Wat je even kwijt wil #50

Dankjewel :kissing_heart::yellow_heart: allemaal dankjewel

1 like

Ik heb zo mijn eerste zoom-meeting ooit haha

1 like

Dat heb je lang weten uit te stellen!
(Of wel andere programma’s gebruikt?)

Collega met veel ervaring zei iets heel fijns: “Dit soort mensen wil je ook niet als studenten hebben.” :slightly_smiling_face:

Nee ik heb wel geskypt met vriendinnen en familie, zeg maar meer low-key. Nu iets officielers

2 likes

Zoo irritant, heb toch wel wat steekjes laten vallen op werk van iets waar ik ‘verantwoordelijk’ voor ben. Aan de ene kant vind ik het niet erg om fouten te maken (van fouten kan je leren), maar toch wel zuur omdat ik nu het idee krijg dat sommige collega’s binnen de organisatie anders naar me gaan kijken. Voornamelijk de collega’s uit het management… pfffff :unamused:

Ik ben ook heel benieuwd, wil je t mij ook sturen? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Love deze, maar erger me wel altijd aan die stukjes dat ze uithaalt maar dan ineens weer gaat inhouden, maar die belt op het einde 10/10

7 likes

Mag ik ook de link? Ben wel heel benieuwd! :blush:

1 like

Hierzo!

14 likes

Ik zag een krantenartikel met als kop ‘wie nog geen huis bezit is wellicht voorgoed te laat’ of iets dergelijks en daar krijg ik zoveel stress van joh. Ik woon nog thuis, in een dorp waar ik graag wil blijven wonen maar nauwelijks huurwoningen zijn en ik heb ook geen vriend dus moet het alleen redden maar als ik het nieuws mag geloven blijf ik tot m’n pensioen bij mijn ouders wonen.

11 likes

Ik durf hem niet te openen :sob:

Edit: godvrrdddd

Ja en je kan tegenwoordig je ouders ook niet meer zomaar in een bejaardentehuis stoppen en dan zelf in hun huis blijven wonen. Ik krijg er ook stress van

3 likes

Omg ik faalde gewoon 🥲
Het was eerst per ongeluk een Mariah carey video haha

3 likes

Is er iemand met een Cosmopolitain? Of kan je artikelen los kopen?

Ik heb de laatste tijd mijn bad weer helemaal herontdekt. Nu heb ik mezelf beloofd dat ik er straks weer in mag als ik NU ga hardlopen. Poging #20383 om weer te beginnen maar goed. Hopelijk stuur ik mijn volgende bericht vanuit bad :muscle:t2:

5 likes

Deze is het voor mij! Zeker Fly like a bird.

7 likes

Ik heb het ook echt benauwd van dat stuk. Ik ben/doe altijd heel relaxt over geen koophuis hebben want love mijn kleine huurstekkie en kan op dit moment wel janken bij het idee hier ooit weg te gaan, maar vooral bij dit soort berichten (en eigenlijk ook wel gewoon als ik mensen over hun koophuis hoor) ga ik best twijfelen of ik niet m’n kop meters diep in het zand heb want tja ik ben ruim op huiskoopleeftijd, maar heb een ondermaats inkomen en geen relatie dus ik zal de huizenbezittersboot ook wel gemist hebben? Heeft dit dan gevolgen voor mijn toekomst ofzo die ik nog niet snap?

8 likes

Het contrast tussen we belong together en fly like a bird vind ik hier zo groot, steeds beter hoe langer je blijft luisteren.

love deze ook
Het is geen Rick I promise (wel de video die ik eerst per ongeluk als rickroll linkte en faalde)

2 likes

Hier nog een die er mega stress van krijgt. Maar dit kan toch niet zo door blijven gaan? :sob: ik heb echt een prima inkomen maar als single, geen hulp van ouders en een studieschuld die 2x in mindering wordt gebracht op m’n potentiële hypotheek kan ik vrijwel niks betalen.

1 like