Nikkie (Tutorials) is denk ik echt de leukste, grappigste en meest getalenteerde persoon op aarde.
Ik ben de hele dag op pad geweest om wat dingen te halen en naar de dokter te gaan, voor het eerst eigenlijk sinds maanden dus eens naar de winkels geweest. Had wat spulletjes ook bij de H&M gekocht maar nu besef ik opeens dat ik onderweg ergens dat winkeltasje ben vergeten Ofwel op de tram, de dierenwinkel, bij de dokter of gewoon op straat. Alles is al gesloten nu dus bellen moet tot morgen wachten. Ik denk en hoop dat het in de dierenwinkel ligt. Ik baal echt want het was toch zo’n 40 euro aan spullen
Mijn moeder heeft hem nog best snel gemaakt, geloof ik. Ik heb hem nog niet gemaakt, maar wil ik wel eens doen
Ik kwam er net achter dat New Girl op Disney + staat. Heb ik naast Netflix, Videoland, Amazon prime, Npo start en Spotify ook Disney+ afgesloten? Jazeker
ik dacht dat ik me had aangemeld voor informatie wat betreft de lokale politiek, blijkbaar heb ik me aangemeld om lid te worden van de steunfractie van GL in mijn regio dus nu moet ik me even heel erg gaan verdiepen in alles zodat ik er niet bijzit als een kneusje zaterdag gelukkig heb ik wel m’n fancy mark rutte notitieboek om de aandacht af te leiden van mezelf
Wij hebben een Chinese collega met dito naam, maar hij noemt zichzelf al ‘Jan’
Dat deden Chinese studenten bij mijn opleiding ook, dan hadden ze een Chinese naam en een Europese naam. Vaak kozen ze dan een naam van iets/iemand wat ze zelf leuk vonden, dus zo zat ik bij Elvis en Chanel in de klas.
Nou mijn buurman is gisteren ingeënt en 's avonds hadden wij een internetstoring. Toeval?? I think not!!
Denk niet dat ik die lang zou laten liggen
Hij trekt het internet HELEMAAL leeg.
(Om de een of andere reden kreeg ik tele2 reclame in mijn hoofd)
Vannacht ruzie met mijn vriend. 0 zin in werk, 100% zin in de wijn die koud staat en de kaashapjes. + een lang weekend.
De buren zijn aan het verbouwen en 1 van de klussers is echt een plaatje
Ik vind m’n geïmplementeerde chip wel handig hoor. Geen pasjes meer nodig, hou gewoon m’n arm bij de pin of bij de ov-poortjes. Chip voelt aan wat ik nodig heb qua eten en dat wordt dan bezorgd. Alleen jammer dat ik ihkv het fitheid programma van de overheid shockjes krijg als ik weer teveel eet of te lang in bed lig
Neem aan dat je kapper wel op de minuut precies jou in de stoel heeft zitten ?
Hopelijk zoekt m’n vriend nog een brother husband
Wat zijn je lievelingsolijven? (Mijne die nocellara met peper en rozemarijn van de ap)
Godverdegodver. We zijn flink aan het klussen in ons nieuwe huis en m’n ouders hadden vandaag vrij gevraagd van hun werk om ons te helpen en nu staan ze al een volledig vast op de afsluitdijk. Vind het zo sneu en baal tegelijkertijd zo. Kutsluizen, kutbrug, kutstoring.
Ja natuurlijk is dat belangrijk om op tijd te zijn. Maar ik moet regelmatig nog vijf minuten wachten bij de kapper. Doe ik ook niet zo moeilijk over dan. Ik denk dat @Nox dat bedoelt.
Ik vind het ook normaal om op tijd te komen hoor, maar waar haalt je kapper (zeker in coronatijd) een andere klant vandaan als jij 7 minuten te laat bent voor je afspraak van 3 uur? Staan er rijen op de stoep met mensen die hoopten vandaag hun haar gepermanent te krijgen?
Als je 7 minuten te laat komt voor een afspraak voor tondeuzeren die normaal 10 minuten duurt, dan snap ik wel dat ze geen tijd meer voor je hebben, maar 7 minuten op 3 uur lijkt mij nog wel een overkomelijk in te halen verschil. Maar goed, uiteindelijk mag de kapper zelf beslissen natuurlijk.