Dat zal vast wel goed komen! Hoop ik
Omg hartverzakking. Ik kijk net naar mijn been en zie een rood rondje, dacht meteen aan een tekenbeet. Ondanks dat het geen cirkel was, het zag er zo wel ongeveer uit. Ik dus meteen googelen. Maar besef nu dat ik met blote benen omhoog zit en mijn handen leunen erop dus het is mijn eigen handafdruk.
Leuk! Ik ben twee jaar geleden voor mijn verjaardag met wat vrienden een uurtje wezen springen en dat was ook heel erg geslaagd. Mijn vriend had van tevoren iets van: ‘is een uur niet veel te kort.’ Maar inderdaad na een paar minuten al flink zweten, uur was echt genoeg.
Ik heb net een mot ingeslikt
Ik wil heel graag al naar bed maar wil ook nog even buiten zitten om vallende sterren te spotten.
Ik ben een beetje op Instagram aan het klikken op accounts van kappers om een beetje inspiratie op te doen wat ik met de dode grijswordende marmot op mijn hoofd. Sommige kappers lijken echt maar 1 soort kapsel inclusief kleuring en styling op hun naam te hebben staan want hun hele Insta staat er dan vol mee. Maar misschien komen mensen dan wel van heinde en verre voor dat succesnummer. Best fascinerend. En schijnbaar zijn beachy balayage bobs en mullets in alle kleuren van de regenboog populair.
Zit in een huisje op een camping en de pleuris is uitgebroken: regen, onweer, alles erop en eraan. Zou bijna een rondje ramptoerisme doen om al die tentjes te zien drijven. Zo gemeen haha
Vanaf 22.30 op het balkon om vallende sterren te zien, tussenstand: 0
Ik weet niet wat het probleem is van mijn kat (oke, te weinig eten, aandacht en hij wil naar buiten), maar hij zet de hele week al een keel op om half 6 en dan om 7 uur weer.
Wat goed dat hij ontslag heeft genomen ipv dat hij zich aanpast.
Maar waarom geef je hem dan te weinig eten?
Ik denk eerder dat haar kat het te weinig eten víndt.
Zometeen een massage
Ik zweer al jaren bij een mascara van Dior en deze tatta wacht altijd op de 40% korting aanbieding op alle mascara’s bij ICI.
Dit is wel een hele vreemd stuk in het artikel
Sterker nog: ook bij de supermarkt tussen Enschede en Glanerbrug wordt nagellak gedragen door vrouw én man. „Wij hebben óók iemand rondlopen die vroeger man was en nagellak draagt. Die reacties zijn alleen maar positief.”
Ai ja, dat had niet benoemd hoeven te worden.
Ja vond ik ook, dat is dus gewoon een vrouw.
Precies! Ik zat echt 2x te lezen van huh dus hij heeft het over een vrouw met nagellak.
Hoezo zou Lars daar steun aan moeten hebben.
Vooral slordig ook van de journalist om het ook zo op te schrijven