Wat je even kwijt wil #51

Ik had Het geheime dagboek van Hendrik Groen nog nooit gezien, en wist eigenlijk ook niet wat te verwachten. Heb afgelopen week de afleveringen gebinged en volgens mij voor de rest van t jaar mijn traanbuizen leeggejankt. Ik wist niet dat het zo ontzettend devastating zou zijn :cry:
Wel echt heel sterke serie maar jemig pffff… :cry: :cry: :cry:

6 likes

Hoop echt dat m’n ouders snel gevaccineerd kunnen worden. Merk dat ik zelf prima nog even kan wachten, maar voor hen ben ik echt ongeduldig. Maar ze zijn begin 60 dus zullen binnenkort wel een brief krijgen I guess.

Ik kwam er net achter dat ik al best lang zonder mondkapje op in de bus zit (gwn helemaal vergeten) en nu schaam ik me haha

Heb hem alsnog opgezet en wil nu door de bus schreeuwen dat ik geen corona-gekkie ben, maar dan denken ze vast dat ik gewoon een gekkie ben

22 likes

Ja goeie! Ik ga het met m’n andere huisgenootje overleggen en dan moet het maar gebeuren :sweat_smile:

2 likes

Ugh ga mijn wenkbrauwen tatoeëren en nu vroeg ze of ik een kwartiertje later kon komen. No problemo, en nu zit ik inmiddels al een kwartier te wachten. Kan hier echt niet tegen.

Ugh klinkt inderdaad pittig. Sterkte :kissing_heart: en soms even heel hard huilen kan ook opluchten!

1 like

M’n vriend en ik hebben jarenlang klein gewoond, eerst jaren op 20 vierkante meter daarna jaren op 65 vierkante meter, allebei zonder ‘een buiten’. En nu hebben we sinds 2 jaar een grote mensen huis met tuin. En ik vind het nog steeds zo bijzonder en fijn dat we 2 trappen hebben, er geen was in huis hangt, dat mensen langs kunnen komen zonder dat we eerst het huis moeten verbouwen. En zo fijn dat als ik nu naar buiten wil, ik me niet eerst toonbaar hoef te maken en niet tussen de hangjeugd in het park hoef te zitten.

55 likes

Waarom was die eerdere woning van 65 m2 geen grote mensen huis? Veel mensen wonen hun hele leven klein en zonder tuin… dat heeft toch weinig met volwassenheid te maken?

Ik snap je blijdschap overigens helemaal en ik kan me voorstellen dat het fijn voelt om nu eindelijk meer woonruimte en een tuin te hebben.

15 likes

Ik vind het echt verschrikkelijk als ik aangesproken word met ‘meisje(s)’. Hallo, ik ben een volwassen vrouw van 32, geen zestienjarig persoon die op de middelbare school zit.

9 likes

Net lekker weer de naaimachine uitgescholden en straks leuk stofjes halen haha

6 likes

Als kind hadden alle grote mensen in mijn omgeving een huis met tuin, dus dat is mijn beeld van een grote mensen huis.

6 likes

Ik moet een belangrijk/spannend telefoontje plegen, maar zie er best tegenop. Dus ik ga nu stofzuigen en de wc schoonmaken. :thumbsup:

7 likes

Ik ben in Enschede aangekomen in onze airbnb en het is zoooo leuk!!!

32 likes

Wat kunnen bedrijven toch zeikerds zijn. Dat ze je graag een baan willen aanbieden maar wel voor veertig uur. Terwijl ik de hele tijd had aangegeven alleen 32 of 36 uur (om de week een dag vrij) te willen werken. En eigenlijk is het niet willen want ik ben chronisch ziek. Ze mogen bij mij wel een cursus begrijpend lezen gaan volgen.

1 like

wat ga je maken? :grin:

Ik sta op vrijdag in een klas waar ik maar eens per week sta. Dus ik hoef hier niks te doen qua gesprekken of administratie of wat dan ook. Dus na drieën zit ik altijd twintig minuten te forummen voordat ik bij de vrimibo aanschuif. Doen alsof ik druk ben.

9 likes

Oh ik heb wel zin om te janken dus gaat op mijn lijstje hehe

1 like

Dat weet ik nog niet haha. Ff kijken wat voorn stofjes ik vind.

1 like

Ik had me voorgenomen om vandaag hard te werken, zodat ik dit weekend minder (of helemaal niks meer) hoef te doen. Maar hier zit ik, doelloos te internetten en dingen voor me uit te schuiven. Waarom ben ik zo :woman_facepalming:

2 likes

In deze tijd van het jaar ben ik zo blij met een balkon op het zuiden. Zit met een rokje, hempje en witte wijn in de zon. Love it! Alleen is zomerkleding super confronterend door m’n corona kilo’s (ik kreeg een broek van vorig jaar niet eens meer over m’n bovenbenen, zo kut)

6 likes