Wat je even kwijt wil #49

Ik zat live mee te kijken naar een sponsordeal-overleg van die dj Tony Junior (hij stream echt alles op twitch) en ik was echt verbaasd hoe casual het eigenlijk was haha.

Ik moet iets mega technisch doen voor werk samen met een klant die er veel meer verstand van heeft, en het is maar goed dat het via de mail gaat, want ik zit er echt constant zo bij

Doe echt mijn best een zo kloppend mogelijk verhaal neer te zetten, maar ik begrijp de helft van de woorden die ik typ niet eens.

32 likes

woooooooooow meneer is geweest voor het riool en de wortels van de bomen die in de tuin van de buurvrouw staan die komen door de riolering heen en groeien dus omdat het vochtig word. Nu zit het gelukkig nog redelijk op z’n punt dat we dat stuk kunnen open halen en wellicht met de hand er uit kunnen scheppen.

Voor nu ben ik blij dat de rekening “maar” 150 euro was. maar dit had ik niet verwacht.

7 likes

Via NL Leert door toevallig? Ik had deze week ook mijn intakegesprek!

Haha ik zit in de wachtkamer in het ziekenhuis en een oude vrouw heeft ruzie met haar man omdat hij niet genoeg afstand houdt. Net duwde hij haar in haar rolstoel vlak langs mij en schreeuwde ze HAAAANS STOOOOOPPPPP! Gelukkig kan niemand zien dat ik stiekem zit te grijnzen achter m’n mondkapje.

26 likes

Omg ik heb ervaring met dit soort figuren en voor je het weet heb je 8 trauma’s aan je broek hangen

6 likes

Nou het gaat over een stel waarvan de man psychiater is en er is iéts met zijn vrouw en vroeger en dan komt zijn secretaresse in beeld en het is gewoon wazig. Wel heel goed in elkaar gezet vind ik en ook echt spannend waardoor ik ook zo benieuwd ben naar het einde.

1 like

Ik blijf het heerlijk vinden dat je uitgebreid kan gapen in het openbaar met mondkapje op. Niemand die je giechel in kijkt :+1:t2:

24 likes

Eigenlijk zie je het wel wanneer mensen gapen :face_with_hand_over_mouth: Maar goed ik gaap ook hele dag door

ik vind dat mijn werkdag er voor vandaag wel weer op zit. Zo druk de laatste tijd, ben blij dat mijn directe collega maandag weer terug is.

Kan me zo slecht concentreren.

1 like

O iedereen mag weten dat ik moe ben haha, maar het meest oncharmante wordt zo goed verborgen en uitgebreid gapen is toch wel het lekkerste

1 like

Hahaha ja die breakoutrooms zijn zo kut, ik leave dan ook altijd ff snel. Heb je toch mooi weer 10 minuten om drinken te halen

3 likes

Haha, daarom heb ik het ook meteen gedaan. :joy:

Heb je nu niet zoveel aan, maar bij de primark kun je van die enkelsokjes halen met zo’n rubber randje aan de achterkant, kunnen ze niet afzakken. En je ziet ze niet, zelfs wanneer je bijv slip-ons van vans draagt!

1 like

Ik volg een super leuk frans merk op Insta en de ontwerpster ook maar zij net plaatste zij dit en mijn frans is echt 0. Iemand die het een beetje snapt in grote lijnen?

In hele grote lijnen, ze biedt haar excuses aan voor een aantal zaken en het feit dat ze een tijdje afwezig is geweest

1 like

Ok neem mijn woorden terug. De laatste aflevering maakte alles duidelijk en ik zit nu echt met een dikke mindfuck! Haha een goede korte serie.

Ik zit boos te kijken en m’n mond valt gewoon open. Wat een onzekere discriminerende bijbel gekkies. Ik snap echt niet dat de grondwet nog niet in Nederland veranderd waardoor gelovige instanties niet meer zo veel macht kunnen hebben.

5 likes

Dankzij @Clancy en de code voor 1 gratis pizza bij NYP heb ik zo 2 pizza’s (als het goed is) :drooling_face:

6 likes