Wat je even kwijt wil #55

Maar sta je dan niet in de min en moet je terug betalen?
Vrij nemen is sowieso lastig op mijn werk echt irritant :weary:

Ja ik dacht dus dat ik 5 weken had maar ik heb maar 4 weken.
Gelukkig bouw ik een budget op waarmee ik bij kan kopen, dus ik hoef geen salaris in te leveren. Maar ik vind 4 weken echt karig.

Ik vind het heel knap dat mensen 10 jaar me een Macbook kunnen doen. Ik ben zo’n 15 jaar geleden volledig naar Apple overgestapt (denk ik) en ik ben al met Macbook nr 4 bezig (waarvan het toetsenbord niet goed werkt, maar dat kan gratis vervangen worden). :sweat_smile:

1 like

Wow da’s chill! Ik kan geen vrij meer nemen als mijn uren op zijn :sob: Net weer bijna 800 euro afgetikt om een week bij te kopen voor tussen kerst en oud en nieuw, janken.

Heb echt een perfect zachtgekookt eitje gemaakt maar ik hou van hele harde eieren :cry:

Echt? Jaa love it! Hopelijk wel met Martijn.

2 likes

Oooooomg als het dan nog net zo kut is als 20 jaar geleden dan wordt het echt fantastisch! Een huis vol met strandzand want hij houdt van het strand of een saloon in je woonkamer want ze houden van western. Can not waittttttt

13 likes

:eek:

2 likes

Ja can’t help it…
Vind hem fantastisch haha

4 likes

Inclusief doorzichtige rioolbuis zeg goodbye tegen je drol.

6 likes

Oh sbs… Viktor mag ook.

2 likes

Misschien wil Linda het wel overnemen van m

Nee wedden dat Johnny het dan gaat doen

9 likes

Ik zou dat programma best willen presenteren. Heb twee linkerhanden, ben goed in de weg lopen en die slappe humor kan ik ook wel reproduceren.

4 likes

Ben jij de dochter van Martijn?

1 like

Ja de dochter van Martijn en Martien Meiland.

3 likes

Geef maar aan mij

1 like

Ik heb altijd zoveel zelfmedelijden als ik benauwd ben van de astma. Maar het is wel echt kut om moe te zijn en niet fatsoenlijk te kunnen ademen. Richting bed maar weer.

3 likes

Oe dan is je humor wel vreselijk ja :joy:

1 like

Ik hoop dat de DHL bezorger nog even niet aanbelt, want ik zit met een sheet masker op mijn hoofd :clown_face:

2 likes