Wat je even kwijt wil #48

Ik heb gezegd: als jij niet mee gaat lopen zo (zijn idee in eerste instantie) dan krijg je een sneeuw bal.

Toen stond hij op.

2 likes

Goed geregeld. Toch wat gezelliger :joy:

1 like

Ohh ja dat zware ademen en snurken… Ik lig ook al een uurtje of twee op de bank, hoop dat ik zo even in slaap val haha!

1 like

Ik dacht dat het een deceptie zou worden. Net via mijn deurbel gekeken of het wit is.

Echt een deceptie, geen vlokje sneeuw hier :sob:

1 like

Vind ik niet normaal nee. Wat zielig :cry:

1 like

Hier ook geen sneeuw. Ben eigenlijk wel teleurgesteld :pleading_face:

1 like

Het waait hier zo hard dat mijn buitentafel (met afdekzeil) weer halve meter is opgeschoven.

Ik kreeg de achterdeur niet eens open omdat er teveel sneeuw voor ligt. Zometeen een wandeling gaan maken door de opstuivende sneeuw, het ziet er gaaf uit

8 likes

Ik ben net terug van een lange wandeling. Was echt magisch hier! Overal nog een onaangeroerde laag sneeuw en niemand gezien.

12 likes

Ik denk dat mijn hond net voor het eerst in haar leven sneeuw heeft gezien. Ze maakte eerst allerlei gekke bokkensprongen en sprintte daarna naar huis :joy:

16 likes

Net terug van een uur wandelen met mijn hond geen sneeuw :slightly_frowning_face: alleen een vervelende koude wind​:dash:

Gevoelstemperatuur -17. Krijg de tering

11 likes

SAMEEE. de mijne schiet ook maar niet op.

Op het hoogste puntje van de achtertuin ligt er 26cm sneeuw.

2 likes

Ik ben zo blij dat er sneeuw ligt!! De laatste keer dat ik zo vrolijk wakker werd was denk ik in de zomer. Heerlijk de hele dag in de sneeuw spelen en ik ga langlaufen :smiley:

1 like

Foto!! :grin:

1 like

Ik verwacht nog wel minimaal 10 cm erbij hoor

Als ik alles binnen heb en erop heb zitten post ik ze sowieso in het fototopic, maar dit heb ik besteld :blush:

Samenvatting

clouds-urethane-quantum-outdoor-roller-skate-wheels-4-pack-t0

download

En (blauw)paarse veters met groene uiteinden!
Ik heb helemaal zwarte RSI’s dus was even toe aan wat kleur :grin:

3 likes

@Daytona Nee dat kon helaas niet, anders had ik het zeker gedaan! Een logé sliep nml beneden in de woonkamer. Ik ga haar vandaag wel even appen, maar de vorige keer reageerde ze ook nogal nonchalant dus hopelijk helpt het.

Ik ga er alvast een fb-post aan wijden, zal ze leren.

1 like