Wat je even kwijt wil #54

Zin in een hittegolf? Zie je zo hier in de bus waarin ik nu zit. Ga kapot :hot_face: gelukkig, ondanks de koud weer berichten vanmorgen, heb ik wel een shirtje aan gedaan

2 likes

Ja, ik heb de hele zomer gewacht op een hittegolf maar helaaaas.

3 likes

Ik ben blij als het morgen 1300 is. Ik moet morgen wat spannends doen op het werk. Morgen om 1300 is dat afgelopen.

10 likes

Misschien geen hittegolf maar zondag zal het 24 graden worden.

Shit ik hoor dat Stef Blok de designated survivor is van dit kabinet.

Laten we maar extra hard hopen dat er niks gebeurt nu :pray:t3:

13 likes

Mijn vriend is deze ochtend aangereden op zijn fiets door een onoplettende chauffeur en ik mag maar 1 uurtje op bezoek straks (wegens tante corona) :sleepy:

3 likes

Wat rot, is hij oké??

Ik las Stef Bos en ik raakte helemaal in de war

24 likes

Dat zou helemaal een ramp zijn

Heeft die man al eens een tweede liedje geschreven

2 likes

Een gedeukte wervel, hij kan amper bewegen van de pijn maar voor de “rest” is hij wel oké. Gelukkig heeft de buurt, die het lawaai hoorde, hem goed opgevangen. Zijn volledige kapotte racefiets is in deze dan maar bijzaak zeker :roll_eyes: :sleepy:

Ik wilde zeggen dat er wel een hittegolf is geweest in juni, maar zie nu dat die niet landelijk was.

Geen idee ik ben (anders dan misschien doet vermoeden) geen man van 50 dus zit niet helemaal in de doelgroep

1 like

Nou, ik denk dat Stef Bos wel een beter moreel kompas heeft dan de gemiddelde VVD’er.

5 likes

Volgens mij is ie tegenwoordig burgerrechtenactivist in zuid-afrika, althans dat denkt ie zelf.

1 like

Even ventiel even los en vast draaien? Anders is misschien het palletje in je ventiel niet goed.

1 like

Ah wat rot! Hoop dat degene die hem geraakt heeft wel gestopt is?! Beterschap voor hem in ieder geval

palletje = het palletje zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈpɑləcə] Verbuigingen: palletje|s (meerv.) onderdeel van een mechaniek dat de beweging kan blokkeren

Volgens google :stuck_out_tongue:

Maar bij het oppompen van een band heb je een ventiel. Als je daar luchtdruk tegenaan zet moet het open gaan zodat er lucht in de band loopt. Maar ook weer dicht gaan als je die luchtdruk weg haalt. Dat ‘palletje’ zou goed moeten bewegen. Maar kan vast komen te zitten door vuil e.d.
Als je weet welk ventiel je hebt, zou je hem zo eruit kunnen draaien en kunnen vervangen.

Gelukkig wel! Denk niet dat hij verder kon rijden, de voorruit was kapot van de klap :no_mouth:

1 like

Mama

2 likes