Wat je even kwijt wil #50

Ja die. Oh maar vorige keer heb ik het aan de PostNL balie gegeven, haha. Kan het ook gewoon bij een DHL-punt afgeven neem ik aan? Ik zie niet vaak DHL-bezorgers in het wild.

Oh haha ja weet niet of post nl het nu ook doet. Maar als je op de nespresso site kijkt dan kun je zien waar je ze bij jou in de buurt kan afleveren.

En dan dus zonder etiket? Haha daar ging het me eigenlijk om. Ik weiger die zak weer meer naar huis te nemen.

Jaa je hebt wss vorige x een sticker erop geplakt met je adres omdat er toen een winactie was ( weet niet of er nu een is) maar je kan ze gewoon zonder inleveren

1 like

Dankjeeee!!! Ja er staat overal: lever je zak in als je je bestelling ophaalt. Ja ehhh dan moet die zak wel net vol zijn he. Ze leggen het zo simpel uit dat ik er juist vragen door krijg, haha.

2 likes

Echt vervelend ala je geen feedback krijgt. Heb je nog genoeg tijd tot je finale indiening?

1 like

Dat is een beetje tricky want er is geen deadline :grimacing:
Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig en vandaag maak ik hem dus hopelijk helemaal compleet. M’n planning is een beetje om in juni de definitieve versie in te leveren en in juli afstuderen en ik ga er eigenlijk wel vanuit dat mn begeleider binnenkort wel feedback stuurt.

Wat fijn dat je zo goed ā€˜op schema’ loopt. :slight_smile:

1 like

Ik ga vandaag weer chillen in een bubbelbad in een suite. Zometeen mn lush bruisballen ophalen en snacks kopen en dan hop naar groningen :sunglasses:

24 likes

Ik had gister avond een zak vol met karton en zo alvast buiten bij mijn voordeur op het halletje staan. Staat niemand in de weg genoeg ruimte om langs te lopen. Behalve voor Stampertje de buurman blijkbaar?!

Die kwam weer met een lawaai de trap af gerend die gaat ineens vol in de rem en daarna hoor ik een trap tegen mijn vuilniszak?! Dude doe ff normaal :roll_eyes:

3 likes

Huis gepoetst, nu op naar 2 kringlopen, wibra en zeeman :sunglasses::ok_hand:t3:

5 likes

Ik dacht ff tussen de buien door brood kopen.
Nu sta ik te schuilen voor de hagel. Fml

1 like

Mijn vader is gisteren plotseling overleden en ik kan niet stoppen met huilen.

97 likes

Oh nee wat erg! Veel sterkte :broken_heart::wilted_flower:

1 like

Wat heftig veel sterkte!

2 likes

Wat heftig, heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat vreselijk voor je…

2 likes

Heel veel sterkte!!

1 like

Jeetje @Plankton heel veel sterkte :revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts: ik denk aan je

1 like

Wat vreselijk, heel veel sterkte gewenst. Weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan :yellow_heart: Veel liefde toegewenst in deze moeilijke tijd!

1 like