Wat je even kwijt wil #49

Ik drink savonds de slaap lekker thee van Pickwick. Vind het heel lekker ruiken en word er ook rustig van, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten natuurlijk. Ik slaap er wel lekkerder door, slaap vooral beter door snachts.

1 like

Morgen kom ik spammen! Nu ga proberen te slapen met mijn luidruchtige huisgenoot.

Ik moet morgen bloedprikken en het hoeft niet nuchter. Maakt het dan verschil als ik wel nuchter ga? Ik moet redelijk vroeg en krijg dan echt niks weg

Ik werk nog maar 2 jaar fulltime, maar het is echt een sleur. Geen zin in morgen. Nog iets van 40 jaar te gaan :upside_down_face:

24 likes

ik heb drie wijn op in krap een uur en mijn wekker gaat om 5.00. janken echt. en de broer van m’n vriend ging helemaal ingewikkeld doen over samen grond kopen om een huis te bouwen en hij ging mij allemaal ingewikkelde vragen stellen dat ik denk hallo wat weet ik van grond kopen en huizen bouwen? leave me alone ik wil slapen? morgen wordt echt een zware dag op werk :sob:

4 likes

Nee, geen probleem!

In sommige midden-O culturen (zoals de mijne) niet ongewoon om te beginnen met een verloving. Een periode waarin je elkaar nog beter leert kennen, meer vrijheden etc zonder dat het formele trouwen om de hoek komt kijken
Maar geen idee wat evt afkomst is hier

Wow, het boek dat ik nu lees heeft 1051 pagina’s :no_mouth: Benieuwd of ik hem op tijd uit ga krijgen om in te leveren bij de bieb. En dan moeten er nog 3 uit ofzo.

1 like

Noo gisteren gaan slapen met lichte keelpijn onder het mom van ‘zal morgen wel over zijn’.
Nou niet dus, heel de nacht liggen hoesten en maar 2 uur geslapen.
Straks dus laten testen.
Maar wat is de drempel om je in het onderwijs ziek te melden hoog zeg, want doordat ik een nu niet ben zijn er 25 kinderen gedupeerd.
En daarnaast is de Vervangerspool leeg, met als gevolg dat mijn klas waarschijnlijk thuis zit.
Dan voelt het nog rotter dat ik mij ‘ziek meld’
Maar er is gewoon geen andere optie :woman_shrugging:t2:

2 likes

Daar ben je wel even zoet mee! :scream:
Worden boeken bij jou nu niet ook automatisch verlengd door Corona? Bij mij doet de bieb dit nu omdat de bieb zelf dicht is (alleen boeken afhalen als deze aangevraagd zijn)

Shit man! Maar je kan hier niets aan doen.

1 like

Je kan er niks aan doen. :kissing_heart:
Heel hard gezegd, dat er geen vervanging is, is ook niet jouw verantwoordelijkheid.
Ze hebben straks meer aan je als je gauw weer beter bent, dan dat je lange tijd ziek naar school gaat en herstel op zich laat wachten. :heart:

2 likes

Kutgevoel he.
Beterschap :heart:

1 like

Ik moest vrijdag met de fiets naar school want iemand ging m lenen. Dus kon alleen naar huis lopen en vandaag kan ik erheen en naar huis lopen en ik heb er helemaal zin in. Zo lekker fris en rustig in de ochtend. Heb ook helemaal zin om alle mensen die ik altijd zie weer lekker akward tegen te komen zoals een personal trainer die altijd buiten sport en mensen met hondjes. Ze zullen zich wel afvragen waar ik was

9 likes

Ongevraagde hoesjestip! RMS Shop op Etsy!

2 likes

@anon42392789 @Lentex
Thanks voor jullie berichtjes, doet mij goed. Ik kan er inderdaad niks aan doen en de rest is idd lullig gezegd niet mijn probleem.
Nu hopen op snel kunnen testen en hopelijk snel een negatieve uitslag :pray:t3:

1 like

Jawel, maar ik weet niet of ik het dan alsnog red, haha. Al leest ie gelukkig wel vrij vlot.

Ik heb gisterenavond een appje van mijn oude baas gehad of ik wil komen praten om terug te komen en ik ben zo in de war

2 likes

Poeh zo’n zwaar emo weekend gehad dat de omschakeling naar (voor mij nu) irrelevant werk zometeen echt moeilijk zal zijn. Hopelijk kan ik rustig aan doen

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #49 (Deel 7).