Wat je even kwijt wil #47

Ik twijfel al de hele dag om het aan de teamleider van die groep te melden.

@desecretaris Kleine ordeverstoringen kun je negeren, maar dit niet. En zit er helemaal niet op te wachten dat het nog bonter wordt.

Haha Alice Olsthoorn style, denk niet dat ik dat in m’n rol als docent moet zeggen. In privésfeer kan het nog net.

9 likes

Zeker doen! Al is het alleen al voor de opluchting

1 like

Die avondklok gaat echt goed zijn voor mijn dieet. Niet meer om 10 uur naar de supermarkt omdat ik nog zo’n zin heb ik chocotruffels. We motten het maar van de positieve kant bekijken he!

1 like

Rotterdam-schieplein richting Utrecht heeft een zeer korte oprit. Vlg mij een van de kortste in NL
Hoorde weleens rampverhalen maar had zelf (afgelopen 10 jaar) nooit een probleem hiermee, vond snelweg nooit heftig en blij toe

Tot zojuist. Ik kwam er gewoon echtttt niet tussen (3 vrachtwagens achter elkaar die me geen enkele ruimte gunden, verder druk en toen hield de oprit op)
Dus ik kwam gewoon tot stilstand en heb 3 minuten moeten wachten totdat het rustig genoeg was.
Help, nu ben ik bang voor de volgende keer, lotgenoten? (nee zonder grap wel behoefte aan (h)erkenning)

Heb het gemeld! Voelt toch wel goed, bedankt voor de tips!

20 likes

Ja melden!!

En miss een keer een les over hoe je met elkaar omgaat en schelden etc (live les eigenlijk) en pesten en kijken hoe ze reageren.
Dat die kinderen eens ff heel gauw normaal gaan doen :rage:

(Ik zal nooit meer klagen over die 6jarige in mijn groep die met zn ogen rolt als ik m aanspreek)

Oh wat gemeen via kahoot, dit is gewoon pesten. Echt melden, alleen al zodat jij het wat meer kwijt bent

3 likes

Bij een reclame op tv wordt er dus aangebeld. En elke keer wordt mijn hond he le maal wild als ze dat hoort en rent ze naar de deur maar dan gebeurt er niks en komt er niemand en is ze teleurgesteld. Zielig.

5 likes

Ja ging heel goed spiegels checken en op een gegeven moment maar gaan. Denk als ik tussen vrachtwagen 2/3 had gegooid, die loser keihard wel op zijn rem was gegaan misschien.
Lees op i-net ook wel dat anderen dit weleens hebben gehad/gezien (wordt toevallig naar zelfde oprit verwezen). Hele nare ervaring!

1 like

Wow hebben jullie de reclame van tv kantine gezien? Die interieurstyliste met d’r strandstijltje wordt zooo goed nagedaan.

1 like

Ook best asociaal dat ze gewoon geen ruimte voor je maakten…

Maar het lijkt mij ook echt heel eng als dat gebeurd. Of dat ik niet op tijd zie dat de strook ophoud en ik zo tegen de muur/dat zwart wit bord op knal, brr. Moet wel zeggen dat jouw ervaring me wel doet denken van oh maar je kan dus gewoon alsnog de snelweg weer op tuffen, niks aan het handje.

1 like

Wat is Tijl Beckand gruwelijk irritant bij de Slimste Mens zeg

3 likes

Hij is altijd gruwelijk irritant

11 likes

Ik heb ook wel eens stil moeten staan op een invoegstrook. Maar dat was toen het meest veilige wat ik kon doen. Vrachtwagens zijn ook lastig want als de tweede ruimte moet maken en de derde ziet jou niet kan dat misgaan. Gewone auto’s zijn wendbaarder en remmen veel sneller.

1 like

Ik heb het denk ik gemist. Ontzettend verdrietig nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte. :heart:

1 like

Als je ze nog hebt zou ik ze wel graag willen!

Mijn moeder koopt altijd dingen voor een kleine instantie hier in de buurt die bepaalde gezinnen in armoede helpt met spullen. Mijn moeder hosselt overal dingen vandaan op een of andere manier :joy: ze koopt ook altijd kilo’s groenten en fruit op de markt. Maar nu vertelde ze dus echt een kut verhaal over dat er dus vrouwen zijn die dan geen geld hebben voor tampons of maandverband en wat die vrouwen dan gebruiken in plaats daarvan :exploding_head: maargoed nu wil ik dat dus gaan kopen en verzamelen, maar geen idee waar dat een beetje goedkoop is? Kruidvat of toch gewoon in de supermarkt

19 likes

Wat lief van je moeder en lief van jou dat je wilt helpen :heart: Is een menstruatie cup een idee? Is wel wat duurder in aanschaf maar gaat wel heel lang mee. Volgens mij heb je tegenwoordig ook huismerk van bijvoorbeeld de Kruidvat. Hmm misschien is dit ook wel lastig trouwens qua maat enzo

3 likes

Ik heb al een jaar dezelfde piercing in mijn helix gat omdat ik hem gewoon niet open kreeg en nu is hij ineens spontaan open gegaan? Wat een bijzondere dag

2 likes

Oh bedankt voor die tip! Ga ik deze week een paar doosjes halen al in ieder geval. En over de cup @Parasol vind dat best een specifiek iets en vind het vervelend om mensen iets op te dringen en dat ze dan geen andere keus hebben. Ik zou bijv. zelf ook geen cup willen gebruiken.

Al zou dat wel een betere oplossing op de lange termijn zijn natuurlijk

4 likes

Bij AH is het wel eens 1+1 gratis op huismerk dus dan heb je iets van 60 tampons voor 1.10 oid. Moet je wel wachten op een aanbieding natuurlijk. Bij Aldi zijn ze standaard iets goedkoper maar die aanbiedingen ken ik niet goed. Misschien nog bij DM?

2 likes