Wat je even kwijt wil #48

Omg ik heb net een appartement bezichtigd en het was echt fantastisch geweldig. Willen jullie allemaal voor me LoA’en please?? :four_leaf_clover::pray:

37 likes

Ik google altijd het weer in ‘plaats waar ik moet zijn’
Meestal als ik uberhaubt het weer google dan kom ik bij mn eigen woon plaats

1 like

Ah dat is zuur, ik ga voor je duimen dat je een keer hoog genoeg loot! :crossed_fingers:

1 like

Iedereen die gezellig in de sneeuw wil gaan wandelen zondag, windkracht 5/6 wordt voorspeld! Echt heel lang geleden dat er zo’n sneeuwstorm was toch?

2 likes

Heftig, onwijs zwaar werk lijkt me dat. Kun je het kwijt bij collega’s?

Ugh m’n zus maakt uit het niets een appgroep met ons en m’n broertje. Als ik ergens nou totaal niet op zit wachten is dat het wel. Leave Britney alone

4 likes

Wel fijn dat je het kan delen met elkaar. Maar echt pittig. Hopelijk kun je snel weer iets positiefs met ze doen

Ik heb een slimme energiemeter in huis, en had ineens helemaal zin om zelf mijn energieverbruik inzichtelijk te maken. Dus een interactief dashboard met daarin het verbruik, tegen de buitentemperatuur, zonuren enzo en kijken of ik ook echt verschil zie in de week dat ik koud gedoucht heb, of de verwarming een halve graad kouder gezet heb.

Maar helaas, mijn meterstanden blijken slechts een keer per maand uitgelezen te zijn. Bummer.

Haha bij het lezen van dit bericht kan ik alleen maar denken “de lockdown doet rare dingen met je”.
Zin hebben om je energieverbruik inzichtelijk te maken, wie had dat gedacht in 2019.

11 likes

Hahah, tering je hebt gelijk. Ik ben ook al regelmatig een site aan het verversen om te kijken of de pantoffels die ik wil alweer op voorraad zijn.

1 like

Sinds ik hier woon verhuizen de buren 1 voor 1. Ik denk dat ze bang zijn voor me.

4 likes

Na het heel lang uit te stellen (want duur) heb ik net van m’n eerste hogere salaris nieuwe wielen, toe stops en veters voor m’n rolschaatsen besteld! Ben helemaal enthousiast want ik denk dat ze heel vet gaan worden :blush:

38 likes

Is ook een cultuurding

4 likes

Ik heb vandaag een rasechte optimist gespot. Er liep iemand in korte broek in de supermarkt. Niet een sportbroekje maar echt een korte broek.

14 likes

Ik wil leuke dingen voor mezelf kopen want ik ben een paar dagen vrij en thuis (weekend weg afgezegd).
Wat zijn jullie favo webshops? Ik houd van kaarsjes, badderen, lekker vegan eten, troepjes voor in huis en creatief bezig zijn (al heb ik daar al veel van).
Ik bestel al wel eens bij www.hartjemezelf.nl (dus dat was mn eigen tip), maar andere tips zijn dus welkom!

Edit: oh leuke onderbroeken of sokken wil ik ook wel

Haha wat een verschrikkelijke naam, hartjemezelf. Maar dat terzijde, ik heb geen tips sorry

4 likes

En veel handiger dan een paar schaatsen die je 1 keer in de 10 jaar kan dragen.

Precies! Al ben ik stiekem wel benieuwd of ik ook beter kan schaatsen nu ik rolschaats

1 like

Als ik een paar panterprint noren kon scoren voor 10 euro had ik ze wel gekocht. :sweat_smile:

2 likes

Aziatische culturen vooral

1 like