Wat je even kwijt wil #54

Alleen gaan! Ik doe niet veel dingen in m’n eentje, maar de bios vind ik echt helemaal prima en chill.

4 likes

Omg mijn klacht is serieus genomen, ik krijg een maand aan huur terug op mijn bankrekening. :partying_face:

(Ik ben echt te blij nu haha :money_mouth_face:)

83 likes

Ik was toen ik een mondkapje droeg (draag nu alleen op drukke locaties) wel gewend dat mensen mij aanstaarden. Maar ik had vanochtend op mijn werk geen mondkapje op en er was dus een klant die echt diep in mijn ziel aan het staren was. Ik had wel rode lipstick op, misschien was het dat, maar het was echt fucking ongemakkelijk. Als je er wat van wil zeggen doe dat dan gewoon, boeit me niet, maar gewoon dom staren heb ik echt een hekel aan

1 like

Ik wil wel!!

Wow dat heb je snel gehoord! Gefeliciteerd!

2 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Gefeliciteerd!

2 likes

Mijn directe collega’s zijn op vakantie en nu doe ik dus het werk van 3 mensen. Heb gisteren als een gek doorgewerkt, want alles is altijd spoed en het is vandaag opeens zo rustig dat ik het een beetje eng vind? Zit steeds te checken of mijn internet het wel doet.

Nog één week en dan heb ik eindelijk vakantie. :tada:

4 likes

Waar doel je op met Big Brother? Want de oorsprong daarvan komt van het boek 1984 van George Orwell.

Oja! Dat was destijds een hele happening met Ruud, Bart en Andries en Kelly.

1 like

Maar denk je echt dat mensen dat bewust doen?

Ja deze man was echt bewust aan het staren.

1 like

Dat is echt super lekker! Lekker luchtig, en met een beetje anijssmaak. Mn favoriet! Van Knol’s koek toevallig?

3 likes

Is er iets fijner dan na werk gewoon ff in bed liggen?

7 likes

Nohhh ik heb aluminiumbakjes nodig voor de barbecue zaterdag maar de action heeft ze niet meer en de supermarkt hier in het dorp ook niet… vet vervelend!

Volgens mij zag ik die afgelopen weekend bij de Lidl liggen. Ze lagen hier bij de wijn etc. en dat “buitenlandse-week” eten.

1 like

Dat is echt heel erg lekker! Nog steeds jammer dat mijn ap het niet meer verkoopt :sob:

1 like

Of bij een tuincentrum waar ze ook barbecues verkopen.

1 like

Tijdens werk gewoon ff in bed liggen. Als ik echt geen zin heb of mensen alleen maar klagen, ga ik ook soms gewoon even liggen. Ook al is na werk nog wel net iets lekkerder omdat je dan niet meer hoeft te werken.

2 likes

Blijven oefenen! Ik vond dit ook moeilijk en heb tijdens de laatste 2 uren van mijn lessen gewoon altijd moeten inparkeren. Mijn rij-instructeur zei dan om de 10 minuten: parkeer tussen de blauwe en groene auto NU.
Doe het ook in meerdere stappen zodat je je referentiepunten kan vinden.

1 like