Wat je even kwijt wil #49

Doordeweeks kijk ik zo uit naar weekenden. En als het eenmaal weekend is verveel ik mij :thumbsup:

2 likes

Dan moet je op je nieuwe iphone maar foto’s van mooie meubels bekijken ipv echte meubels kopen :+1:

1 like

Ben benieuwd!

Het klinkt wel als een fijn ritueeltje dat ik ook kan gebruiken @Marquez @Dombo ik ga ook eens op zoek!

2 likes

Jemig ik had net een meeting en de wifi was weer zo kut, werd er continu uitgekickt. Ga daar zo slecht op jonge, als ik ooit iemand zou vermoorden zou dat waarschijnlijk zijn uit frustratie vanwege slecht internet

2 likes

Zonnatura Goede Nachtrust is echt al jaren mijn lievelings.

1 like

Ik drink dat niet om slaperig te worden ofzo maar meer omdat ik van cafeïne altijd moet plassen. Dus als ik in de avond gewone thee drink dan word ik sowieso ‘s nachts wakker.

1 like

Ik moest weer wat doen met secondelijm. Omdat ik vorige keer m’n vingers aan elkaar had gelijmd dacht ik nu slim te zijn en satestokjes te gebruiken. Ben net bezig geweest een vastgeplakt stokje van m’n vinger af te krijgen :thumbsup:

31 likes

Misschien is een refurbished een optie? Echt zuur geld dit

1 like

Omg voor het eerst vergeten m’n bed aan te zetten. Fucking kouuuud

1 like

Ik heb sinds vandaag een kat, supergezellig, maar dat beestje kan stampen joh. Hij is nu volop in verkenningsmodus, dus hij stampt het hele appartement door.

34 likes

Is ie wel makkelijk weer terug te vinden door het stampen :wink:

Deze van Het Blauwe Huis!

Dat sowieso, want hij mauwt en spint ook keihard.

1 like

Foto in kattentopic :heart_eyes:?

1 like

Ik drink savonds de slaap lekker thee van Pickwick. Vind het heel lekker ruiken en word er ook rustig van, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten natuurlijk. Ik slaap er wel lekkerder door, slaap vooral beter door snachts.

1 like

Morgen kom ik spammen! Nu ga proberen te slapen met mijn luidruchtige huisgenoot.

Ik moet morgen bloedprikken en het hoeft niet nuchter. Maakt het dan verschil als ik wel nuchter ga? Ik moet redelijk vroeg en krijg dan echt niks weg

Ik werk nog maar 2 jaar fulltime, maar het is echt een sleur. Geen zin in morgen. Nog iets van 40 jaar te gaan :upside_down_face:

24 likes

ik heb drie wijn op in krap een uur en mijn wekker gaat om 5.00. janken echt. en de broer van m’n vriend ging helemaal ingewikkeld doen over samen grond kopen om een huis te bouwen en hij ging mij allemaal ingewikkelde vragen stellen dat ik denk hallo wat weet ik van grond kopen en huizen bouwen? leave me alone ik wil slapen? morgen wordt echt een zware dag op werk :sob:

4 likes

Nee, geen probleem!