De elektriciteit is uitgevallen.
En ik heb maar een kleine bundel en heb het internet nodig voor studeren.
Echt jammer dat het geen lekker weer is. Heb ook geen zin om wat leuks aan te trekken, wil gewoon een warme trui
Yayyy vandaag ga ik de stadswandeling doen met collega’s veeeel eten en drinken
Ik wilde mijn fiets in de auto vervoeren voor een apk bij mijn ouders, eindstand is dat ik een mental breakdown heb bij mijn ouders en mijn fiets nog kapotter in m’n woonplaats aan een lantaarnpaal staat .
Ik slaap de laatste tijd zoooo veel op m’n vrije dagen, tik zeker wel 11 of 12 uur aan
Hahah mijn moeder heeft ook zin in pasen. Ze appt net om te vragen hoe laat ik er ongeveer ben.
Ik: rond 2 uur
Mams: is het dan te vroeg voor prosecco? Nee he? Nee doen we gewoon. Oh en je vader vraagt welke wijn je daarna wilt.
Hahah nou paas fissa met de parents straks
Ik heb mijn vriend afgezet bij de kapper en toen ben ik op zoek gegaan naar paaseitjes. Vond ze al in de eerste supermarkt en nu moet ik wachten tot hij klaar is
yw
Yes mijn man heeft net samen met mijn moeder alle ramen en gordijnen gewassen terwijl ik in bed lag.
Dank je Ik ga daar maar eens een flinke bestelling plaatsen! Ben benieuwd of ze nog steeds zo lekker zijn als vroeger
Heb je je mobiel en internet bij dezelfde provider? Anders zou ik die ff bellen of je een gratis bundel krijgt
Het was gelukkig na +/- anderhalf uur verholpen.
Normaliter zou ik dan direct even naar andere mensen verkassen of mijn werk.
Oh ik ben gelukkig niet de enige! Het is dat mijn vriend mij vanuit bed appt of ik naar boven kom anders had ik vast regelmatig op de bank geslapen.
Ik moet opruimen, dweilen, stoffen en stofzuigen en heb er gewoon geen zin in. Dus lees ik schoonmaaktopics en voel ik me een viespeuk, omdat ik de wc-pot niet elke dag schoonmaak en geen geen drie keer per dag stofzuig.
Ik trek zo een mooie jurk aan en ga m’n haren eens mooi föhnen voor een feestje. Mooie lippenstift op.
een Kinder feestje …
Van wie moet dat? Ik maak echt zelden schoon, gewoon geen zin in en onnodig vind ik om dat zo vaak te doen.
Ah ik heb echt zin in prosecco maar ik heb geen wensen doorgegeven aan mn vader dus ik denk niet dat ie dat heeft gehaald
Maar vast genoeg andere lekkere dingen dus ik moet niet zeiken
Ja, van niemand, haha. Maar na 't lezen van die topics voel ik me dus een soort viespeuk Stofzuigen is het enige wat echt 3 - 5 x pw doe vanwege de katten. Oké, en de afwas en de kattenbak.
Dan lekker die topics laten voor wat ze zijn zou ik zeggen, als het goed is voor jou op deze manier is het toch prima! Jij moet erin leven. Ik stofzuig denk 1x in de 3 weken
Pasen is ideaal om Patat met mayo te draaien van Keiino.