Wat je even kwijt wil #51

Ik luister de kink top 100 vd zeroes en heb zo zin in een feestje of een festival of een concert

3 likes

Echt he! Mijn nichtje van 9 (is dat ook gen Z?) is al helemaal woke. Laatst vroeg ze: ‘wat heb jij gestemd? Als ik mocht stemmen had ik op groenlinks gestemd”. En ze eet vega en ze maakt sassy opmerkingen over dingen die niet milieuvriendelijk zijn haha

35 likes

Ben wel echt teleurgesteld in hun emoji’s, anti-gifjes zijn, en kut stickers. Dit is janken, niet lachen::sob:
En op Instagram kan je bij snel reageren op stories ineens niet meer gewoon op :fire: klikken, maar krijg je die kut stickers.
Ik heb dus van de week per ongeluk een ‘I love you’-sticker gestuurd naar een ex-date waar ik inmiddels gewoon bevriend mee ben en die een vriendin heeft. Gvd

16 likes

Hoe chill!!
(Was volgens mij naar aanleiding van een post van mij haha)

3 likes

Mijn weekendplannen (kamperen) gaan niet door ivm de regen, dus toen dacht ik oh dan kan ik de ESF finale kijken met vrienden.
Tot ik me realiseerde dat ik maar 1 vriendin heb in deze stad en zij al met een andere vriendin in een andere stad gaat kijken.
Ik voel me nu zo sip, terwijl ik echt veel vriendinnen heb.
Nja als ik kijk dan zoek ik wel een ESF topic hier (ik vermoed dat dat er wel is maar ik het op negeer heb staan)

1 like

vooral dat keyboard slamming vind ik dom, vet veel moeite ook om dat te typen?

Maarja onze msn-namen waren natuurlijk ook net als die Spongebob meme

1 like

Ik ben het nooit zo eens met deze mening over gen z. Of tenminste misschien dat ze in de toekomst wel meer goeds zullen brengen op het gebied van milieu enzo maar ik heb het gevoel dat mensen ze nu veel te hoog inschatten en vooral wb hun intrinsieke motivaties. Het blijven kinderen met weinig zelfreflectie en tendens tot pesten van wat buiten de norm valt. De ‘woke’ standpunten zijn nu toevallig hip maar de pubers van nu zijn denk ik niet minder gemeen of meer zelfbewust ofzo. Tiktok commentsecties zijn echt shitholes en elk ‘woke’ punt word zo gegatekeeped dat het hele idee achter het punt compleet verloren gaat. Ik geloof echt niet dat gen z opeens opgroeid tot een generatie van ‘betere’ mensen. Maargoed misschien ben ik al te oud en te cynisch. Waar ze voor staan is goed maar ik denk dat het voor veel pubers gewoon een trend is en hun egoïsme uiteindelijk toch de overhand gaat nemen.

22 likes

Stickers?? Dat heb ik niet

1 like

Jaa ik denk dat die wokeheid van gen z ook met de leeftijd te maken heeft. Mijn basischool klas was ook helemaal into groenlinks en save the planet. Nou ik denk dat 2/3 van die klas hele andere meningen heeft nu haha.

14 likes

Had van de week de sportschool voor morgen geboekt en daar had ik nu eigenlijk geen zin meer in. dus vanochtend om geboekt naar vanavond. Zit al klaar in mijn sportspul , tas staat klaar, ben er helemaal klaar voor. Jammer dat ik nog een uur moet wachten.

1 like

Ja ik krijg nu dit te zien als ik op die reactiebalk klik. En daar kan je doorheen scrollen, maar ik klikte daarbij per ongeluk eentje aan. Misschien krijg je het nog. Ik had die nieuwe lettertypes weer heel laat

Samenvatting

1 like

Jaloers

1 like

Ruilen? Ik vind dit helemaal kut haha

3 likes

Ik ben nu op weg naar de Rituals omdat ik me kut voel, je bent niet alleen! Maar ik hoop dat je je snel beter voelt, met en zonder bestelling :hugs:

1 like

Ah ik ben weer in zuid Limburg. Heerlak

3 likes

Ik heb het ook niet over de persoon die geknipt wordt. Maar dat de kapper altijd op tijd is en nooit uitloopt.

Net zoals een tandarts die roept ook dat je op tijd moet komen, zeer logisch, maar ik heb nog nooit op de afgesproken tijd in de stoel gelegen omdat een tandarts altijd uitloopt.

2 likes

Ik zit op de bank met een extra groot glas wijn en snacks na een mega drukke werkweek. Heerlijk genieten nu :partying_face:

13 likes

Ik heb de laatste tijd zo vaak dat ik dorst heb, maar te lui ben om te drinken. Zelfs als er een vol glas drinken voor me staat. Zelf-sabotage :woman_shrugging:t2:

3 likes

Balen! Misschien Facebook pagina van je stad checken? Vaak zetten mensen daar ook gevonden voorwerpen op.

Ik mis mijn familie en ik wil zo graag dat mijn moeder langs komt. Dan kan ik haar mijn nieuwe appartement en kat laten zien. En er zijn zoveel mooie plekjes waar we dan heen kunnen. En ze houdt ook van wandelen dus dan kan ik met haar alle hikes doen die ik niet met mijn man kan doen omdat hij hoogtevrees heeft haha.

Alleen kan het dus niet door de travel ban :pensive:
Echt zo frustrerend want ik heb nu tijd en geld en over een tijdje niet meer. En ik kan wel naar haar toe dus het voelt zo oneerlijk.

16 likes