Wat je even kwijt wil #48

Veel sterkte en ik duim voor je :heart::heart:
Als je het er over wilt hebben, mag je me altijd een pb sturen :kissing_heart:

1 like

Au, dat is pijnlijk he, ofja gewoon een heel kutgevoel vooral. Warm douchen/bad en vandaag blijven bewegen helpt een beetje, maar duurt een paar dagen (nrt als spierpijn) :kissing_heart:

1 like

Hoe gaat het nu met je? Ik kreeg de tip mee om daarna veel water te drinken ivm de afvalstoffen die vrijkomen. En beweging is ook goed, voelt tegenstrijdig

1 like

@Sjern Ben je vandaag jarig?!

1 like

Ik ben zo raar, ik drink altijd een kopje koffie in de ochtend om vervolgens te beginnen met mijn werk en na mijn koffie ben ik altijd zoooooo moe haha alsof ik een slaapdrankje drink.

2 likes

Ik word ook heel moe van koffie! Ik word van koffie trouwens ook heel erg relaxed ofzo. Ik denk dat bij de meeste mensen het zo voelt als je blowt ofzo. Ik word echt extreem hyper van blowen (2 keer gedaan en was geen succes, haha).

3 likes

Ik heb een paar legpuzzels gedaan rond december, omdat ik mij verveelde. Nu heb ik een puzzel aan een vriendin gedoneerd met een gek briefje erin met een boodschap aan haar en haar vriend. Ze heeft de puzzel sinds begin januari nog niet gemaakt, maar moet al lachen bij het idee dat zij ‘m niet gaat maken en naar de kringloop brengt. Ik hoef puzzels echt niet terug nl.

4 likes

Doet me denken aan mijn middelbare schooluitstap waar we met een EEG keken welk effect koffie had op je hersenen. Bleek dat een deel van de groep actievere hersengolven kreeg maar sommigen kregen juist vertraagde hersengolven met het effect dat jij omschrijft. If I remember correctly. Dus helemaal niet zo heel raar!

7 likes

woow, bedankt voor jullie reacties! Wist niet dat dit echt een ding was maar fijn dat meer mensen het hebben. Of nou ja fijn, gelukkig ben ik niet raar laat ik het zo zeggen.

1 like

@Sjern gefeliciteerd! :tada:

Zometeen de supermarkt onveilig maken. Hopelijk loopt iedereen een beetje door.

3 likes

Ik wil weekend!!! Nog een paar uur volhouden

4 likes

Moest net spontaan janken, schijnbaar wil alles er nu tegelijk uitkomen en ik heb over een dik halfuur een gesprek. Lekker handig. :’)

4 likes

ohhhh jongens ik ga samenwonen, helemaal zin in, wordt (L)(L)

maar dat betekent dus dat ik mijn eigen appartementje ga opzeggen en ik vind het zooooo emo? heb hier met zoveel plezier gewoond en het is een geweldig plekje en ah ik denk serieus dat ik ga janken de dag dat ik de deur dichttrek, waaaaaarom

69 likes

Misschien kan er een bekende van je gaan wonen? Ik vind dat heel leuk, om een fijn huis “door te geven” aan iemand die je lief hebt.

1 like

Ja idd, ben nu heel erg bewust van: ah ik kan straks nooit meer genieten van mijn geweldige plekje, nooit meer boodschappen doen in ‘mijn’ supermarkt. Terwijl ik ook al een jaar ‘zeur’ dat ik wil samenwonen en no way dat ik hier tot mijn 65e blijf zitten zeg maar hahah, ik moet een keer weg. En bedankt <3

@Kauai ja zat ik al te denken maar ik kan niemand bedenken, het is ook vrije huursector met inschrijvingen

4 likes

Ja wel goed, het is al een stuk minder dan gisteravond. Had inderdaad veel water gedronken maar mijn spieren reageren altijd best heftig op dit soort dingen, dus had het kunnen zien aan komen. Heb inderdaad wel nog veel bewogen maar dus te weinig gegeten, dat ivm de pijn en afvalstoffen was geen goede combi haha. Maar ik red me wel! Lief dat je het vraagt.

1 like

Ik wil even kwijt dat @Krelis mijn geboortekaartje gaat ontwerpen en ik zit al een half uur te stuiteren van enthousiasme na het zien van de eerste opzet!

56 likes

Mijn dochter van vijf is helemaal geïnspireerd door Make Up Cup en heeft nu een roze look gemaakt van de ene kant van haar gezicht naar de andere kant, inclusief neus. Love it.

37 likes

Ik raak helemaal in de war van 't weer volgende week. 18 graden en :sun_with_face:
Jas aan? Blote armen? Blote benen? Sandalen? Wel echt zin in hoor

34 likes

Heel dubbel, van de ene kant ben ik wel ergens bang maar heb wel zin in eindelijk eens fatsoenlijk eten vanavond.

8 likes