Haha dit zijn Iraanse teksten (over voetbal en relatie advies)
Ik wil in de jacuzzi maar mijn vriend is per ongeluk in slaap gevallen.
En we zijn vandaag herkend door de eigenaresse van het restaurant waar we aten! Ze had onze aflevering gisteren nog bekeken dus ze wist niet wat ze mee maakte toen we voor haar stonden
Ik heb hier echt lang over na moeten denken waar ze jullie had bekeken gisteren hahah. Echt de gekste dingen kwamen in mijn hoofd voorbij, maar het is natuurlijk lldl!
Volgens mij is mijn pompoentaart mislukt. Beetje jammer. Hopelijk komt het goed met een nachtje in de koelkast staan.
Hahaha, ja het kan van alles zijn! Maar het voelt ook zo steeds zo gek om het uit te leggen, want volgens mij weten de meeste het heir wel inmiddels!
En ik lig in de jacuzzi het ruikt alleen een beetjeā¦
Ik weet het niet, maar ben wel heel benieuwd.
Ja zeker! Ze hebben ook heel veel neutrale kleuren. Ik weet mijn maat al dus dan kan je de lades open trekken met je maat en daar zie je dan ook alle kleuren die in die maat beschikbaar zijn.
Ik heb nu een zwarte effen bh en een zwarte kanten bh gekocht, maar die waren er dan nog in een aantal opties van hysterisch tot subtiel. En ik heb vaak amper tot geen push up model omdat ik een volle cup heb. Mijn favo is de demi semi push up die geeft net een mooie kleine lift, maar geen borsten tot in je nek. Of het tshirt model (die waren nu 2 voor ā¬60 ipv 1 voor ā¬50) die heb ik nu in zwart en zwart kant. Die hebben geen push up.
@Luipaard ja handigste is als je je maat weet. Die in leidschendam vond ik echt tegenvallen. En het is in Londen en hier helaas stuk duurder dan Amerika.
Ik heb een flinke keelontsteking en ben wakker van de keelpijn.
Slikken van mijn eigen kwijl doet gewoon mega veel zeer
Sorry dubbel post maar ik ga helemaal stuk om mezelf Mijn beste vriendin was bij mij, waren gaan shoppen, uit eten en daarna bij mij chillen. Ineens had ze paniek want hoe komt ze thuisā¦. Bustijden opgezocht, ok bus gaat zo. Ze is net de deur uit en ik krijg ook paniek van omg hoe kom ik thuis. Ik opende 9292 en toen bedacht ik, oooh wacht ik ben thuis
Ik moet niet meer drinken
Ik moet om half 8 werken waarom doe ik dit mezelf aan? Tot 4 ook echt
Ik heb straks mān tweede CrossFit les. Ben zenuwachtig maar ook trots op mezelf dat ik ben gaan sporten.
Het is veel te vroeg. Geen idee waarom ik ja zei tegen vrijwilligerswerk vandaag.
Werd wakker met pijn aan mijn onderrug en het straalt uit. Ik ben niet gemaakt voor de kou
Mijn eerste order was twee sixpacks bier
Veel plezier!
Order? Ben je bij Gorillas gaan werken?
Vriend heeft de verwarming aan laten staan vannacht. Helemaal top
Flink!
En wanneer ik pijn heb, vind ik mijzelf zielig. Wat slecht is voor mijn portemonnee, want nu wil ik webshoppen om het leed te verzachten
Ohh ik dacht ik maak een grapje over zoān bezorgdienst, maar je werkt er echt! Lijkt me heel zwaar werk, veel succes!
(Ga je er ook een artikel over schrijven?)