Wat je even kwijt wil #55

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #54 - #5191 door FrootLoops.

Previous discussions:

3 likes

@CloserToFine Saaaaame
Ik heb na deze week vakantie en zit ook al twee dagen te forummen :woman_shrugging:t3:
En na mijn vakantie hoef ik nog maar een paar weken, denk ook niet dat ik dan heel gemotiveerd/productief zal zijn :grimacing:

3 likes

Ik voel me nu wat minder lui :joy:

2 likes

@kleinmaargroot ik ben een paar weken geleden bij zijn show geweest. Was echt leuk! Hij gebruikte toen inderdaad wel wat mensen van de eerste paar rijen voor zijn grappen, al vond ik de grappen wel meevallen. Er zijn cabaretiers die je erger in de zeik nemen.

1 like

Hahaha oooo shit :joy::joy::joy: Thanks voor je berichtje, viel daar dus mee

1 like

Haha, ik snap je wel hoor. Zou zelf ook nooit kiezen voor de voorste rij bij een cabaretier. De grappen waren wel leuk vond ik, die mensen stonden niet zwaar voor schut ofzo als dat je geruststelt, haha.

1 like

Ik ga stuk om de topic titel. Wwjek 54 deel 12 hHaha.
Kan niet wachten tot 54 deel 54

14 likes

Voelt een beetje als “ik wordt dit jaar voor de 10e keer 30!! wat ben ik toch jong he!!”

4 likes

Pffff, is er een ‘het-leed-wat-familie-hebben-heet’ topic? :slightly_frowning_face:

Mijn vader is pasgeleden geopereerd en stuurde net een best wel botte app dat hij wel had verwacht dat ik op bezoek zou komen. Nu is onze band niet echt goed te noemen, heb ik via mijn zus moeten vernemen dat hij überhaupt ziek is en heeft hij me laatst op mijn werk nog in het bijzijn van klanten vernederd, dus ik voel de behoefte niet zo. Dus ik ben weer lekker aan 't janken door een mixje van frustratie en het gevoel dat ik een slecht mens ben :cry:

11 likes

Wat een giftige manier van aandacht vragen van hem zeg. Jij zit écht niet verkeerd hoor, hoe kan je verwachten dat iemand op bezoek komt, als je diegene zelf niet laat weten dat je geopereerd wordt. En dan hebben we het nog niet eens over de vernedering.

5 likes

Ben op het punt in mijn luie leven gekomen dat ik zomaar wat rijst en water in de rijstkoker gooi (want ik ben die maatbeker uiteraard kwijt) en het altijd alsnog perfect is. Lifegoals hoor.

23 likes

Succesful adulting :+1:t2:

1 like

Mijn life hack: water ter hoogte van je eerste vinkerkootje boven op de rijst. Rijst altijd perfect

afbeelding

25 likes

Sorry, heb het misschien niet goed geformuleerd. Dat hij geopereerd zou worden wist ik wel en was al langer bekend. Maar heb het hele “pap is ziek” tussen neus en lippen door te horen gekregen tijdens een gewone boswandeling met mijn zus. Blijkbaar heeft zij in de week van de operatie ook allemaal extra updates en foto’s gekregen en het doet best pijn om te weten dat je het minst leuke kind bent :pensive: Aan de andere kant ben ik me er super bewust van dat ik heel egoïstisch klink nu en het helemaal niet om mij hoort te draaien. Het is echt heel dubbel ofzo.

Heel verhaal, moest het eventjes ergens kwijt :poop:

2 likes

Dan nog steeds is het begrijpelijk dat je niet op bezoek gaat. Als dat voor jou niet goed voelt, heb je daar vast hele goede redenen voor. Het is ook pijnlijk om tussen neus en lippen door dat soort informatie te horen en zeker als je het niet rechtstreeks hoort, maar via via.

1 like

Ik heb een super leuk appartement gevonden, maar heb nog niet alle papieren geregeld dus ik hoop echt dat ik alles op tijd binnen krijg én dat ik een kat mag adopteren om daar met me te gaan wonen. Ik realiseerde me pas toen ik ophing met de makelaar dat het volgende week al 1 oktober is.

6 likes

Ja als indo uiteraard bekend mee maar ook daar ben ik inmiddels te lam voor.

2 likes

Wat rot :frowning: Weet niet of je al toegang to MO hebt, maar daar is een topic: https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-familie-heet/3508

@FrootLoops het is je vergeven!

Hahaha ik ben na twee jaar werken weer aan het studeren en het is nu alweer heerlijk raar. Ben pas 2 weken begonnen en ik heb net in een soort roleplay-achtige situatie mijn nummer aan een docent gegeven