Wat je even kwijt wil #48

Net de kleine paarse afgezet bij de kapper :pleading_face: hij was nogal ontzet. Moest even een beetje huilen in de auto

15 likes

Nee pas paar maanden later

@Dazed Volgens mij ben ik gevaccineerd en krijg wel de uitnodiging

2 likes

Heb dat boekje toevallig hier liggen, er staat in dat iedere vrouw tussen de 30 en 60 een uitnodiging krijgt.

1 like

@kleinmaargroot @MevrouwMand Merci! Kan ik me daar vast op voorbereiden :’)

Neeeeee hier wil ik nog niet over nadenken :frowning:

@kleinmaargroot bij mij duurde het ff, heb de zelftest gedaan. Die test op HPV en als je dat niet hebt dan heb je geen verhoogd risico op baarmoederhalskanker en hoef je niet voor verder onderzoek. Misschien een uitkomst voor als je het spannend vind, ik vond het ideaal!

2 likes

Ik heb het ook net zo lang genegeerd tot ik een thuistest kreeg, werkte perfect.

1 like

Ja ik heb me ook aangemeld voor de zelftest! Wel zo makkelijk.

Overigens las ik in de folder dat maar 60% meedoet, echt een laag percentage

1 like

Ik kreeg hem 4 maanden na mijn verjaardag… paar dagen later uitstrijkje bij de huisarts en een week later een brief met dat ik heen hpv heb en geen vervolgstappen nodig zijn. Over vijf jaar de volgende dan weer.

1 like

Gaat nog wat worden met de baby straks :joy:

1 like

Wat een ellende zeg. Vanacht werd er weer aan de weg gewerkt hier. Wie bedenkt überhaupt dat dat wel snachts gedaan kan worden, en dan ook nog doordeweeks?

Ik heb heel veel behoefte om m’n frustratie te gaan uiten door te rellen op werk, niet doen, niet doen :sweat_smile:

1 like

Ik heb zo’n 4 liter waterfles besteld en vraag me nu af waarom. Hoe irritant zo’n enorme fles.

5 likes

kun je mee gewichtheffen, je hebt sportspullen gekocht.

5 likes

Grotere wegwerkzaamheden zoals asfalteren zijn eigenlijk altijd ‘s nachts. Blijft natuurlijk wel kut voor omwonenden maar heeft oa met verkeersveiligheid te maken.

1 like

Ja geen idee :joy: volgens mij zijn ze hem aan het blonderen ofzo want ik heb hem om 10:30 afgezet en hij is nu nog altijd niet klaar :flushed:

13 likes

Ik heb mijn vriend een foto geappt van mij. Kreeg ik een :+1: terug pfff

Mijn bejaarde buurvrouw is zo grappig. Ze heeft ongeveer de hele dag bezoek maar als er even niemand is loopt ze rondjes op haar oprit met haar rollator. En als ze dan in de verte iemand aan ziet komen lopen duwt ze haar rollater naar de stoep en hobbelt ze er achter aan zodat die mensen moeten stoppen . Weet ze ook zeker dat ze iemand heeft om mee te praten😂

10 likes

Ik heb soms echt het gevoel dat ik na de coronacrisis geen vrienden meer heb. :woman_shrugging:

Wat rot, laat niemand meer van zich horen?

Nope. Als ik mensen vraag zeggen ze wel ja maar hun vragen mij nooit en het is niet dat ze met niemand meer afspreken ofzo.

Moet hieraan denken door je bericht.

37 likes