Wat je even kwijt wil #48

Oh hmm, dit was ook wel precies wat ik deed: spijkerbroek aan en dan een uur wandelen. Dus morgen doe ik wel een legging + regenbroek tegen de wind en hopen dat dat dan beter werkt. En alleen heen is maar een half uurtje. Ik maakte inderdaad de fout te gaan krabben, huilen! Verkoelende bodylotion hielp wel gelukkig, dus die neem ik ook maar mee.

1 like

Oei oei mijn vriend kan niet naar huis omdat treinen niet rijden. Nu zit ik hier met een heel erg chagrijnig vriendje.

1 like

Ik kijk uit op een veldje en waar jullie snowboardende mensen zien, zie ik een koppel met baby in de maxicosi. Hebben ze aan de maxicosi een touwtje vastgemaakt en zo sleeen ze nu de baby rond :joy:. +10 voor creativiteit :thumbsup:

33 likes

m’n kat zit al uren onder de bank verstopt omdat ze bang is voor de sneeuw buiten, hartstikke zielig natuurlijk maar ik heb er echt hard om moeten lachen

2 likes

Ik heb nu al geen zin in het gezeik van morgen van het werk. Ik heb geen auto en het ov rijdt niet, dus of ik moet twee uur naar mijn werk lopen want ik ga no way fiets (er wordt hier niet gestrooid), of ik blijf thuis. Nu heeft iemand een berichtje/meme in de werkapp gezet in de trant van nederlanders overdrijven zodra het een beetje sneeuwt en nu durf ik niet te vragen of ik thuis mag blijven.

1 like

Ik was net buiten was wel echt leuk
Maar morgen werken en daar op de fiets heen
tenor

8 likes

Stom he! Het blijft gewoon echt niet plakken hier, net poeder.

1 like

haha hier ook niet :unamused: keek er al naar uit om m’n buren de stuipen op het lijf te jagen met een sneeuwpop op m’n balkon maar ik krijg er geen eens een bal uit

3 likes

Ik zag dus een auto rijden met een slee achter waar iemand op zit. Is toch hartstikke gevaarlijk :neutral_face: het is hier een 50 weg

2 likes

Verwarming kapot :weary: zo kut

Ik heb dit ook en zorg er sowieso aan dat je niet nat wordt. Als het hard heeft geregend op mijn jeans word ik 1 grote galbult

1 like

Dat is toch ook dom van ‘m? Overal hele week al sneeuwberichten en code rood etc. :woman_shrugging:

5 likes

Ja echt bizar. Stel je doet het op een landweg of ergens waar geen mens komt dan kan het nog net. Maar toch vind ik het onverantwoord

1 like

Ohh ik ging net boodschappen doen en toen zag ik een bevroren eend dobberen. Zo zielig! Hij zat helemaal met zijn snavel tussen zijn veren met een bergje sneeuw op hem. Het kan ook zijn dat hij sliep, want het lijkt me sterk dat zoiets blijft drijven maar zo zielig

:thumbsup: Productief dagje wel. Huis schoongemaakt (Gedweild, afwas gedaan, gestofzuigd, kattenbak gedaan, opgeruimd en de was opgeruimd), een module doorgelezen en de vragen beantwoordt, 5 kilo kattenbrokken verdeeld over hersluitbare zakjes, een boodschappenlijst gemaakt en een maaltijdplanning voor 1.5 week.

18 likes

Net m’n auto nog in de versnelling gezet. Ding was helemaal dichtgevroren, teringzooi. Dus ook meteen maar even wat olijfolie op de rubbers gespoten (heb een stick maar geen idee waar die in mijn rotzooiauto ligt)

En mijn buitensport moment van dinsdag afgezegd, hard pass dat ik met -10 buiten ga sporten!

Haha ja wilde al zeggen: hoe kan hij gemist hebben dat het code rood zou worden en met drie vlokken sneeuw ligt de ns al plat.

1 like

Oh mijn neefje had dus net serieus zo’n bulten van de kou op zijn benen. Leek wel allergische reactie :scream:

1 like

Ik krijg morgen een bestelling van Ikea en het zal me verbazen als ze komen met dit weer.

1 like

Ik durf niet met de sneeuw/ijzel te rijden en was aan het kijken of ik morgen met ov naar mijn werk kon komen. Kost me 40 euro voor een retourtje (bus, trein en tram) en moet een uur eerder vertrekken dan wanneer ik met de auto ga :weary:

Hoop dat ze vanavond besluiten om morgen toch over te gaan op digitaal onderwijs (wij zijn een praktijkopleiding). Moet de rest van de week ook elke dag werken, denk dat ik morgen mijn manager maar ga bellen.

*Edit; morgen online, gestresst om niks.