Wat je even kwijt wil #52

Ik kom even een maand bij jou wonen dan hahaha.

2 likes

Ja geen idee :woman_shrugging:t5: heb wel vrij weinig echt tv aan maar van de week wel hele avond tv gekeken en toen het 2x gezien en de kruidvat reclame (die wel echt kut is) De koning toto reclame heb ik zelfs gemist terwijl ik toen voetbal zat te kijken :joy:

@Soy.peor gezellig! Alleen hier staat dus wel een maand lang alle wedstrijden op haha denk dat je dat minder leuk vind :joy:

3 likes

Oh nee maakt niet uit ik heb net geleerd dat ik het niet hoef te kijken.

2 likes

Mijn vriend had zo’n Bavaria 10-pack gekocht (terwijl hij dat bier dus niet te drinken vindt) want daar kreeg je zo’n EK broekie bij, kwam hij er bij thuiskomst achter dat hij een 10-pack met het vrouwen broekje had gekocht ipv het mannen broekje. Hij was zelfs zó teleurgesteld dat hij op z’n uitgestorven insta (stories) een oproep heeft gedaan om te ruilen :rofl: Eindstand: 20 blikjes in de koelkast en hij heeft eindelijke z’n juiste broekie 🥲 Je moet er wat voor over hebben hè, denk ik dan

38 likes

Joh ik dacht dat Duitsland het wk van 2018 had gewonnen, maar dat blijkt gewoon al 4 jaar ervoor te zijn geweest. Had echt geen idee dat dat al zo lang geleden was, tussendoor ook niks meegekregen van een ek/wk.

1 like

Haha ja true! Je kan gewoon in mijn slaapkamer of op balkon zitten en in de rust kom ik je wat te drinken brengen :joy::joy:

@Stofdoek aah dat vind ik heel cute! En moet jij nu het vrouwenbroekje aan?

1 like

Ahhhh dit vind ik wel echt heel aandoenlijk haha

3 likes

Flauw dat hij niet gewoon dat vrouwenbroekje ownt.

Hoezo zijn er überhaupt een mannen en vrouwenbroekje? Zo’n vormloos ding kan toch iedereen aan?

6 likes

Nederland heeft ook niet meer meegedaan sindsdien, daarom leefde het ook minder

Nee ik niet. Ik krijg daar heftige alergische reacties van.
Plus ik denk dat ik er niet eens in pas ook :joy:

8 likes

Het is ook echt zo’n viezig polyester ding, hij vroeg nog of ik hem wilde hebben maar ik heb vriendelijk afgeslagen :smirk:

@Acquiesce heel erg aandoenlijk, terwijl hij mijn songfestival douze points shirt nog belachelijk heeft gemaakt: karma denk ik dan :relieved:

8 likes

De Ikea is net de Action, kom je voor een paar sponsjes ofzo en dan sta je bij de kassa is het ineens “dat is dan 134,50 alstublieft”.

25 likes

Iemand hier zei dat ze bij de Lidl van die xxl ijslolly’s hadden. Maar daar zit echt een rare chemische smaak aan. 🥲

1 like

Ga stuk.

Ging net even wandelen in het bos, maar was echt een naaktslakkenfestijn. Soms wel groeperingen van 4 á 5 bij elkaar. Op zo’n klontje. Was ook best hoog gras dus ze konden ook echt in het topje van een grasspriet zitten met zijn 3en. Vond het zó vreselijk naar, kon niet stoppen met denken aan alle naaktslakken die onder mijn schoen belanden bah bah bah.

Jij klinkt echt fun

11 likes

Ik had van een bepaalde band nu voor 2 dagen een optreden gehuurd aka 48 uur het concert kunnen streamen maar ik ben gewoon het volledig concerten kijken verleerd door corona. Ben steeds aan het doorspoelen en alles pauzeren, terwijl het een goed optreden is. Hoe moet dat straks als het gewoon weer irl kan. :laughing:

1 like

Ik heb een kut (werk)dag gehad. De oplader van mijn laptop is kapot. Ik kan niet slapen door de hitte en ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo dat ik een vaccinatie afspraak mag maken en dat het me lukt om ook daadwerkelijk een datum te plannen. Blughhhh🥺

1 like

Ah bah gadver, die dingen zijn zo vies! Dacht dat die altijd kwamen als het een beetje vochtige omgeving was, maar ook met warm weer, zon en droogte zijn ze er dus? Bah.

Waarom zou het niet lukken om een afspraken te plannen?