Wat je even kwijt wil #50

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #49.

Previous discussions:

man de stress die ik voelde bij het als eerste willen posten van dit plaatje was niet normaal

87 likes

Nu vraag ik me af hoe lang je er al klaar voor zat :joy:

1 like

Wat een stress alweer op mijn vrije maandag. :weary:
Ik moest mijn auto wegbrengen voor de apk. Op een kruispunt vond een vrachtwagen het wel een goed idee om door rood te rijden waardoor ik moest uitwijken en bijna een ander raakte. :angry:

Vervolgens geef ik luid en duidelijk mijn telefoonnummer aan de apk-man op een logische manier: 06 123 12 123, waarna hij het herhaalt met 06 12 31 21 23 waardoor ik nu thuis nog steeds met vraagtekens boven mijn hoofd zit of hij mijn nummer nou goed heeft opgeschreven of niet.
Waarom doen mensen dat??!! :tired_face:

9 likes

ja niet!
ik zag ineens het nieuwe topic, en ik dacht dit is mn kans om iedereen een goede maandag te wensen :hot_face:

heb niet eens het lelijkste plaatje kunnen kiezen, wilde achteraf liever deze zetten:
image

34 likes

Ja irritant is dat he. Echt error dan omdat het zo anders klinkt.

2 likes

Ahh over 2 weken is het alweer 2e paasdag. Zo’n zin in die rits verplichte vrije dagen!

22 likes

Hahahaha mijn school organiseert tegenwoordig online sportsessies en yoga. Heel fijn maar ik kan echt met moeite al om 9 uur zo wakker zijn om mee te doen :sweat_smile:

Ach wie weet heb ik eens een goeie dag en doe ik wel mee

3 likes

Heb dit jaar echt ongeluk er mee. Ze vallen precies op m’n standaard vrije dagen :sweat_smile:

Pasen en Pinksteren: de weekenden dat ik extra blij ben met dinsdag als vrije dag :partying_face:

6 likes

We gaan straks op vakantie :partying_face:

51 likes

Wisten jullie al dat we dit jaar geen kerst en nieuwjaarsdag hebben? :angry:
Althans, het valt in het weekend. In het weekend ga ik geen kerst zitten vieren, dan heb ik andere dingen te doen. Kerst is alleen leuk als je er vrij voor krijgt toch.
Kunnen we kerst niet gewoon vastleggen op elke 3e dinsdag/woensdag van december ofzo?
Even Kaag mailen, misschien kan ze het nog meenemen in het regeerakkoord.

34 likes

Ja goeie! Ik ben voor!
Misschien een handtekeningenactie houden

2 likes

Haha ik moest hier van en van die andere pica grinniken dus dank je :slight_smile:

1 like

wat leuk, waar naartoe?

Texel :desert_island:

14 likes

Ik voel me oprecht een beetje boos erom nu.
Mail jij Kaag even, dan app ik Rutte

1 like

Ja, echt flauw. Bij een schrikkeljaar lijken die feestdagen ook altijd gewone weekdagen over te slaan, nooit weekenddagen.

Gewoon afschaffen die handel en vrij in te zetten vrije dagen invoeren.

4 likes

Ja dat zou ik nog beter vinden inderdaad!

Wie zei ook alweer dat je gember moet raspen met een lepel? Echt een fantastische tip :ok_hand:

2 likes