Wat je even kwijt wil #52

Ik wil een nieuwe bril. Ik had vorig jaar een duur exemplaar gekocht maar die past eigenlijk niet zo bij mij.
Screen Shot 2021-05-24 at 14.50.14
Ik wil niet nogmaals gaan voor de intelligente blij secretaresselook.

2 likes

Duurt het nog lang? Bij Ace&Tate kun je bij sommige winkels op dezelfde dag je bril meekrijgen als je geen superspeciale glazen hebt.
Bron: vriend die zijn gewone bril midden in de vakantie kwijtraakte en dus alleen nog maar als een idioot overal in de regen met zijn zonnebril op kon lopen, gered door Ace&Tate München

5 likes

Ik heb late dienst en dat heb ik normaal gesproken noooooooit, kan er maar niet aan wennen dat ik nu nog zo’n 6 uur moet werken.

Dit idee :heart_eyes:

28 likes

Ja dit heb ik ook, heb net zo één en voel me een beetje awkward als ik 'm op heb omdat ie eigenlijk niet past bij hoe ik ben. Ik heb wel eens overwogen om 'm voor de klas op te zetten om een andere indruk te maken (en kinders stil te krijgen) maar dat voelt dus ook te ongemakkelijk. Heb jij hem wel eens op voor de klas?

Ik kan geen klok kijken en ik gebruikte altijd als excuus daarvoor dat we geen analoge klokken hebben thuis. Maar nu hebben m’n ouders net een huge ass klok besteld voor midden in de woonkamer :cry:

2 likes

@anon41596379 ik kan dus ook geen analoog klokkijken. Ik vergeet steeds hoe dat werkt en mensen begrijpen dat echt niet.

@Edin vorig schooljaar droeg ik wel mijn bril wel dagelijks maar ik voelde mijzelf toen ook niet 100% mijzelf. Ik moest echt uitvogelen wie ik anno 2020 was. En nu ik weer beter in mijn vel zit, past die bril al helemaal niet meer bij mij, alsof ik een rol speel. Ik zet de bril soms nog op als ik digitale lessen verzorg.

Op de avatar in Teams draag ik wel mijn bril en heb ik een ander kapsel. Daar heb ik ook wel wat opmerkingen over gekregen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb dit weekend twee seizoen van EOTB gekeken :thumbsup:

22 likes

Buurman is al een uur non-stop aan het boren. Je zou zeggen dat er na een tijdje geen muur meer over is toch?

1 like

Ik heb mn telefoon moeten resetten. Wat een ellende en hij doet t nog niet want nu is er weer een probleem met google play services waardoor veel t niet doet.

Mijn billekontje en ik hebben ook 4 uur eotb gezien dit weekend.

Fantastische tv

3 likes

4 uur versus 2 seizoenen = 18 afleveringen x 45 minuten = 13,5 uur

Ik win!
Wat was billenkontje ook alweer?

3 likes

Nieuwe seizoen

Odim. Beste moment is als hij Shani’s billenkontje gaat masseren en dan in trans raakt en haar bespeelt als een Djembe.

3 likes

Ik had een huisgenootje met een zwarte kat en die liet ik niet in mijn kamer omdat ik een hamster had. Maar ik had ook wel eens dat ik er dan na een uur achter kwam dat haar kat al de hele tijd naast me lag omdat ik een zwart hoeslaken had en ze wegviel haha.

10 likes

Ah nou ik houd heel erg van katten dus het was geen ramp, alleen niet echt de bedoeling :pleading_face:

Ik vond er net nog een foto van trouwens haha:

Samenvatting

38 likes

Gaat hier opeens los met de donder :cloud_with_lightning:

2 likes

Mensenkinderen, vorig jaar Pinksteren zat ik af te zien in de zon met een glas rosé. Nu lig ik al in bed met een dikke trui aan. :clinking_glasses:

7 likes

Awh. Ik hou echt van zwarte katten. Vind ze zo mooi :orange_heart: Heb voor mijn huidige 2 zwart-witte gehad en die glansden zo mooi in de zon.

4 likes

Het hagelt hier opeens. En ik lig onder een schuindak :relaxed:

2 likes

Doe een glas pinot noir in bed, is chic.

10 likes