Bah ik sta nooit ingelogd bij mn eigen facebook maar kreeg net melding dat ik daar een chatbericht had. Wilde t maar meteen bekijken zodat de melding weg zou gaan. Is t een vriend van mn broer waar ik al 8 jaar geen contact mee heb. Dat hij geen contact krijgt en dat t laatst niet goed met m ging. Waarom krijg je dit soort berichtjes net voor je wil slapen. Gatver.
Heftig. Krijg jij wel contact met hem?
Lukt slapen een beetje?
Ah ging t soort even googlen en hoe schattig! Heb je een foto van ze?
En qua namen vind ik je genoemde opties wel leuk eigenlijk! Of Mario, Wario en Luigi. Cor, Ron en Ona. Mark, Jesse en Wopke (of maak een CDA trio Wopke, Hugo en Pieter). Sigrid, Lilian en Sylvana. Amalia, Alexia, Ariane.
Ok ik ga al slapen
Omdat mijn lichaam staat voorgeprogrameerd op wakker worden van een wakeup light met vogelgeluiden, ben ik nu al een uur wakker omdat die kutbeesten buiten niet ophouden met tjirpen
Grrrr kan me zo niet voorstellen dat deze dag voorbij gaat. Gister had ik vrij en het voelde echt al als vakantie en nu moet ik nog werken joe lekker lang buitenspelen, jeugdjournaal kijken, lesje over 2e wereldoorlog en ik vind het wel weer goed zo.
Succes! Ik moet hele dag blij doen tijdens de koningssspelen geeeen zin
Oh buhhhh jij ook succes!
Wat een horrordag lijkt me dit! Succes en hopelijk wordt het toch een beetje leuk
Gisteren mijn laatste tentamen gehad en daarna de hele middag zitten drinken in het park met vrienden om het te vieren. Was alweer vergeten hoe het voelt om een kater te hebben
Echt weer heerlijk 4 uur geslapen, word ik wakker heeft de hond het hele bed onder gekotst
Ik vind het zo luguber om kippen te vernoemen naar fastfood restaurants waar kip geserveerd wordt
Ik ben verdacht alert na 4,5 uur slaap. Dat wordt instorten rond 11:00
Zou niet weten hoe. Toen ik in facebookmessenger online was zag ik dat ie online was. Dus hij zal wel leven nog denk ik dan. Weet niet of t nut heeft om m daar een berichtje te sturen. En of ik t wil.
Heb uiteindelijk wel geslapen gelukkig.
Vriendin van mij heeft kippen en die heten Toktjana, Peter en Selie.
Ik ben een aflevering van het radioprogramma waar ik stage gelopen heb aan het luisteren en ik kreeg gewoon kippenvel van de jingle?!
Aaah lief!
Kijk dat gezichtje nou
Balen. Weet je al wat meer?
Dus ik net pittige sausbasis maken voor een stoofpot ding gebeuren. Dacht ik âff proevenâ nou was bijna gestorven. Dus heb de heetste peper er maar niet bij gedaan.
Heb wel mooie dikke lippen nu
Ik wilde niet discrimineren. Een lelijk rupsje zou best eens de mooiste vlinder van allemaal kunnen worden. Al bleek dus achteraf dat deze verandert in een mug
Oh, zoals ik het lees heb je geen contact met hem. Extra naar dat je dan dat soort berichten krijgt.