Wat een kut nacht
Dit is mijn half jaarlijkse âik-haat-wie-ik-een-half-jaar-geleden-wasâ-post, omdat ik weer op dit onchristelijke tijdstip bij de tandarts zit voor controle.
Straks weer traditioneel âjA dOe MaArâ zeggen als ze vragen of ik over een half jaar weer zo onmogelijk vroeg wil.
Wees sterk bij de receptie straks!! Maak de afspraak na 10âen.
Ik werd echt zo vrolijk en blij wakker vandaag. Maar echt geen idee waarom. Ik heb wel goed geslapen voor de verandering.
Haha hier hetzelfde, we kijken het samen maar is wel moeilijk om me in te houden soms. Ik vind samen kijken wel leuker, lekker gezamenlijk cringen en shade throwen
Nooo, ik ben op mijn gordijn gaan zitten en nu is mijn gordijnroede verbogen Kutbegin van de dag zeg. En ze zijn dus ook niet op voorraad bij de winkel
Ik had een paar weken terug mijn 2e vaccin verplaatst naar vandaag, heb daarvan de bevestiging per sms en mail gekregen. Echter is het dus zo dat ik er gisteravond achter kwam dat ik geen herinnering heb gekregen. Belde zojuist en die afspraak is zonder overleg verzet naar de 14e? Wat de fuck Ze heeft het nu aangepast naar 9:20 vandaag maar eigenlijk heb ik het idee dat als ik daar straks sta ze gaan zeggen "nEe mEvRoUw iK ZiE gEeN aFsPraAk sTaAn oP dIt tIjDsTiPâ
Ik werd een uur voor mijn wekker wakker, was klaarwakker en heb toch het gevoel dat ik 0 uur geslapen heb. Heb echt dikke ogen en dat heb ik normaal eigenlijk nooit. Dit gaat een laaaaaaaange dag worden.
Oke het is half 10 geworden
Oh dat laatste zeker! Ben allang bij dat ik nu iemand heb die dit soort dingen meekijkt in plaats van het afbrandt.
Ben er nu alleen wel achter gekomen dat hij op het nieuwe Viva forum meeleest over alle perikelen
Wat lief dat je het vraagt. Ik ben vooral moe en verdrietig. Echt heel verdrietig.
Gelukkig krijg ik hulp vanuit mijn vriend die wat dagelijkse huishoudelijke taken van mij overneemt en vriendinnen die willen inspringen dus daarmee prijs ik me gelukkig.
Maar mijn werk⌠Ben zo teleurgesteld, ik werk al 2 jaar lang zo hard en heb nog nooit een ziekte dag gehad en als ik nu aan de bel trek wordt het niet zo serieus genomen.
Voor nu heb ik geaccepteerd dat dit nu is wat het is, en probeer ik zo snel mogelijk mijn vakken te halen en daarna meld ik me ziek.
Bij mijn opdrachtgever vandaag kon ik gelukkig me uitten en mag ik een stapje terug nemen in mijn werkzaamheden waar ik zo enorm blij mee ben!
Sorry dat ik niet op anderen gereageerd heb, alles kost me moeite momenteel
Vallende sterren in augustus en een bloeiende heide in september zijn van die dingen die ik altijd vergeet totdat iemand het hier post. Bedankt voor de reminder
Nou viel reuze mee en 5 min na aankomst zat hij er in
Hahah door jouw post bedenk ik me ook dat ik voor mijn afspraak om mijn beugel eruit te halen om 7 uur op moet. Toen ik de afspraak maakte dacht ik yes doe maar lekker vroeg dan is hij er zo snel mogelijk uit. Heb nu stiekem al spijt.
Als je het niet nog weken erin laat zitten en hem thuis gewoon opnieuw opzet is mijn ervaring dat er niets aan de hand is! En het grondzeil even apart houden van de rest van de tent in een vuilniszak! En als het kan de rits van de zak open laten zodat er beetje lucht bij kan.
Heeft het hotel ergens een plek om hem uit te hangen? Wie weet heeft de receptionist(e) wel een goed idee.
Wat een verschrikkelijke woningmarkt. Echt heel irritant als je deels ook benadeeld wordt door dingen waar je zelf niks aan kon doen (langdurig ziek geweest). Ik ben beter, heb nog een extra studie gedaan en ben al 2 jaren stabiel, waarom vindt een verhuurder het dan toch nog een groot risico? Alleen omdat ik lange tijd geteerd had op mijn spaargeld en toen geen inkomen uit werk etc. had.
En als single moet je denk ik maar gewoon een slachtoffer van de straat pikken âHè, samen een woning huren?â Sowieso veel gezeik om niets. Ik kan werken in 2 sectoren onderwijs/ict dan is de kans dat ik werkloos wordt bijna nihil.
Ik ben op vakantie, en heb een blaasontsteking