Wat je even kwijt wil #50

Kan ik een keer “uitslapen” op een werkdag (tot half 8 ipv kwart voor 7), word ik om 6 wakker en kan dan niet meer slapen :sweat_smile:

10 likes

Ik luister in de auto altijd Q Music maar die Mattie is echt vervelend. Laatst zat hij al tegen Jesse Klaver te bazelen dat hij sceptisch is over het hele klimaatprobleem (???) en hij zat ook al dat blote mensen programma voor kinderen af te kraken. Ik draai het volume altijd dicht als hij weer iets doms begint te zeggen want ik irriteer me dood haha.

12 likes

Zolang hij een beetje over ditjes en datjes praat kan ik hem prima hebben, maar zodra hij weer een of andere conservatieve dan wel populistische politieke mening gaat geven, dan zet ik hem ook uit.

7 likes

Gefeliciteerd @Lentex :heart::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face: @Lentex

1 like

@Krelis kokos olie altijd even uit proberen op een pluk. Bij sommige mensen werkt het uitdrogend.

2 likes

@Lentex gefeliciteerd!!

Net de Wim Hof ademhaling gedaan, heftig wel! Wel leuk dat Wim Hof himself je aan het einde van het filmpje een fijne dag, en een fijn leven toewenst.

3 likes

Zit gewoon te wachten tot 09:00 tot ik mag beginnen :sweat_smile:

1 like

Jaaa same. Kan niet stoppen met luisteren

Mn telefoon doet raar een aantal apps lopen steeds vast…

Mijn moeder en vriend hebben dit ook. Samsung telefoon? Apps blijven hangen of melding dat ze de app moeten sluiten.

1 like

Gefeliciteerd lieve @Lentex <3 hoop dat je een fijne dag hebt!

1 like

Jaa samsung idd. Mn moeder heeft het nu ook. Irritaaaant haha

Ik heb het ook sinds gisteravond!

2 likes

Bij mij hielp Aquarius Lemon wel goed tegen de misselijkheid. Daar is vitamine B6 aan toegevoegd, en dat schijnt sws te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid.

Er zit wel veel suiker in, maar ik was op het punt dat ik stoeptegels had gegeten als dat zou helpen🙃

En een baby bouwen is toch ook topsport🤷🏻‍♀️

Ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat!

4 likes

Kan deze ook weer geplaatst worden

Misschien dat dit bij jullie wel werkt? Mijn vriend lukt het niet helaas. Maar wel het proberen waard denk ik.

1 like

Oh ik heb samsung net geappt hahaha. Even kijken wat zij zeggen voordat ik zelf ga prutsen.

(Hun bot heet sam :joy:)

Gefeliciteerd @Lentex :heart:

2 likes