Ik vind het echt verschrikkelijk als ik aangesproken word met ‘meisje(s)’. Hallo, ik ben een volwassen vrouw van 32, geen zestienjarig persoon die op de middelbare school zit.
Net lekker weer de naaimachine uitgescholden en straks leuk stofjes halen haha
Als kind hadden alle grote mensen in mijn omgeving een huis met tuin, dus dat is mijn beeld van een grote mensen huis.
Ik moet een belangrijk/spannend telefoontje plegen, maar zie er best tegenop. Dus ik ga nu stofzuigen en de wc schoonmaken.
Ik ben in Enschede aangekomen in onze airbnb en het is zoooo leuk!!!
Wat kunnen bedrijven toch zeikerds zijn. Dat ze je graag een baan willen aanbieden maar wel voor veertig uur. Terwijl ik de hele tijd had aangegeven alleen 32 of 36 uur (om de week een dag vrij) te willen werken. En eigenlijk is het niet willen want ik ben chronisch ziek. Ze mogen bij mij wel een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
wat ga je maken?
Ik sta op vrijdag in een klas waar ik maar eens per week sta. Dus ik hoef hier niks te doen qua gesprekken of administratie of wat dan ook. Dus na drieën zit ik altijd twintig minuten te forummen voordat ik bij de vrimibo aanschuif. Doen alsof ik druk ben.
Oh ik heb wel zin om te janken dus gaat op mijn lijstje hehe
Dat weet ik nog niet haha. Ff kijken wat voorn stofjes ik vind.
Ik had me voorgenomen om vandaag hard te werken, zodat ik dit weekend minder (of helemaal niks meer) hoef te doen. Maar hier zit ik, doelloos te internetten en dingen voor me uit te schuiven. Waarom ben ik zo
In deze tijd van het jaar ben ik zo blij met een balkon op het zuiden. Zit met een rokje, hempje en witte wijn in de zon. Love it! Alleen is zomerkleding super confronterend door m’n corona kilo’s (ik kreeg een broek van vorig jaar niet eens meer over m’n bovenbenen, zo kut)
Ok! Sowieso al heerlijk om even stofjes te neuzen. Veel plezier
————
Ik werd net gebeld en dat was voor het eerst dat ik vandaag wat hardop zei en ik heb amper nog een stem ik werd vanochtend wakker met beetje een ‘dikke’ keel maar gister flink geschreeuwd tijdens Ajax en veel te veel gerookt dus het was wakker worden alsof ik pre corona wakker werd na een goed feest.
Maar totaal clueless dat ik geen stem heb
Hahahah de day after. Wij werden ook echt kut wakker. Schijtavond
Hahah ja echt. Alsof er een vrachtwagen over mij heen was gereden
Zo lekker! Zat ook al te denken om naar Turkse bakker te gaan, maar is het niet heel druk daar nu :o
Weekend!!
Hoogtepunt van vandaag.
Ik heb mijn losse kruiden in potjes gedaan en op alfabetische volgorde in mijn telefoon gezet.
En ook nog erbij gezet wat bijna op is.
Misschien is het tijd dat beeld wat bij te stellen nu je wereld wat groter is dan toen?
Noooooo net viel m’n flesje parfum uit de kast, maar wonder boven wonder was ‘ie nog heel. Wil ik hem terugzetten, tik ik hem daarna alsnog weer uit de kast; kapot Gelukkig niet de duurste, maar toch. Hopelijk brengen scherven maar geluk dan