Wat je even kwijt wil #54

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #53 - #5230 door Egel.

Previous discussions:

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Waauw we hebben het gehaald en zijn klaar met de serie die maandag van Netflix verdwijnt! Nu maar weer op zoek naar iets nieuws.

12 likes

Haha wat goed. Ik zit nog bij S2:A7 🥲 Ik probeer dit weekend zoveel mogelijk te kijken.

1 like

Welkeeeeee serie

1 like

@Karl_Lagerfeld

Die hond is al 8 maanden, haha, is een soort reuzenbaby tegenwoordig. Maar volgende keer mag ie mee zei ze net. :sweat_smile:

3 likes

Reign! Maar hij verdwijnt maandag van Netflix dus we moesten opschieten :sweat_smile:

Omg ik heb corona? Ik schaam me echt want het is gewoon mijn eigen schuld door mijn vakantie :sob: ben wel gevaccineerd en heb mondkapjes gedragen.

Ik was maandag negatief maar ik vertrouwde het niet helemaal omdat ik wel klachten heb en mijn test van donderdag kreeg ik net binnen en is gewoon positief, zo erg.

14 likes

Ik ben in seizoen 2 aflevering 6 :sweat_smile: Vind dat al een record binnen een week :joy:
Hoop echt dat het nog ergens anders komt of dat Netflix het weer zelf toevoegt binnenkort. Doen ze wel vaker.

2 likes

Kwam vandaag een oud-collega tegen tijdens het boodschappen doen. Genoot er echt van om te horen hoe kut het daar gaat en dat ze al meer dan een jaar niemand kunnen vinden als vervanger voor mij. En ik kreeg ook nog een compliment van de cassière over mijn tas, en ze sprak me aan met u dat vond ik echt schattig haha. Made my day.

37 likes

Jezus ik ben echt lomp. Bleef net met mijn rechtervoet hangen in de linker broekspijp (wijde pijpen met onderin een koord dat niet mee rekt) en ik kon mezelf met moeite opvangen en auwww m’n tenen nu! Waarschijnlijk ook een paar blauwe plekken rijker maar verder niks gelukkig

2 likes

Ik kwam ook een oud collega tegen vandaag en ze zei dat 5 mensen eruit liggen met een burn out. Van een team van 13 (!). Haha zo blij dat ik weg ben. Fijn om soms zulke dingen te horen inderdaad.

5 likes

Ik heb gisteren m’n vriend geholpen met laminaat leggen en nu voelt het alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Tijd voor deel 2 vanmiddag, met deze stijve hark :expressionless:

Mijn vakantie van drie weken zit er na vandaag op. Het was heel fijn om even echt vrij te zijn. Alleen 7 zwangerschapsaankondingingen in deze drie weken doet nu toch wel iets met mij. Als er nu nog iemand in mijn omgeving aangeeft dat ze in verwachting is, weet ik niet of ik nu nog net zo enthousiast kan reageren…

6 likes

Same, mij bij door trampolinespringen?? :older_woman:t2:

2 likes

Wat is het leven toch chill als je niet brak bent. Ik waardeer het te weinig.

23 likes

De dag begonnen met een half uur op de hometrainer. Nu kan ik lekker genieten op de bank van de olympische spelen!

2 likes

Jaaa same
Normaal ben ik zaterdagavond vaak wel ergens gezellig aan het borrelen maar gister voor de verandering eens niet. Heerlijk om dit hele weekend zo fris wakker te worden.

4 likes

Ik las dit vanmorgen toen ik brak in bed lag en ik baalde echt een beetje. Fris wakker worden is zo veel chiller.

4 likes

Gvd ik liep net de lift uit en toen zei er een man tegen me ‘nou nou, als blikken konden doden…’

Hou gewoon je smoel

16 likes