Wat je even kwijt wil #52

Ohja die heb ik ook geluisterd. Vond ik wel de meest heftige en interessante uit die podcast serie.

1 like

Onze koffiemachine is stuk en mis de koffie nu al. Ga denk zo maar ons oude apparaat onder het stof vandaan halen van zolder

Moe na therapie en zo warm dat ik zonder na te denken een ijskoud biertje heb geopend. Dan maar opdrinken nu 'ie toch al open is.

11 likes

Ik wilde vandaag niet naar buiten gaan maar nu lijkt de keuze voor iemand anders zijn gemaakt en moet ik ergens een pakje ophalen. :joy:

Eej net mijn eerste vaccin gehad. :v:t2:

22 likes

We hebben sinds kort na jaren ā€œmoeten we toch eens kopenā€ een droogmolen gekocht voor in de tuin. En whuttt mn beddengoed was na een uur al kurkdroog?! Dat redt de droger niet…en dan moet ik ze alsnog even over de deuren hangen voor het laatste vocht. Ik voel me een degelijke huisvrouw maar ben er wel blij mee.

24 likes

Goeie aankoop! :smiley:
Beter voor milieu en voor jouw portemonnee (geen stroom voor droger) en minder/geen brandgevaar.
Lekker lakens (en kleding) droog wapperen in de wind/zon!

5 likes

Woeps, net de wasmachine een heel programma laten draaien zonder wasmiddel. Vond het al zo raar dat de was nog niet schoon rook. Dan maar nog een keer op een kort programma.

Ik was er in eerste instantie heeel blij mee, maar elke keer als ik nu de was afhaal zit er wel iets tussen met vogelkak erop.

3 likes

Buiten wasgoed ophangen is echt zo fijn. :heart: :heart_eyes: In de zomermaanden heb ik het nooit binnen hangen, altijd buiten. Met dit weer is het ook zo droog.

1 like

Ah dat is wel lullig haha. Gelukkig heb ik mijn 2 waslijntjes onder een afdakje hangen dus komen ook vrijwel geen vogels bij (maar wel zon eej).

1 like

Ja fijn! Kleding ging sowieso niet in de droger, maar beddengoed kom ik zo moeilijk kwijt binnen. Maar wel fijn dat kleding zo snel droog is itt binnen, dan kan ik meer wassen draaien op 1 dag!

1 like

Ik wil een pet maar in dit dorp verkopen ze geen leuke petten dan morgenvroeg toch maar naar de stad. En een vinted blouseje kwam binnen en past prima. :slight_smile:

5 likes

Mijn ma en ik hadden vlierbloesemsiroop gemaakt van vlierbloesem die we in het bos hadden geplukt en best lekker zeg, vlierbloesem limonade. :heart_eyes:

21 likes

Als er straks besjes aankomen kun je er ook hele lekkere sap van maken. Je moet ze dan wel even goed koken en met suiker enzo. ( en oude kleren aan haha) maar het is zo lekker

3 likes

Ja lijkt me ook echt leuk inderdaad! En bizar hoeveel je ermee kunt maken en doen. Zag zelfs vlierbloesembeignets enzo.

2 likes

Props voor je geduld en pijngrens!

1 like

Ik ben er met mijn hoofd niet helemaal bij vandaag en dat werd bevestigd toen ik met mijn bh nog aan onder de douche stapte :joy:.

32 likes

Maar ben wel echt viesmoe nu.

1 like

Zijn ze dan juist niet lekker met zijn tweetjes aan het spelen? Als babysitter vond ik het wel altijd heel druk (vooral als er meerdere vriendjes kwamen spelen :sob:) maar ik kon toen wel meer mijn ding doen dan wanneer ik alleen het oppaskind zelf had. Die wilde dan juist aandacht en spelletjes spelen enzo. Als er andere kinderen waren zag ik ze soms uren niet :sweat_smile:

1 like