Wat je even kwijt wil #52

Hier moet idd eens maar eens naar kijken, dankje!

Nee, niet alle katten hoor. Zijn broer vangt bijvoorbeeld helemaal niets. :joy: Dit is gewoon een uitzondering.

1 like

Ik had even de fiets van m’n broertje geleend omdat mijn fiets op het fietsdepot staat en nu is zijn fiets ook meegenomen :+1:t3:

9 likes

Bedoel je De Hokjesman toevallig? Die werd als een oude volkenkundige gepresenteerd.

Mijn slaapkamerluikje staat ook 24/7 open. De nachten dat ik dat niet doe word ik met hoofdpijn en een soort verstopte neus gevoel wakker. Mijn slaapkamer heeft ook nooit ochtendgeur. Heerlijk.

Als de zon schijnt doe ik de gordijnen dicht en zet ik een lekkere subtiele geurkaars voor het raam. Als die smelt, ruikt het extra lekker.

2 likes

Ik zou hem altijd open laten zo lang je er niet door kunt inbreken. Ik heb zelf alleen ventilatieroosters en die staan bijna altijd open. Tenzij het erg koud is of het geregend heeft (want dan hoor je de auto’s van het kruispunt naast mijn huis veel beter).
Ik heb dit zelfde met ramen. Al mijn buren hebben constant alles dicht, ook vandaag. Ik heb lekker alles behalve de voordeur open staan.

Omg wat erg. Ik stond in de winkel en zou koriander meenemen voor mijn vriend, maar er waren zoveel groene bosjes en ik wist niet welke nou de koriander was. Ik heb hem gebeld :joy::joy::joy:

7 likes

Ik had een pleister op mn voet en heb net een broek aangetrokken en nu ben ik de pleister kwijt, dus ik denk dat ie in mn broek zit. En ik heb net mn nagels gelakt dus kan/wil mn broek niet uitdoen. En ik heb ook nog haast.

Doordat ik chronisch ziek ben, ben ik het gewend om vrijwel altijd moe te zijn. Maar vandaag is next level en dat is zĂł irritant als je nog zoveel te doen hebt. Vooral omdat er niet echt een reden achter zit alsin dat ik deze week te veel heb gedaan ofzo. Heb juist rustig aan gedaan. Zin in een gezond lichaam.

3 likes

Onze/mijn auto staat te koop omdat we een grotere nodig hebben met de baby en ook misschien een ander soort auto. Maar er is nu al iemand komen kijken en ben er echt verdrietig van :pleading_face: hoop eigenlijk dat ie niet verkocht is dadelijk want wil nog een afscheidstochtje maken in Duitsland

16 likes

Gelukkig vals alarm!!

16 likes

Ja jawel! Mercedes a45 en het word wel een station ben ik bang :joy:

3 likes

‘Vroeger als de hond doodging’ hahaha sorry dit klinkt best grappig. Maar een parkiet die ook praat of zingt (die zijn er toch?) lijkt me best gezellig

3 likes

Ik heb echt de hele middag allemaal onkruid tussen de kleine fucktegeltjes in de voortuin gehaald en ik voel me helemaal niet :sparkles: voldaan :sparkles:.

Dat doe ik dus ook nooit meer he.

10 likes

Nee in Arnhem zit deze! La rusticana

In Nijmegen moet je bij Merano zijn :grin:

1 like

Het zal misschien wel passen denk ik maar vind wel fijn om een ruime auto te hebben ook als we bijv. op vakantie gaan met de auto enz. En de kofferbak ligt nu zonder kind al vol met troep van mn vriend

1 like

DOENNNN, ben jaloers.

3 likes

Ik gebruik het redelijk vaak hoor, in 15 min haal ik het niet om heen en weer naar de winkel te gaan en het is niet duurder

1 like

@Santeria
Ik ga morgen naar Renato’s, voor de eerste keer dat we daar kunnen eten, maar alle pizza’s die we hebben laten bezorgen waren super! Ik was altijd team Pizzabakkers, maar nu overgestapt :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik wacht even met antwoorden totdat dit naar het juiste topic wordt verplaatst hèhè.

2 likes