Wat je even kwijt wil #53

Was ie al open?

Nee niet eens! Het ligt gewoon aan mij denk ik haha.
Ik eet nu een koekje misschien smaakt het daarna beter đŸ„Č

Ik vindt het ff allemaal teveel. Corona cijfers die uit de pan schieten. Waternood in de Benelux en Duitsland. De hoeveelheid doden die hiermee gepaard gaan. De extreme hitte in Amerika. De plunderingen in Zuid-Afrika. En al het andere onrecht of nare gebeurtenissen wat ik niet genoemd heb.
Ik ben privileged hoor, want ik kan nu schuilen onder mn dekbedje. Maar vindt het zo erg wat er allemaal gaande is in de wereld

4 likes

Maar opzich is het al tien jaar oorlog in Syrië, ruim 5 in Yemen plus hongersnood. Is er een mogelijke genocide bezig in Ethiopië waar je niks over hoort. Elk jaar stroomt half Bangladesh over.

Waarom zijn deze overstromingen nu ineens de reden dat iedereen denkt dat de wereld vergaat? Dat doet de wereld al jaren.

Limburg droogt wel weer op, hoe kut ook.

39 likes

Limburg zal goed opdrogen

16 likes

Ooit wordt Limburg een Hottie

6 likes

Precies. Moet alleen nog eventjes een dyson airwrapje overheen de komende dagen

6 likes

Vivaforum stopt
 niet. Ze doen een soldaat van oranje’tje daar :joy:

15 likes

Het is niet gebeurd

9 likes

Wojow

Beter voor ons!! (denk ik?)

17 likes

Wow voor echte juice moet je hier heen (kan niet slapen). Via is het alternatief voor Viva, maar men vond de mods te ‘kleuterjuffig’. In dit topic geven ze een ongezouten portie ‘feedback’.

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie?page=27

3 likes

Ik kom net thuis het is 0:45 en ik heb lekker stokjes met ailoli erbij gepakt, ik ruik mijn spijt van morgenvroeg al :skull:

8 likes

Hahah wat doe je me aaaan. Ik moet een avond niet te laat slapen!!
Maar ga morgen (oké sws vanavond) een kijkje nemen.

Pff, wat irritant zeg die paginanummers

15 likes

Hahaha ik ben net klaar met werken en zit hetzelfde te vretten. Yessss

Heerlijk lekker stinken en morgen spijt, ik kan het nu al niet meer handelen :clown_face:

1 like

Wie is toch die “iedereen” waar jij steeds over praat?
Er is letterlijk 1 iemand geweest die die bewoording heeft gebruikt.

4 likes

Heb 3 uur geslapen na een dag vol op adrenaline en nu weer klaarwakker.

@mikselke Heb jij ook behoefte aan een continue camera op de Maas, zodat je kan zien hoe hoog die staat? Omroep Venlo doet het wel goed, van mijn werkdorp nergens een update te vinden. Heel veel succes en sterkte voor jou! Ik ga maar thee drinken.

6 likes

Dank! Ben wel blij met de voorzorgsmaatregelen, maar ik heb ook nog vrijwel geen oog dicht gedaan. Denk ook dat ik over een dag of 2? pas naar huis kan als ik zo alle berichten over de piek lees en hoelang die gaat aanhouden. 24/7 camera incl. waterstand zou best prima zijn :grimacing:

De omroep doet het heel goed vind ik. Al m’n vriendinnen zijn er ook echt maximaal mee bezig, sommigen hebben ook geĂ«vacueerde ouders in huis. Hopen dat de dijken het houden :crossed_fingers:.

3 likes