Wat je even kwijt wil #52

Misschien moet ik dat de volgende keer maar doen inderdaad, het is echt de hel :sob: En dan hebben mensen ook nog zin om in een rij van 100m te staan voor de Gucci store? Lama. Echt zonde van mijn tijd hoor.

Ik wilde zeggen; zijn mensen zo merk geil? Maja mensen doen het ook voor de Primark :sweat_smile:

Mijn beste vriendin gaat volgende week naar Amsterdam verhuizen en mijn huisgenoot heeft een nieuwe baan fulltime, dus ik heb echt geen idee hoe ik mijn dagen moet gaan vullen. Ik heb wel meer vrienden maar dat zijn een beetje oppervlakkige vriendschappen. Vind het echt spannendā€¦ gelukkig heb ik een pathĆ© pas en werk, haha

5 likes

Balen dat je beste vriendin gaat verhuizen! :kissing_heart: Ik wil wel een keer met je afspreken hoor! Al helpt dat natuurlijk niet echt omdat je daar je dagen ook niet mee vult. Kan je niet met studiegenoten afspreken? En trouwens, jou kennende kom je zo weer nieuwe leuke mensen tegen!

1 like

Haha ik denk niet dat MaschaĀ“s tips mij helpen. En ben al klaar, was zo gepiept eigenlijk @mikselke @Bird :smiley:

Nu nog de rest van mn huis schoonmaken pfff

3 likes

Lief! Ja het is maar voor eventjes want ik ga mee naar Amsterdam maar een maandje laterā€¦ in het ergste geval is het een maand tv kijken

1 like

Nu is het wachten totdat iemand roept dat dit komt door alle 5g chips die nu in onze armen zitten.

Net bijgekomen van gister en weet nu al dat ik vandaag weer te veel ga drinken want of we winnen en jeeeeej bier, of we verliezen en godverdomme bier. Ruggengraat, I donā€™t know her

1 like

Oef, dat is echt zwaar shit. :frowning:


Ik heb net 5 gele blaadjes van een plant geplukt. Geen wortelrot, geen natte wortels, geen natte grond, ik snap er niets van. Kan alleen nog bedenken dat 'ie teveel licht heeft gehad of dat het aan de plek waar ie stond ligt, want daar zijn ook al 2 andere planten gesneuveld. En het zou best een sterke plant moeten zijn :frown: Nou ja, ik heb stekjes.

Behoorlijk, heb hysterisch zitten janken. PC heeft me toen best wat geld gekost en door crypto en chip te kort zijn PCā€™s nu helemaal schijt duur.
Maar goed, wezen sporten en uur van de stroom gelaten. alles uit elkaar gehaald, schoon gemaakt, terug in elkaar en godzijdank doet hij het nu. Geeft me weer even de tijd om hopelijk de prijzen te laten zakken en te kijken naar een nieuwe over een paar maandjes/jaar. :sweat_smile:
(Heb het geld wel daar niet van. upgrade is gewoon nog niet zo zeer nodig)

6 likes

Kan me die reactie goed voorstellen, hoor. Ik heb er zelf 2 gesloopt (2 keer water over 2 heen (1 deed het nog) en op 1 ben ik gaan staan) en heb toen ook gevloekt met bepaalde ziektes (doe ik nooit).
Fijn dat 'ie het nu doet en hopelijk blijft dat ook zo :slight_smile: Ik koop altijd Apple, dus daā€™s sowieso schreeuwend duur, haha.

2 likes

Ja, Apple is voor wat je krijgt ook belachelijk duur. maar goed. Dat is een ander verhaal :joy:
Die uitgaves zijn best leuk als je er gewoon op ingesteld ben om bijv een nieuwe te halen. Niet omdat het MOET.

(Qua inhoud bedoel ik dan met apple. design is altijd mooi en gaat ook jaren mee)

Haha, nee, ik koop altijd alleen als het nodig is, al heb ik van mijn huidige een beetje spijt. Doet het niet zo goed en is amper 2 jaar oud. Vind het huidige design wel minder dan de oudere modellen, maar dat is ook smaak natuurlijk.

1 like

Waarom kan ik niet met iDeal betalen op EtsyšŸ˜¢

1 like

Kan vgm wel maar niet bij iedere verkoper.

Op mijn telefoon kan het niet, op mijn Mac wel. Opgelost dusšŸ˜¬

1 like

Mijn familie en vrienden reageren niet op mā€™n appjes dus sorry forum fam maar jullie moeten eraan geloven:

Ik heb een 9 voor mā€™n research master thesis :weary::partying_face:

Mn supervisor haat me niet!!! En ze vonden mā€™n grafieken mooi, die ik met veel pijn en moeite met de hand geannoteerd heb in R (wat ik mezelf ook met veel pijn en moeite heb aangeleerd) :sob: is het me toch uiteindelijk al die huil buien waard

146 likes

@Kurisu Gefeliciteerd! Heel mooi resultaat :partying_face:.

Unrelated. Ik ben op de eerste dag van mā€™n menstruatie. Alles doet auw en pijnstillers helpen niet. Dus nu is er een maccie onderweg voor 1 persoon.

3 likes

Wauw wat ontzettend goed een 9! Trots!!

2 likes

Ik ga zo bij een baby van 4 dagen oud op bezoek :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes