Wat je even kwijt wil #48

Ik slaap dus met mijn ramen wagenwijd open maar ik heb hier al zoveel verbaasde reacties op gekregen maar juist met dit weer vind ik dat echt heerlijk. Zo’n fijne koude lucht :heart_eyes:

Ps. Moest een van mijn ramen vannacht wel dichtdoen want het sneeuwde op mijn bed hahaha

16 likes

Ik ben al de hele dag ‘90 en ‘00 bangers aan het luisteren (gratis tip), de clip van dit nummer is zo raar eigenlijk hè. Ze is aan het dansen in een bibliotheek terwijl ze papiertjes uit archiefkasten gooit? Weird flex

Dit is het nummertje van de dag trouwens:

15 likes

Ik zag net voorbij komen dat tesa warmhoud folie voor op de ramen heeft. Zou je ook nog kunnen proberen!

1 like

Ik slaap ook met de ramen open, niet wagenwijd maar op de kiepstand, maar kan echt niet slapen met de ramen dicht. Niks lekkerder dan koude lucht in de kamer en lekker diep onder je dekens kruipen!

8 likes

Ik slaap normaal ook altijd met het raam open, maar de overburen hebben sindskort een houtkachel ofzo, dus nu stinkt het elke avond. Zo kut :tired_face:

1 like

Jaaa heerlijk :heart_eyes:

Hou ook van onder de dekens kruipen maar die koude neeeeus daar kan ik niet van slapen

3 likes

Heerlijk, kan echt niet slapen met ramen/deur dicht, minstens op kiep (bij regen/sneeuw/storm) voor lucht.

1 like

Haha de school is morgen dicht. Ik vind dit echt hilarisch. :smiley: Een soort karma omdat ze de school per se open wilden.

6 likes

Kwam net dit filmpje tegen. Was die trend helemaal vergeten, dat mensen honderd lagen foundation op gingen doen en dat soort dingen. Wat doen mensen zichzelf toch rare dingen aan als entertainment.

2 likes

Tja als het moet dan moet het. Maar bijvoorbeeld mijn vader vindt het gewoon leuk om nu te rijden haha, liefst ook een beetje slippen op veilige plekken

1 like

Bij het tweede nummer moet ik aan tiktokjes denken met honden die DJ zijn.

(Bedankt tiktok voor het verpesten van dit soort liedjes in mijn hoofd)

2 likes

Nou er is een statement van de stichting, of je op tijd bent maakt niet uit. Zolang je maar veilig bent.

Spreekt elkaar een beetje tegen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Jij noemt het verpesten, ik noem het een verrijking :cool:

1 like

Dit nummer heeft me echt al door zoveel thuiswerkdagen heen gesleept hahaha

1 like

Aaaahw zo cute!

1 like

Lekker dan. Hoe ga je de kinderen dan opvangen zonder de bubbels te laten barsten? Dat was bij ons de hoofdreden.

1 like

Kunnen jullie deze scene nog uit home alone?
Dat was ik net op de trap naar buiten vanuit mijn appartementencomplex.
Het is dus GLAD mensen

(Gelukkig was ik dik ingepakt en valt de schade mee)

29 likes

Mijn rolluik zat ook vast, maar ik kreeg hem later op de dag toch weer open! Misschien af en toe nog proberen. Heel vervelend om de hele tijd in het donker te moeten zitten

Lekker laat om dat pas 19:30 kenbaar te maken maar mijn dochter heeft morgen sneeuwvrij.

2 likes