Wat je even kwijt wil #49

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #48.

Previous discussions:

3 likes

Heb ik de ingrediënten voor erwtensoep gekocht, wordt het lente.

(omg first!!!)

27 likes

First like

2 likes

Ik realiseer me nu dat het met de automatische vervolgtopics altijd ‘wat je even kwijt wil’ blijft, dus zonder t…het is voor ons beslecht.

16 likes

Ik zit op m’n balkon met laptop op schoot te werken, best prima zo! Alleen vervelend hoe ik naar binnen moet rennen als ik gebeld wordt.

5 likes

@Karl_Lagerfeld en is de kleine paarse inmiddels al echt paars

1 like

Lekker mn gezicht staan sprayen met een gezichtszonnebrand en nu ziet mn haar rondom mn gezicht er vet uit. Lang leve zonnebrand.

1 like

Vind de kindervariant (de onderste) weer eens leuker dan die voor volwassenen. Helaas geen voeten in maat kindermodel (tenzij ik een stuk eraf hak).

14 likes

Ik heb net buiten zitten lunchen en daarna en half uur gewandeld en ben gewoon een beetje verbrand oeps. Niet verwacht dat dat al zo snel ging, stom. Wel heeeerlijk weer hier.

5 likes

tip van een niet beauty persoon; de kruidvat originals lippenbalsem apricot is echt een chille lippenbalm. Niet te vet, trekt lekker snel in. mijn lippen voelen weer als nieuw aan :star:

4 likes

Ik lig plat in de tuin met een ijskoffie en een podcast, dit is echt genieten :heart:

13 likes

Ik was net bij de bagels en beans voor een ijskoffietje.

En toen ik buiten wachte op mn koffie riep de barista “Noodgeval?!.. Noodgeval?!”
En iedereen keek zo van huh wat is er aan de hand. En toen dacht een meisje ohja dat had ik besteld.
Is er blijkbaar een drankje of iets wat Noot geval heet…

63 likes

Of heb jij je naam doorgegeven als Noot geval?

Ik heb echt zin in de ijskoffie van de SB. slaat nergens op want het is gewoon ijskoffie. maar toch.

4 likes

Studeren op het balkon is echt de beste beslissing van de dag geweest

5 likes

Had een gemiste oproep vh ziekenhuis maar krijg ze maar niet te pakken met terugbellen. Heb er morgen een afspraak, benieuwd of deze nou wel doorgaat of dat ze belden dat ie verzet moet worden door Corona, ook gezien de aantallen in mijn stad weer flink stijgen. Argh, irritant.

1 like

Jezus 21 graden hier. Zweet me kapot!

6 likes

Ja ik kreeg ook helemaal zo’n vieze plakkerige rug van mn leren broek :confounded:

Nee helaas nog niet. Als iemand tips heeft voor goede verd?

2 likes

Helder blauwe lucht hier ook in de parel van het zuiden, loveeeee it. Net lekker door de stad geflaneerd hoor​:sunny::sunny::sunny:

2 likes

@Oprah hij gaat naar trimsalon du.ch.ess maar ligt in Heerlen… dus misschien beetje ver voor stormi. En vond het best duur (45,-) maar weet niet of dat normaal is voor honden, vind het voor een mensen knipbeurt wel duur iig