Mm ja dat maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit haha, ik lees, like eventueel en lees dan de volgende post
De belangrijkste stap heb je gezet, het maken van de afspraak. Je kunt het.
Makkelijk gezegd: je hoeft niet zenuwachtig te zijn, ze nemen je echt wel serieus.
Ik heb straks mijn een-na-laatste tentamen ooit. Ook voor het eerst in twee jaar weer een tentamen op de uni maken, echt een gek gevoel dit.
Oh spannend, veel succes!
Ik ben weer thuis. Heb een vragenlijst meegekregen en ik sta op de wachtlijst van de ggz praktijkondersteuner. De huisarts was echt een lieve vrouw.
Je mag trots op jezelf zijn.
Ik heb een apart Instagram account aangemaakt om dingen te delen over afvallen en hoe het gaat met Personal Body Plan enzo. En ik heb dat nooit ergens gedeeld ofso, maar ineens is iemand die ik ken me daar gaan volgen. Kan niet helemaal uitleggen waarom, maar voel me gelijk niet helemaal chill meer om alles vrijuit te delen.
Dat komt omdat diegene wss een melding heeft gehad van iemand die je kent heeft ook insta.
Gewoon je profiel op prive zetten en diegene geen toegang geven.
Maandagochtend, 8.30 uur, werkoverleg.
Rest van het team : “oh en dit is een goed plan en dit gaan we zo aanpakken en ik heb hier nog een idee over en ik heb dit nog gedaan”
Ik: “euh… Weet ik even niet meer, euh… Even kijken hoor…”
Pff… Maandagochtend overleg is niet voor mij weggelegd, voel me echt het sukkeltje van de groep.
Oeee yass die ah quiches zijn weer 1 + 1 gratis. Als nu weer alle mediterrane groenten quiches weg zijn ga ik janken.
Ik heb dat ook standaard op maandagochtend. Vaak moet ik ook als eerste. Wat ik nu vaak doe is op vrijdag al een klad klaar hebben. Zodat ik dat alleen half hoef voor te lezen met punten en niet in mijn geheugen hoef te graven.
Hetzelfde hier hoor, ik vind het zo’n gare tijd voor een meeting.
Ik zou de eerste week van april mijn eerste vaccinatie krijgen maar dat werd vlak van te voren geannuleerd omdat het Astra was. Dus ik was helemaal sip. Maar nu kreeg ik gisteren een sms dat ik Pfizer krijg! Gelijk gebeld en kan over 2,5 week al terecht woehoe. En dan tweede week juni de tweede.
Ooo dat is een heel goede tip! Dat ga ik ook doen
Ik heb lekker weer een abonnement op de Donald Duck genomen. Love it
Echt zo’n lekker weekend gehad . Ik heb voor het eerst op een scooter gereden en dat ging goed. Die gosharing is echt handig en leuk. Dit weekend er al 5 uur op gezeten
Bluhhh net bij de huisarts geweest en ze vermoeden toch wederom een hernia. Ik ben nog geen 30…
ik heb even een baalmomentje.
Mannen
Ik krijg een verzoek op LinkedIn dus ik accepteer dat want ja, hoe meer connecties, hoe beter I guess. Eerst stuurde hij een professioneel bericht als ‘welkom als nieuwe connectie’ en nog wat blabla. Daarna vroeg hij naar wat ik deed en was verbaasd dat ik nog student ben, terwijl het letterlijk op m’n profiel staat. Dan vraagt hij hoe ik mezelf voor de toekomst zie, dan licht ik toe welk vakgebied ik in wil. Is hij daar ook verbaasd over, terwijl hij 3x m’n LinkedIn heeft bekeken en het staat er ook echt 3x in vermeld.
Daarna vroeg hij naar huisje tuintje boompje… ik zei dat daar geen druk achter staat en dat ik daar nog een partner voor nodig heb, maar dat ik daar niet mee bezig ben.
Zegt hij dat ik een mooi gezichtje heb en dat dat wel goed komt… Wtf doe eens normaal zeg. Na een rondje googelen zie ik ook gewoon dat hij een vrouw en twee kinderen heeft.
Ik ben zoo jaloers op mensen die hun haar maar 1/2 x per week hoeven te wassen en dat het dan niet vet is en nog mooi zit.
Ik moet het letterlijk elke dag wassen, anders is het vet en zit het niet goed. Ben nu al dik een jaar bezig met dat zogenaamde ‘trainen’ om het minder te kunnen wassen, maar het blijft vet op de 2e dag. Moet altijd een staart in.
Wat een leuk weekend had moeten zijn voor m’n moeders verjaardag, is uitgelopen in een fikse ruzie tussen mij en m’n vader. Dus werd vanochtend met een brak en schuldgevoel wakker. En nu zit ik voor werk achter m’n laptop, maar wil eigenlijk gewoon in bed onder de dekens verdwijnen en serie kijken.