Wat je even kwijt wil #50

Ik stak net in de auto op een rotonde mijn vinger uit naar rechts :joy:

40 likes

Ik heb mijn vriend zover gekregen dat we pannenkoeken gaan eten vanavond Ć©n dat hij ze gaat bakken. Lifeā€™s good :sun_with_face:

18 likes

Wat staat hier? Klmtdrmmo?

2 likes

Klimaatdrammer denk ik

3 likes

Oeeeeh :heart_eyes: Eetsmakelijk alvast!

1 like

Heel goed!

1 like

Ik fiets nooit en ga alleen met de auto dus Ɣls ik dan al eens met de fiets ga, zoek ik altijd het knipperlicht! :sweat_smile: dus je bent vast niet de enige.

2 likes

Haha die is ook leuk.

1 like

Ah ik hoop dat het je meevalt!
Ik ben ook helemaal de moeder geĆÆnfluenced door dit forum, dus heb zoā€™n bath bucket via marktplaats opgesnord. Ik vond die anti slip dingen juist wel chill en ik mag vanavond weer omdat er een meeting geannuleerd is :tada: :pray: Nu al zin in.

4 likes

Ik weet niet eens meer of dit EK of WK kwaliā€™s zijn want te lang al niet meegemaakt. Maar als ik zo kijk gaat dat nog wel ff door zo (2-0 Turkije vs NL)

WK is dit, 2022 in Qatar.

1 like

Oja duh dit wist ik natuurlijk.

2 likes

Ik heb honger.

1 like

Spannend!

1 like

Ik heb een jurk van Sissel Edelbo gekocht via marktplaats, kreeg hem net binnen en de achterkant zit vol met gaten. Zo mega kut dit, kan wel janken. Heb de verkoper fotoā€™s gestuurd van de gaten en gevraagd hoe we dit gaan oplossen.

ik vind het echt chil dat het Nederlands elftal aan het verliezen is, gewoon lekker voor ze, moeten ze eindelijk erkennen dat de vrouwen beter voetballen :grin:

5 likes

Ik zit nu in de trein en mā€™n telefoon heeft nog 3 procent. Ga ik dit redden spannendd

1 like

Nieuwe badkamer werkzaamheden zijn nu 1,5 week bezig en word zooo leip van het stof overal. Echt alles krijgt elke dag een nieuw smerig laagje gruis :zipper_mouth_face:

1 like

Ik fietste naar huis en toen schoot mijn ketting eraf maar ik kreeg hem er niet meer op want hij zat helemaal vast achter het tandwiel. Toen belde ik de fietsenmaker en ik kon meteen langs. Ennn ik hoefde niks te betalenšŸ„ŗ

16 likes

Wauw. Ik had apple oortjes besteld die met de pakketpost werden verzonden, vond dat al raar want het kan gewoon door de brievenbus. De bezorger stond met meerdere pakketjes voor mijn deur dus prima, ik sleep die dozen naar binnen en maak de doos open waar de oortjes in zouden moeten zitten. Nou, de oortjes zaten er dus niet in want de doos was leeg :clown_face::clown_face::clown_face:

8 likes