, vond snelweg nooit heftig en blij toe
Tot zojuist. Ik kwam er gewoon echtttt niet tussen (3 vrachtwagens achter elkaar die me geen enkele ruimte gunden, verder druk en toen hield de oprit op)
Dus ik kwam gewoon tot stilstand en heb 3 minuten moeten wachten totdat het rustig genoeg was.
Help, nu ben ik bang voor de volgende keer, lotgenoten? (nee zonder grap wel behoefte aan (h)erkenning)
Heb het gemeld! Voelt toch wel goed, bedankt voor de tips!
Ja melden!!
En miss een keer een les over hoe je met elkaar omgaat en schelden etc (live les eigenlijk) en pesten en kijken hoe ze reageren.
Dat die kinderen eens ff heel gauw normaal gaan doen
(Ik zal nooit meer klagen over die 6jarige in mijn groep die met zn ogen rolt als ik m aanspreek)
Oh wat gemeen via kahoot, dit is gewoon pesten. Echt melden, alleen al zodat jij het wat meer kwijt bent
Bij een reclame op tv wordt er dus aangebeld. En elke keer wordt mijn hond he le maal wild als ze dat hoort en rent ze naar de deur maar dan gebeurt er niks en komt er niemand en is ze teleurgesteld. Zielig.
Ja ging heel goed spiegels checken en op een gegeven moment maar gaan. Denk als ik tussen vrachtwagen 2/3 had gegooid, die loser keihard wel op zijn rem was gegaan misschien.
Lees op i-net ook wel dat anderen dit weleens hebben gehad/gezien (wordt toevallig naar zelfde oprit verwezen). Hele nare ervaring!
Wow hebben jullie de reclame van tv kantine gezien? Die interieurstyliste met dâr strandstijltje wordt zooo goed nagedaan.
Ook best asociaal dat ze gewoon geen ruimte voor je maaktenâŠ
Maar het lijkt mij ook echt heel eng als dat gebeurd. Of dat ik niet op tijd zie dat de strook ophoud en ik zo tegen de muur/dat zwart wit bord op knal, brr. Moet wel zeggen dat jouw ervaring me wel doet denken van oh maar je kan dus gewoon alsnog de snelweg weer op tuffen, niks aan het handje.