Wat je even kwijt wil #52

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #51 - #5233 door Sugarsnap.

Previous discussions:

5 likes

Heb ik nu iets verkeerd gedaan?!

15 likes

Hahaha nee! Jij plaatste het laatste bericht in het oude topic. Een topic is automatisch vol na 5000 berichten en dan wordt er een nieuw topic geopend.

4 likes

Haha neehoor! Wordt na 5000 post automatisch een nieuwe aangemaakt en de oude gesloten!

1 like

Verse pastasaus gemaakt, huis weer schoon en nu roddels kijken op YouTube.
Goede zaterdag zo

6 likes

ik ga misschien de social media runnen (en nog opzetten want ze hebben het nog niet :sweat_smile:) voor GroenLinks in m’n gemeente. Papa Klaver, here I come

33 likes

Wat een SAAIE dag en gister ook al. En ook nog dat kloteweer. Word er helemaal lamlendig van.

6 likes

Jumbo! Maar geen idee of ze ze overal hebben hoor! Wij hebben 2 jumbo’s hier en heb ze maar bij 1 zien liggen.

Edit: heb het opgezocht en ze liggen schijnbaar helaas maar bij 5 verkooppunten hier in de omgeving (Rotterdam/Dordrecht).

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

@anon41596379 mijn noise cancelling koptelefoon is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan (bose quietcomfort 2). Toen ik hem eind augustus kwijt raakte heb ik uiteindelijk ook weer een nieuwe gekocht omdat ik het zo prettig vind!!

2 likes

Blijkbaar gaat iemand in de wijk trouwen en ze hadden zulke harde muziek aan dat iedereen zijn raam opendeed en de politie door meerdere mensen is gebeld. T is toch corona?!

Ik at net echt de perfecte banaan
:dancingbanana:

11 likes

Ik be gisteren tegen een stilstaande auto gefietst :roll_eyes:

Nu de verbouwing van ons huis is afgerond hebben we eindelijk een ligbad, zoooo blij mee :grin::hugs: de afgelopen week zijn we all out gegaan en 6/7 avonden lekker in bad geweest.
Het voelt zo decadent, we kunnen er met zijn 2en comfortabel in liggen en helemaal uitstrekken.
Wat een luxe :smiling_face_with_three_hearts: eindelijk kan ik alle badolie en bruisballen gewoon in mijn eigen huis gebruiken :grin:

51 likes

Het kraantje/weet ik veel hoe dat ding heet bij mijn stortbak lekt. Natuurlijk in het weekend. Heb al wel een reparatieverzoek ingediend bij de woningbouwvereniging, dus hoop dat ze het snel komen maken. :frowning: Zit al een laagje van een cm in de emmer sinds ie eronder staat (minder dan 24 uur). Wel een beetje zonde van het water.

Ohh ik ook, verveel me gewoon. Dat heb ik echt niet vaak, ben ook echt niet vooruit te branden om iets te gaan doen.

1 like

Daar komt de woningbouw meestal niet zo snel voor. Als de emmer (bijna) vol is kun je het water gebruiken om de wc door te spoelen. Gebruik je het water alsnog waar het voor bedoeld was!

1 like

Of om de plantjes water te geven @LastYoungRenegade

Gebruik je hem vaak en gebruik je dan ook de noise cancelling? Gebruik je dat ook weleens zonder muziek? Ik wil hem vooral gebruiken om aan m’n studie te werken in de weekenden als iedereen thuis is (en misschien in de toekomst als thuiswerken blijft?). Ik twijfel dan tussen dat model, de bose 700 of sony wh-1000-m4 ofzoiets.

Voor het eerst in de sportschool gesport vandaag, voelt goed :muscle:t3: Ik hield het ook langer vol op de loopband dan ik had gedacht.

Verder niks te doen op deze druilerige dag, dus ga met vriend en schoonmoeder net als gisteren weer Wingspan met alle uitbreidingen spelen. Zowat het enige bordspel dat ik superleuk vind!

14 likes