Wat je even kwijt wil #51

Zo geen zin om deze werkweek weer elke dag van begin tot einde aan het hollen te zijn en ook nog eens weer minimaal 8 uur over te werken, terwijl ik maar parttime werk. Ik moet echt even iets veranderen hieraan. En in theorie zou dat moeten kunnen, want ik heb erg veel vrijheid daarin, maar tegelijkertijd is er ook niemand aan wie ik iets kan overdragen en voelt het alsof alles haast heeft.

1 like

Kan maar 20 minuutjes in m’n les straks, daarna is het weer tijd voor een ritje door de teststraat :roll_eyes:

Omg ik luister in de ochtend altijd naar de Belgische Q-music maar elke week (maandag?) gaat Stan van Samang of hoe heet die gast een liedje ā€˜coveren’. DIE ENGELSE UITSPRAAK :weary: haha verschrikkelijk, heb geen idee wie dat is, die Stan, maar hij moet echt op Engels les

2 likes

Het regent en dat tikt zo lekker op het dak. En ik moet opstaaaan.

6 likes

Het is weer zover, ik heb 0,0 zin om weer te gaan werken. Elke maandagochtend hetzelfde :slightly_frowning_face:

7 likes

Al een broek gesloopt, omdat de rits vastzat (net nieuwe broek :weary:) en mijn wc ruikt naar terpetine. Deze week begint goed.

Hetzelfde hier. Ik was altijd op maandagen vrij op mijn vorige werk maar nu niet meer helaas. Vond maandag zo’n heerlijke dag om vrij te zijn, voelde ook altijd zo chill op de zondagavond dat ik wist dat ik kon chillen de dag erna terwijl bijna iedereen moest werken.

4 likes

Wel echt vriendelijk en aardig dat iedereen dit gaat petty liken nadat het al is opgelost.

4 likes

Ik heb vanochtend een afspraak bij de huisarts om mijn mentale problemen te bespreken. Mijn eigen huisarts had geen plek, dus heb een onbekende. Ik zit hier echt helemaal te trillen, ben zo zenuwachtig.

22 likes

Maar dat weet je toch helemaal niet als je aan het bijlezen bent? Ik doe dat tenminste nooit bij discussies, eerst naar beneden scrollen om te kijken hoe het verder gaat en dan weer terug om evt posts te liken waar ik het mee eens ben

19 likes

Succes.

1 like

Het staat er een post onder.

Mm ja dat maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit haha, ik lees, like eventueel en lees dan de volgende post :woman_shrugging:t2:

8 likes

De belangrijkste stap heb je gezet, het maken van de afspraak. Je kunt het.

Makkelijk gezegd: je hoeft niet zenuwachtig te zijn, ze nemen je echt wel serieus.

2 likes

Ik heb straks mijn een-na-laatste tentamen ooit. Ook voor het eerst in twee jaar weer een tentamen op de uni maken, echt een gek gevoel dit.

26 likes

Oh spannend, veel succes!

1 like

Ik ben weer thuis. Heb een vragenlijst meegekregen en ik sta op de wachtlijst van de ggz praktijkondersteuner. De huisarts was echt een lieve vrouw.

77 likes

Je mag trots op jezelf zijn.

4 likes

Ik heb een apart Instagram account aangemaakt om dingen te delen over afvallen en hoe het gaat met Personal Body Plan enzo. En ik heb dat nooit ergens gedeeld ofso, maar ineens is iemand die ik ken me daar gaan volgen. Kan niet helemaal uitleggen waarom, maar voel me gelijk niet helemaal chill meer om alles vrijuit te delen.

1 like

Dat komt omdat diegene wss een melding heeft gehad van iemand die je kent heeft ook insta.
Gewoon je profiel op prive zetten en diegene geen toegang geven.

2 likes