Wat je even kwijt wil #47

Sorry ik ben echt een one issue forummer geworden maar mijn cv ketel is weer kapot en ik ben helemaal kapot na mijn werkdag, wil gewoon thuiskomen in een warm huis en nu lig ik met mn jas aan op de bank om nog even 15 min te kunnen slapen voor er weer eens een monteur langskomt.

En er staat ook nog een laagje water in mn bad van gisteravond zie ik :confounded:

4 likes

Snel leegeten en ervan genieten. Het is een teken!

3 likes

lekker hoe heter hoe beter

1 like

ik was compleet in paniek vorige week door financiële corona shit etc. nu vond ik dit weekend de perfecte vacature dus heb gesolliciteerd en even met de manager gebeld en ik hoor iets binnen 14 dagen :partying_face: willen jullie alsjeblieft voor me duimen dat het wat wordt? kaarsje branden mag natuurlijk ook :candle: haha

120 likes

Zo herkenbaar!

Die jongen vroeg: ben jij de hoofdbewoner? Dus toen dacht ik oké het is sowieso iets van energie ofzo, dus heb meteen gezegd, ja maar sorry ik ben aan het werk… dus het komt niet goed uit. Succes verder!!

Ben heel trots op mezelf, haha, vorige keer heb ik een kwartier naar iemand geluisterd en dan ook maar een donatie gedaan want ja…

6 likes

Ik had een hele tijd terug een hele fijne warme roze jas overgekocht van een forummer, geen idee meer van wie maar nog steeds heel erg blij. Het is gewoon niet koud buiten met deze jas aan! :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik moet een toets maken, een die eens in de twee maanden wordt aangeboden en dus best voor vertraging kan zorgen als je m niet maakt. En iemand is de hele tijd aan het hoesten. Beter heb je een negatieve testuitslag mee, vriendin

2 likes

Oh leuk dat nog iemand er iets aan heeft! Hoop dat het blijft werken!

1 like

Ik zou bijna geen huur meer gaan betalen voor het goed gefixt is joh… dit is toch geen doen meer?

Ik heb zon graftakke hekel aan bussen. En nu rijd mn laatste rechtstreekse bus gewoon voor mn neus weg terwijl ik sta te zwaaien.
Nu lekker facking chaggie omrijden. Maar eerst gezellig tien minuten wachten.
Elke busschaffeur mag van mij nu de tyfus krijgen.

5 likes

Zooo fijn, ik kreeg vandaag ook weer een mega bestelling binnen

1 like

Ik kijk er morgen gewoon weer naar uit een injectie te krijgen want het ging de verkeerde kant op. Maar ik kampte een tijd met coronaklachten die geen corona waren en daarom wilde ik wachten. Helaas nog niet eentje voor corona. :upside_down_face:

Nee het is vreselijk. Maar ik regel dit altijd zelf, laat het mijn huurbaas niet weten omdat die dan langs wil komen om het zelf op te lossen ipv meteen een vakman stuurt. En daar heb ik geen zin in want ik heb ook nog stiekem 3 huisdieren hier

1 like

De c schijf vd laptop was vol, dus m’n vriend ging dingen verplaatsen, heeft ie vanalles mee verplaatst (programma’s) waardoor nu dus niks meer werkt. Was met sollicitaties bezig zijn want heb nog vijf dagen voor 2 activiteiten voor 't uwv. Jeej stress en gedoe

Mijn schoonzus komt uit Polen en het is zo leuk om haar tradities te leren kennen. Kerstavond kookt ze altijd heel uitgebreid en word er een extra stoel aan tafel geschoven voor als er onverwachte gasten komen, want iedereen is welkom. Nu vertelde ze me over vette donderdag op 11 februari, dat is de dag van de vastentijd dat vraatzucht is toegestaan en er door heel Polen een soort van donuts/berlinerbollen (Pączek) worden gegeten. Deze week is er hier in het dorp een Poolse winkel geopend en op die dag gaat ze er heen op die gebakjes te kopen. En dan gaan we samen via videobellen haar traditie in ere houden door Pączek te eten

66 likes

Cadeaus mag je niet afslaan :woman_shrugging:t4:

3 likes

Een leerling heeft me uitgescholden voor kk kech via Kahoot. En ik kom er nooit achter wie het was. Echt fuck my life hoe doorgedraaid moet je zijn in je hoofd om je docent daarvoor uit te schelden.

Wat is kahoot? Is er geen school politie of iemand die dr kan achter komen?
Toen ik 600 jaar geleden op de middelbare zat waren er klasgenoten die onze mentor hadden gebeld en bedreigt met een stem vervormer. Was ook een heel ding toen. Maar daar zijn ze wel achter gekomen.

Een quizprogramma. Nee is niet te achterhalen. Ik heb wel een vermoeden, maar meer ook niet.

Jeetje dat is ook echt erg, bedreigd worden.

1 like

Kan je het niet ergens melden? Ik zou het iig met collega’s bespreken