Wat je even kwijt wil #51

Ja klopt we gaan er ook wat van zeggen denk ik. Ugh ik haat dat soort gesprekken zo erg hahah, wil ook niet dat hij zich niet welkom voelt of zo wwant heb niks tegen hem als persoon maar ben hier wel echt klaar mee

Ja echt shit, ik had kraamcadeautje besteld en vannacht in half slaap bedacht ik me opeens:shit het heeft een zus/broer. Dus te laat. Nouja misschien bij de volgende inderdaad.

2 likes

Ik zou dat niet doen zelf, vind het niet echt nodig

4 likes

:frowning: Ja, echt wel. Shoppen merkte ik vooral toen alle winkels echt dicht waren, maar niet over gedroomd. Denk in mijn geval dat het korte verhaal dat ik schrijf (over een festival) het getriggerd heeft.

Bij gewone verjaardagen niet, bij de geboorte zou ik wel iets kleins doen onder het mom van ‘gefeliciteerd, je bent een grote broer/zus’ oid. Is voor zo’n kleine toch ook een hele happening en vind het wel lief om het ook een beetje met hen te vieren ofzo. Maar ik vind het zeker niet ongepast om niet te doen.

6 likes

zo dat duurde even!

12 likes

Ben helemaal vrolijk en energiek wakker geworden dus nu heb ik zin om een grote schoonmaak te houden en allemaal stomme klusjes te doen die al lang liggen. Dweilen!! Kleding stomen!! Moet maar even een lijstje maken want het is veeeeel.

Oh en vanavond iets lekkers koken :heart_eyes:

15 likes

Ja echt shit dat de winkels dicht zijn :sweat_smile: misschien dat er nog iets in de schappen van kruidvat liggen. Ff checken.

Niet per sé nodig. Mijn dochter is nu grote zus geworden en een deel neemt wel een cadeautje voor haar mee en de andere helft niet. Het boeit haar geen fluit. Ze vind het leuk maar ze vind het net zo leuk de cadeautjes voor haar broertje uit te pakken. En ze mag met het speelgoed spelen waar haar broertje nog niet mee kan spelen (autogarage bijv). Maar mijn dochter is 2 dus daar is het uitpakken nog het leukst

3 likes

Ik houd van sushipoint. Ze doen regelmatig win acties via hun social media. Mijn vriendin en ik hebben een sushi box gewonnen whoeh :tada:

24 likes

Ik zou het dus ook niet doen. Is zeker ook voor zo’n grote broer/zus wennen en aandacht delen etc., maar vind het de taak van de ouders om het oudere kind daar vooraf op voor te bereiden en in te begeleiden. Andere kids moeten ook maar leren dat er niet bij elke gelegenheid een cadeautje hoort. Maar misschien klink ik nu wel heel hard hoor, geen idee eigenlijk :joy:

15 likes

Ik geef les aan eindexamenklassen en ik vind het zo spannend dat ze over een maand examen doen. Mijn eerste keer lesgeven aan een eindexamenklas binnen het voortgezet onderwijs.
Echt serieus meer spanning dan voor mijn eigen eindexamen.
Ze zijn as we speak aan het oefenen :smiley:

22 likes

Ik wil weer eens mn wenkbrauwen laten doen maar ik vind het altijd lastig te bepalen wat daarvoor de goede timing is, aangezien ik het de eerste 1/2 dagen lelijk vind.

:face_vomiting:

5 likes

88 euro, ik zag ze verder overal voor 105, en de afgeprijsde waren allemaal niet meer mijn maat.

Ik hou van zeewier snacks maar die van de appie zijn echt goor. Alles van deze bakjes is of te droog of smakeloos. De gedroogde bonen waren opzich wel oke maar die waren zoet?

Ja, daar heb je wel een punt. Ik wilde ook nog toevoegen, ik heb afgelopen week spullen opgeruimd bij mijn ouders en het is echt te gek voor woorden eigenlijk hoeveel spullen je hebt en ook soms krijgt (bedrijven die presentjes sturen). Echt niet goed eigenlijk om bij allerlei gelegenheden gelijk spullen te kopen/geven. Meeste kinderen hebben denk ik wel genoeg al.
Misschien dat het net zo goed is in die situaties om gewoon aandacht aan het andere kindje te besteden, even wat te gaan doen samen.

2 likes

Pff ik verveel me zo erg dat ik maar allemaal polls aan het beantwoorden was uit het allereerste stel je vraag topic :upside_down_face:

4 likes

Ik had Het geheime dagboek van Hendrik Groen nog nooit gezien, en wist eigenlijk ook niet wat te verwachten. Heb afgelopen week de afleveringen gebinged en volgens mij voor de rest van t jaar mijn traanbuizen leeggejankt. Ik wist niet dat het zo ontzettend devastating zou zijn :cry:
Wel echt heel sterke serie maar jemig pffff… :cry: :cry: :cry:

6 likes

Hoop echt dat m’n ouders snel gevaccineerd kunnen worden. Merk dat ik zelf prima nog even kan wachten, maar voor hen ben ik echt ongeduldig. Maar ze zijn begin 60 dus zullen binnenkort wel een brief krijgen I guess.