Wat je even kwijt wil #51

Oh dan is het wel gek haha. They are holding you in de gaten.

2 likes

Mijn vriend gaat eindelijk beginnen met rijlessen en ik heb er zoā€™n zin in dat hij over een tijd dus ook zijn rijbewijs heeft. Ik heb zelf geen auto want arme student maar mā€™n vriend gaat waarschijnlijk wel een auto kopen en dan kunnen we eindelijk lekker samen roadtripjes maken enzo :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb mijn rijbewijs al 5 jaar en ben het zat dat ik altijd de hele tijd moet rijden als ik met mā€™n vriend met (geleende) auto ergens heen wil haha

10 likes

Nou ik hoop voor hem dat er niet nog een lockdown komt en dat hij ook snel zijn theorie kan doen. Ik ben voor mijn gevoel al 3 jaar bezig met mijn rijbewijs nu (ben sinds oktober 2019 bezig). Heb dus allebei de cbr sluitingen meegemaakt šŸ„²šŸ„²

Oh wat vervelend voor je :frowning: Hoop inderdaad dat het niet nog een keer stop wordt gezet, ook voor jou! Zijn theorie-examen heeft ie al ingepland voor midden juli dus hopelijk gaat dat door en haalt ie het in een keer. Veel succes nog met je rijlessen en hopelijk heb je snel je rijbewijs!

Het valt mee. Ik werk gelukkig in een warm kantoor!

2 likes

Dankjewel! Mijn theorie verloopt in oktober, dus ik moet het volgende examen gewoon halen. Gaat ook wel lukken, heb er vertrouwen in. Succes voor je vriend!

2 likes

Verlengen ze de geldigheid van je theorieexamen niet? Wat stomā€¦

1 like

ah wat is het toch weer fijn om van 0 naar 100 in boosheid te schieten door stress en dan weer te janken. Echt toppppppppppppppppppp. fijn om weer op 250% te werken.

2 likes

Jawel! Mijn theorie verloopt officieel deze maand, volgens mij is hij zelfs al verlopen, maar hij is nu verlengd tot oktober. Ik heb eerst mijn theorie gehaald en ben toen begonnen met rijlessen.

1 like

ugh ben weer helemaal moe en moet nu zoomen met mn boomer begeleider.

2 likes

Met een beetje geluk weet ze niet hoe de zoom aangaat

1 like

Ik vind een dude met een mullet lekker en ben nergens meer zeker van in het leven nu.
Oh help hij is 19.

5 likes

Ligt het aan mij of is het Nationale alles gaat mis op werk dag? Kan niet wachten tot het vijf uur is. :unamused:

2 likes

Inderdaad pff. Ik haat donderdagen altijd zo.

Ai dat ziet er rot uit :sweat_smile:

Zeep mag nu wel hoor! Want je gaat 'm nu ā€˜resettenā€™. Een staalsponsje en wat azijn werkt goed! Daarna weer opnieuw inbranden.

Maar kan mij voorstellen dat het wel een domper is. Er is wel veel over die pannen te vinden. Ik heb sowieso vertrouwen in het advies van Knives and tools of Kookpunt.

Hahah dat geluk had ik bijna twee weken geleden maar op t nippertje had ze m door helaas

Ik zou vandaag mijn uitslag krijgen van de lisexcisie, en heb nog steeds niets gehoord. Dit is nog erger dan wachten op een pakketje met een tijdsaanduiding tussen 8.00 en 18.00u.

1 like

Ah, leuk (of nja, niet leuk maar je snapt wat ik bedoel) om te horen, hoop dat het helpend is!

1 like

Yesss ik heb mijn moeder zover gekregen om in november al voor een puppy te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Om weer te leren dat mullets echt niet aantrekkelijk zijn, bij deze:

image

Youā€™re welcome

9 likes