Wat je even kwijt wil #53

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #52 - #5176 door Foefjeisthuis.

Previous discussions:

1 like

Happy New topic!

13 likes

Haha ik lees dit terwijl het hier keihard stortregent + rommelt van de onweer. Verschil moet er wezen

5 likes

Haha ja same, in Maastricht begon het mooi maar heb al een paraplu gekocht want typisch Nederlands ging het ineens regenen als een idioot :+1:t2:

2 likes

Sorry, ik moet dit even kwijt. Maar ik loop gewoon op straat, minding my own business. Komt er een man naar mij toelopen en vraagt ā€˜jij bent zeker een sterke vrouw?ā€™.
Dus ik met mijn domme naĆÆviteit vraag ā€˜misschien? Kan ik je ergens mee helpen?ā€™
Waarop hij met zijn handen mijn billen nadoet (uitbeelden) en zegt nee, je ben echt lekker stevig en sterk van onderen.

Ik wist serieus niet wat ik moest zeggen. Ik ben zo boos. Zo boos. Ik droeg niet eens uitdagende kleding (en ik weet al had ik dat aan had hij nog niet zo iets hoeven zeggen). Maar ik pas me al zo veel aan om maar te zorgen dat ik geen opmerkingen krijg.

Daarnaast heb ik mijn benen door de lipoedeem dus weet het niet. Ik wilde het gewoon van me af typen. Ik heb tussendoor al gebeld met mijn vriend erover, die was erg begripvol maar ook enorm boos door de situatie omdat dit helaas (voor veel vrouwen) niet de eerste keer is.

Sorry, ik wordt hier gewoon zo moe van.

25 likes

Ik had die gast ter plekke in de fik gestoken. Bah bah.

5 likes

Ben zo lekker aan het gaan met de wijn dat de ober net al tegen me zei: ā€œzal ik anders gewoon een fles doen?ā€ :joy::joy:

20 likes

Ze maken misbruik van mijn alcoholisme, de Port komt mijn kant op + kaasplankje :joy::joy: Send help pls.

15 likes

Doe alsof je moet overgeven

2 likes

Waarom staan er in de Linda.Meiden zoveel veertigers? Was de Linda zelf vol?

3 likes

@Kurisu Gefeliciteerd!! :smiley: :partying_face:

1 like

Heb dit oprecht 3 seconden overwogen maar het eten is hier echt 10/10 dus dan durf ik niet meer terug als ik ooit weer hier ben :joy::sweat_smile: Port was overigens heule goede combi met kaasplankje :ok_hand:t2:

1 like

Oh my bad ik las het Linda zomerboek ipv zoals gedacht de Linda.Meiden kan gebeuren

5 likes

Vanmiddag een groot stuk gewandeld en nu heb ik weer zoveel pijn aan mijn benen. Dit is gewoon niet meer leuk en wandel daardoor ook steeds minder graagā€¦

Ik heb tagliatelle bolognese besteld en ik heb er zo veel trek in omg
Heel erg lang niet gegeten

4 likes

Ik ben blij dat Nederland gaat verliezenšŸ™ŒšŸ»

24 likes

De strijd is gestreden (whaha), kan de dominoā€™s nu mijn pizza gaan bakken nadat ik al n uur wacht tot dat ding Ć¼berhaupt de oven in gaat :sob:?

Zegt mijn vriend dat ze voetbal kijken en het daarom niet gebeurd. Dus ik zeg dat je in een restaurant toch ook niet hoeft te wachten als er zoā€™n wedstrijd is. Moet hij lachen :roll_eyes:

1 like

Ik ook mooi die reclames van de tv joejoe

7 likes

Hee die gast van married at first sight was net in beeld bij voetbal haha, die van Daisy

13 likes

Yes

3 likes