Wat je even kwijt wil #52

Oh dat hoop ik dan!

Karma, ik had een paar kleine cadeautjes gekocht voor een vriendin om te geven met het geld dat ze krijgt voor haar verjaardag, waaronder een klein zakje snoep. Die heb ik net opengemaakt en gegeten maar is helemaal niet lekker :rage:

3 likes

Dit staat bij seizoen 2, bij seizoen 3 niet!

6 likes

Ooh gelukkig!

1 like

Maar nu hoeft zij geen vieze snoepjes te eten. Super attent dat je jezelf hiervoor opoffert!

4 likes

Kwam deze column tegen, bij het zien van de titel dacht ik dat dit geschreven zou zijn door een irritante boomer en ik me kapot zou ergeren, maar ik vond 'm uiteindelijk juist best aandoenlijk :sweat_smile:

6 likes

ja het blijkt maar weer dat ik een prachtmens ben, bedankt voor dit inzicht :heart:

4 likes

Mijn zusje heeft een nieuw level van bezorgdheid bereikt: mijn nichtje is te logeren en nu heeft ze ook een koolstofmonoxidemeter ingepakt :rofl:

71 likes

Hahaha ik moest hier hardop om lachen

1 like

Mijn snacktrek was zo groot dat ik ‘even in de keuken ging kijken wat er was’ en nu opeens op zondagavond half 12 cashews sta te roosteren in de oven en pindarotsjes aan het fabriceren ben

37 likes

Ik zou me helemaal doodschamen als mijn zoon later zo’n vreselijk luidruchtige, rokende en scooter rijdende hangjongere wordt. Net een rondje gelopen met de hond van mijn ouders en het is zo intimiderend om langs zo’n groepje te lopen.

1 like

Hopelijk krijg je dan een dochter die een vreselijk luidruchtige, rokende en scooter rijdende hangjongere wordt

6 likes

Hoop ik ook!

Ik kijk momenteel voor de eerste keer de tekenfilm lady & de vagebond. :sweat_smile:

6 likes

Ik moet echt stoppen met wijn drinken, heb na elke avond wijn echt zo’n mega opgeblazen buik :pregnant_woman:t3:

2 likes

zag er stories van voorbij komen, wat debiel… leek wel oorlog…

1 like

Ahhh zo heerlijk, ik wil ook weer dit jaar! Waar gaan jullie heen?

Ik ben espresso martinis aan het drinken en it takes two aan het spelen, zo’n fijne avond! @ellegirltalk ik heb hem ook direct gekocht, echt leuk tot nu toe!

3 likes

na twee weken thuis met een soort pre burn-out moet ik morgen weer werken (wekker om 6u) en nu lig ik al sinds 23.00 wakker in bed. echt waarom :skull: heb al slaapmeditatie gedaan maar niks helpt ook gewoon. weet gewoon nu al dat morgen een kutdag wordt

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #10

Wat naar!! Veel sterkte zo. Wel goed op jezelf passen, niet te snel willen gaan. Hopelijk valt het mee vandaag!

1 like