Wat je even kwijt wil #51

Ik werd wakker met een zenuwachtig gevoel, weet niet zo goed waarom. Hoop dat het snel weg is.

3 likes

Komt het niet doordat je alcohol hebt gedronken? Ik dacht dat dat niet mocht in combinatie met antibiotica.

Gefeliciteerd met mij!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

48 likes

Gefeliciteerd met jou!! :partying_face:


Ik ga straks een weekend weg en ga eerst nog even boodschappen doen en duizend lekkere dingen inslaan. Zin in!!

3 likes

Volgens mij ligt het wel aan de specifieke AB die je hebt. Ik had laatst een kuur voor blaasontsteking (nurabid) en daar stond niks over alcohol in de bijsluiter. Toen ging ik googelen en vond ik dat ā€˜een of twee glazen wijn geen kwaad kondenā€™ bij die AB (praise be)

1 like

Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

1 like

:cake:

7 likes

In de wacht bij de huisarts: ā€˜er is 1 wachtende voor u, uw wachttijd is minder dan 1 minuutā€™.

Hang ā€˜alā€™ 8 minuten in de wacht :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd!! :tada:

1 like

Haha love this! Dank jullie wel!

Ja je moet er tegenwoordig zelf een feestje van maken :grimacing:

Hier wat taart voor jullie allemaal!
afbeelding

17 likes

@George Is bij deze antibiotica geen probleem begreep ik van internet en uit de bijsluiterā€¦

1 like

Oe wat is de goede deal?

Er staat onderaan dat ze gepersonaliseerd zijn

:sob: Ik droomde dat ik op een festival was. En toen werd ik wakker.

4 likes

Komt dat op Youtube? Ik ben benieuwd en zou het ook willen kijken maar ik weet niet of dat kan vanuit Nederland? :slight_smile:

In de ochtend sporten is echt vreeeeselijk. Denk probeer het ook eens, geen succes.

1 like

Wow ja is dat zo lang terug :o waar blijft de tijd (:older_woman:t4:)

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mijn god de vriend van mā€™n huisgenoot is hier in een week tijd iets van 5 keer blijven slapen. Mn andere huisgenoot en ik hebben er ook echt last van omdat hij altijd heel hard praat en zingt en we wakker worden van hem. Echt ben er zo klaar mee ik heb gekozen om met 2 chicks te gaan wonen en niet met hem, ga lekker samenwonen als je elkaar zo vaak wilt zien

3 likes

Vinden jullie dat je een cadeautje voor een peuter mee zou nemen bij geboorte van een broertje/zusje?

Ik bedoel; zouden jullie dat doen ja/nee.

Ik doe het niet want heb zoiets van kind hoeft niet altijd ook wat te krijgen als zus/broer/moeder wat krijgt. Maar ik voel me wel altijd opgelaten ofzo. Zoā€™n peuter/kleuter hangt er ook altijd zo bij.