Omg ik besef door jouw post pas dat de Hema aan afhalen gaat doen! Wat goed, dan kan ik eindelijk weer mijn lievelings nacho cheese chips, kaasflips en wijn halen
Edit: och ze verkopen de chips niet online
Omg ik besef door jouw post pas dat de Hema aan afhalen gaat doen! Wat goed, dan kan ik eindelijk weer mijn lievelings nacho cheese chips, kaasflips en wijn halen
Edit: och ze verkopen de chips niet online
Haha, ik besefte het me op dat moment ook pas.
Ik vind de stad nog hartstikke prima omdat je lekker koffie to go kan halen en andere dingen kan bestellen dan je gewend bent. En in La.ttrop Bre.klenkamp heb ik in september heel leuk in een sterrenkubus overnacht, en je kan daar ook dineren. Was erg leuk! Dorpje Oo.tmarsum daarnaast was ook charmant. In die omgeving kun je ook lekker wandelen en fietsen als je daar van houdt.
Ik raad je echt aan professionele hulp te gaan zoeken, ik snap dat hier posten wat oplucht maar je bereikt niks constructiefs. Gun jezelf die kans
Edit je bericht was weg…
Ik ben het eens met bovenstaande berichten over hulp zoeken, al is dat niet leuk om te horen (vond ik ook niet). Ik heb dat in juni vorig jaar eindelijk gedaan en daar ben ik nu al zo blij mee (zit nog niet zo lang in het traject). Heb zo’n spijt dat ik zo’n 18 jaar na mijn diagnose (autisme) maar wat heb aan gemodderd en niet veel eerder iets heb gedaan. @Loveisafourletterword
En dan deel je die niet?!?!?!
Ja, maar daar gaat het niet om he. Ik bedoel het gewoon in het algemeen en ik deelde mijn verhaal erbij.
Ik heb het bericht niet gelezen maar je hoeft toch niet iets voor iemand op te lossen? Als het een beetje oplucht voor @Loveisafourletterword om hier te posten is dat toch fijn voor haar? Ik denk dat je irritatie hier meer bij jou ligt qua oorzaak dan bij haar.
En voor @Loveisafourletterword, wat iedereen hier zegt is waar, gun jezelf hulp die je nodig hebt. Niets om je voor te schamen oid. En een nachtje slapen klaart ook wat op.
Volgens mij hebben een aantal leden al een stembureau examen gedaan. Willen die leden hun ervaring delen…
In topic over Tweede Kamerverkiezingen stonden geloof ik wat ervaringen. Ik ben ook heel benieuwd, heb nog geen inlogcode
Wooo het wordt bijna 20 graden op mijn verjaardag (aka dit weekend)
Wanneer ben je jarig, 1 juno?
Edit hahah je hebt al aangevuld
Hahaha zat net te editen
Ja shit ik ben dat nog aan het uitstellen omdat ik er geen zin in heb hahah. Heb nog tot de 26e…
Ja via derealisatie kwam ik inderdaad op depersonalisatie! Ben inderdaad wel heel fiks druk geweest, dus het zou heel goed kunnen dat het daarmee te maken heeft ja. Ik ga de komende tijd maar even rustig aan proberen te doen denk ik (:
Is een ding op reddit. Waar iemand een vaag verhaal verteld en om het nog even wat geloofwaardiger te maken toevoegd dat iedereen aplaudiseerde en Obama er bij was.
Maar hier is dan de vraag of er tomaten naar iemands hoofd werden gegooid
Heb je zelf toevallig een skate insta? Want ik vind het altijd leuk om rolschaatsers te volgen!