Wat je even kwijt wil #50

Wat een cliffhanger dit! Ik ben benieuwd.

Ga ze dan ook meteen fatsoenlijk betalen hopelijk

Haha ja ik moet ook naar een locatie waar ik maar een paar keer ben geweest. Ik weet niet eens hoe ik binnen moet komen want mn pas doet het waarschijnlijk niet meer. Nja we zien het allemaal wel en daarna weekend joehoe.

1 like

Een of andere man bij first dates van 76; ik ben niet oud, wel lang geleden geboren. I like that one.

24 likes

Een van mijn oud studiegenoten vroeg of ik het misschien leuk vond om met hem en 2 anderen online te meetten om bij te kletsen. Echt vet cute en leuk want op mijn vorige scholen was ik altijd een buitenbeentje en werd ik nooit voor dat soort dingen gevraagd :blush:

57 likes

Het is weer tijd voor een FF Quiz. Doen jullie mee?
FF quiz 6

3 likes

ZO fijn dat m’n haar zo snel droogt nu het kort is. Leven zonder klitten bevalt me ook wel.

1 like

Is wel wennen ja, maar komt wel goed joh. Voordat je het weet is de dag weer voorbij!!

1 like

Ik redde het niet haha. Ben inmiddels aangekomen en meteen aan de turbolader geslingerd. Zo nog rennen voor de supermarkt om avondeten te halen dus dat wordt het tweede avontuur haha

3 likes

Dit kan je niet posten zonder te zeggen welke stoel zodat het hele forum die kan gaan aanschaffen.

1 like

Vriendin kwam eten en nu heb ik keelpijn van het lachen

3 likes

Hahaha nou bij deze, trek allemaal je portemonnee even. Het is de loungestoel portofino wicker terracotta (belangrijk: met voetenbank!! want die maakt het echt af) van Intr. tuin. Wel elke euro waard

8 likes

Zo de tering hahaha 400 euro. Maar wel echt een prachtige stoel!

3 likes

Zelfs als ‘ie kut zat had ik voor dat geld dus wat anders beweerd he, dat snap je hahah

10 likes

Ik heb net slecht nieuws gehad over de gezondheid van een vriendin. Ze heeft al een jaar last van psychoses (stemmen en paranoide).

En ik maak me zoveel zorgen. Ik heb dit nooit meegemaakt. Gaat ze hier ooit uitkomen of is dit iets waarmee je voor altijd moet leven.

Wat heftig! Snap dat je je veel zorgen maakt. Hopelijk wordt het voor haar snel duidelijk en is er goede hulp. Sterkte!

2 likes

Thanks! Ja ze heeft hulp en gebruikt medicatie.

1 like

Wat een vervelend nieuws. Mocht je willen, kun je een pb’tje sturen. Heb hier zowel werk als in mijn privéomgeving ervaring mee. Kortom; het hoeft niet chronisch te zijn, maar hoe vaker iemand in een psychose zit en hoe langer het duurt des te meer kans dat het nog een keer terug komt. Verder is het per persoon afhankelijk hoe iemand op medicatie reageert. Bij de een kunnen de symptomen volledig verdwijnen met antipsychotica, bij de ander niet. Een familielid van mij is een paar keer psychotisch geweest, maar heeft door stressreductie en goed alert zijn op signalen ook twintig jaar lang geen psychose gehad (zonder medicatiegebruik!). In ieder geval belangrijk om je in te lezen over psychoses en over stigma/zelfstigma. Samensterkzonderstigma is een goede site hiervoor! Veel sterkte voor jou en je vriendin.

9 likes

Dank je wel! Jouw post heeft me wel een beetje gerustgesteld.:heart:

2 likes

Sorry dit badje is gewoon dikke kut. Heb helemaal pijn aan mn tenen omdat die de hele tijd tegen de rand aan zitten

7 likes