Wat je even kwijt wil #54

Succes!

1 like

Nee hoor juist lief! Ik denk dat het voor mij ook helpt om dingen te doen, al ben ik heel slecht in dingen alleen doen dus vraag dan alsnog mensen mee. Maar het zal gaandeweg de dagen wel blijken wat ik ga doen (en dat ook accepteren haha)

ik heb deze aanstaan voor de kalme klassieke achtergrondmuziek
het heet dus You’re invited to a Time traveler’s house en toen dacht waarom hangen er zoveel klokachtigedingen??? alleen omdat diegene een time traveler is?
als ik een tijdreiziger zou zijn dan zou ik niet ineens allemaal random klokken in mn huis hangen

7 likes

Bij de bioscoop waar ik gister was staan plekken waar je allerlei korte filmpjes kan bekijken. Ik zag er ook een filmpje bij staan wat me altijd raakt als ik het kijk, dus ik zei nog tegen mijn vriend: kom we gaan die kijken, ik moet daar altijd van huilen. Nou dat heb ik geweten, ik weet niet wat er aan de hand was, slaapgebrek, iets teveel bier gehad, maar ik moest me toch janken? Echt ugly tears, snot, ontregelde adem, alles. En het hield maar niet op. Mijn vriend snapte het filmpje niet, maar elke keer als ik het probeerde uit te leggen waar het over ging kwam er weer een nieuw huilsalvo. En toen heb ik het thuis nog eens laten zien en toen snapte hij het wel en moest hij gezellig met me meehuilen.

Jemig wat een avond. Mocht je gister in het forum iemand compleet overstuur gezien hebben, dat was ik waarschijnlijk en ik ben ok :+1:

dit filmpje: father and daughter

Father And Daughter 2000 Oscar Winning Animated Short Film [HD] - YouTube

9 likes

Dit lieten ze ook zien bij zomergasten laatst! Heel mooi inderdaad

1 like

Succes, you got this!

2 likes

Ik heb hem net gekeken door jou link en ben nu ook hysterisch aan het huilen :+1:

2 likes

Zit The Bachelor te kijken en als ik al die meiden zie met hun moeders en al het enthousiasme dat ze elkaar weer zien, vind ik best lastig. Besef dan dat ik dat zo graag zou willen nog ƩƩn keer. Even knuffelen.

11 likes

Ohh, dat wist ik niet, kijk net het fragment terug, heel mooi. Wel ā€˜blij’ dat ik niet de enige ben hierin

2 likes

@grace, ik duim voor je!!!

#dagboekpost (sorry)

Ughlll, ik zit sinds een paar dagen niet zo lekker in mijn vel en ik kan er niet zo goed mee omgaan! Ik heb wel vaker last gehad van stemmingswisselingen enzo, maar in de afgelopen jaren kon ik altijd heel goed peilen waar ze aan lagen (78% pms, 18% een migraine-aanval die eraan zat te komen, 4% mijn stommiteiten), terwijl ik me nu een uitgewrongen vaatdoek voel zonder duidelijke reden.
Ik heb besloten dat ik vandaag helemaal niks hoef te doen nadat ik steeds heb gedacht dat sociaal zijn me juist zou helpen, maar nu zit ik steeds half in paniek te denken dat ik misschien toch wel echt de was zou moeten doen of een cake zou kunnen bakken, mijn sportschema weer zou moeten inplannen voor de week en voelt mijn hele buik onrustig als ik eraan denk. Enerzijds was ik vroeg wakker en heb ik ontbeten en zelfs fruit gegeten als tussendoortje en thee voor mezelf gezet en voel ik dat ik daarom een sticker verdien, maar aan de andere kant heb ik net voor de derde keer vanochtend gedoucht omdat ik moest plassen en ik het idee van op de pot zitten te vermoeiend vond, heb ik heel overstuur gehuild omdat mijn tieten slap zijn geworden en ben ik boos op alles en iedereen.

:woozy_face:

5 likes

Ik moet binnenkort geopereerd worden (mijn galblaas wordt verwijderd) en ik vind het zo spannend

2 likes

jezelf op date nemen!

4 likes

Net 48 boeken verkocht aan de boekenwinkel. Heb er 75 euro voor gekregen dus had er waarschijnlijk een stuk meer voor kunnen krijgen als ik ze zelf allemaal los zou verkopen op internet, maar nu ben ik ze tenminste allemaal in een keer kwijt.

32 likes

Na 1,5 jaar komt de collega met wie ik een kamer deel weer eens een keer op kantoor kijken, net nu ik lekker B&B vol liefde wil kijken in m’n lunchpauze. Irritant zeg, collega’s.

9 likes

Uhm waarom vind ik net een haar die helemaal wit is? Dat komt door de zon, ja toch?

:cry:

1 like

Wat vind je precies spannend? Misschien kan ik je geruststellen, ik heb de operatie vlak voor Corona gehad. Ik zag er enorm tegenop omdat het mijn eerste operatie onder narcose was, maar alles ging voorspoedig en het herstel ook.
Als je wil PB’en mag dat ook.

2 likes

Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen en ik nog wacht op de uitslag van een coronatest, anders was ik graag meegegaan! Als ik jou was, zou ik gewoon alleen gaan of kijken of je kunt plannen om op korte termijn met iemand erheen te gaan.

1 like

Alleen gaan! Ik doe niet veel dingen in m’n eentje, maar de bios vind ik echt helemaal prima en chill.

4 likes

Omg mijn klacht is serieus genomen, ik krijg een maand aan huur terug op mijn bankrekening. :partying_face:

(Ik ben echt te blij nu haha :money_mouth_face:)

83 likes

Ik was toen ik een mondkapje droeg (draag nu alleen op drukke locaties) wel gewend dat mensen mij aanstaarden. Maar ik had vanochtend op mijn werk geen mondkapje op en er was dus een klant die echt diep in mijn ziel aan het staren was. Ik had wel rode lipstick op, misschien was het dat, maar het was echt fucking ongemakkelijk. Als je er wat van wil zeggen doe dat dan gewoon, boeit me niet, maar gewoon dom staren heb ik echt een hekel aan

1 like