Wat je even kwijt wil #54

Vanmorgen was ik op weg naar mijn werk. Vloog er ineens een steekvlieg mijn t-shirt in. Ben als de dood voor stekende beestjes, dus ja hoor… daar stond ik in mijn bh. Nu maar hopen dat niemand me gezien heeft

1 like

Ik werk thuis vandaag en heb geen reet te doen. Dat wordt vroeg uitloggen denk ik.

5 likes

Lekker de ochtend beginnen met een klapband precies in het midden van mijn weg naar werk😭

En toen stond opeens ook mijn keuken blauw van de rook omdat ik iets op het vuur had laten staan. Gaat top!!! :sob:

Ohja zeker… ben nu al klaar hahaha. Moet eigenlijk rond 12.00 uur een mailtje sturen nog, maar die ik heb ik maar ff ingepland zodat ik nu al kan uitloggen. Echt idioot dit. En daar krijg ik een volle dag voor betaald. :no_mouth:

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Ik ben echt verliefd op mijn twee nichtjes en probeer ze zeker een keer in de week te zien :slightly_smiling_face: hoe durven vader en moeder 3 weken op vakantie te gaan… hoe ik moet ik dan voorlopig ff zonder ze, hoezo overleggen ze dit niet met mij voor goedkeuring!! :rage::triumph:

25 likes

Er kwamen 2 bezorgbedrijven precies op hetzelfde moment pakketjes afleveren en ik stond zo :grimacing: :grimacing: Nu maar even stoppen met dingen bestellen want ik schaam me een beetje haha

9 likes

Ik heb vandaag een 24-uurs bloeddruk meting met zo’n band om de arm en kastje alles erbij. Hij zou ongeveer 2x per uur af moeten gaan maar hij gaat echt om de haverklap op de meest random momenten en ik schrik me elke keer lam :’). Heel bevorderlijk voor de bloeddruk ook zo.

5 likes

Fuckkkk zit bijna een jaar in de ziektewet en volgende maand wordt m’n salarisuitbetaling cao technisch weer met 10% verminderd en het voelt zo kut. Ik zit echt niet voor m’n lol thuis en het maakt me nu even verdrietig want het voelt als dubbel gestraft worden ofzo. Maarja, niks aan te doen

2 likes

Ik ben zo moe dat ik naar bed wil, maar er is bezoek en vanavond komt er ook bezoek dus t kan niet :unamused:. Wel jammer

Ik sta in 35 graden in de brandende zon te wachten op m’n vriendin die de auto parkeert en ik heb uitzicht op een zwembad IK WIL ER IN!!!

14 likes

Deze week loopt alles steeds niet zoals ik wil: planning verandert tienduizend keer, dingen gaan niet door, communicatie tussen mij en mijn vriend gaat slecht. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik voel me helemaal niet fijn terwijl ik vakantie heb.

1 like

Ik sta vanaf nu een aantal weken 100% ziekgemeld, wanneer gaat dit me precies rust geven? 🥲

5 likes

Is het toevallig in de stad waar jij ook woont? Ik wil wel af en toe een leuk oppashondje uitlaten als het in de buurt is. Werk toch bijna altijd alleen thuis en dan verveel ik me.

4 likes

Ah dat is superlief! Is alleen helaas ergens anders ): Maar dankjewel voor het aanbieden, echt heel lief :blush:

Waarom?

Helaas! Hopelijk vind je iemand anders in de buurt

1 like

Ik heb zo’n stofzuiger zonder zak en in het begin leegde ik die na 2 keer al. Toen dacht ik na een tijdje hij zit helemaal niet zo snel vol, het hoeft niet zo vaak. Na een lange tijd dacht ik waarom doet hij het nou niet goed meer, bleek die helemaal vol te zitten met stof, tot in de slang zelf :flushed: :joy: Toch maar wat vaker legen

5 likes

Ik kwam een heel oud document uit 2015 tegen, wat een soort tumblr tag vragenlijst bleek te zijn. En mijn god wat was ik een dramatische tiener? Met zo veel meningen en :dizzy:gevoelens :dizzy:
En ik leek nog oprecht te denken dat ik voor altijd zo zou blijven, dat ik voor altijd met m’n eerste vriendje zou blijven, dat ik met m’n 24e zou trouwen… Tieners hebben echt geen hersenen he manmanman. Beetje zoals je oude dagboek terug vinden maar dan met meer slechte grappen.

Ik bleek het ook meerdere keren ingevuld te hebben en in die zin is het wel weer pijnlijk om te lezen, in 2015 was ik zo gelukkig en irritant, in 2016 was ik doodziek en depressief. Heb het maar weer ingevuld met m’n huidige medium instelling, misschien vind ik het over 5 jaar weer terug en kan ik dan lachen over hoe saai ik was in 2021 :joy:

25 likes