Ik was ziek in m’n vakantie en nu moet ik morgen weer beginnen en voelt het niet alsof ik echt vakantie heb gehad 
 En ik heb net de fout gemaakt om m’n mailbox te openen
Je kunt dat als het goed is doorgeven aan je werkgever en dan behoud je recht op die vakantiedagen. Dus dan kun je misschien binnenkort nog een paar dagen vrij nemen?
Wtf waarom doen mensen dat?? Echt serieus wat stom! Hoe reageerde ze dan toen je zei dat het niet zo was?
Ik dacht even eeeh… oké 
Lief dat je ernaar vraagt! 
 Het viel uiteindelijk heel erg mee, het voelde heel vertrouwd. Ik heb een zo’n fithorloge met hartslagmeter en mijn gemiddelde hartslag was gisteren 95 bpm! Normaal gesproken is het rond de 70. Ik was echt in de stress, terwijl het juist heel gezellig was. 
Ja, dat klopt precies. Die buurman schaamde zich volgens mij ook geen seconde voor die opmerking. Heb ook geen sorry gehoord. Terwijl het zo’n beladen onderwerp kan zijn, zelfs al los van wat voor gevoel het je kan geven over je uiterlijk. Wie weet had ik wel problemen met zwanger worden. Gelukkig is dat niet zo (voor zover ik weet) maar dan is het nog extra pijnlijk. Die buurman is eind 50 en ik heb het idee dat die generatie die nu 50/60 jaar is ontzettend gefocust is op slank zijn en afvallen. Sterkte 
Echt probeer je het alsjeblieft niet aan te trekken, die vrouw zit zo fout. Of… Misschien moet je wel gewoon gaan huilen in haar bijzijn? Misschien dat ze dan eens snapt dat dit soort opmerkingen echt not done zijn. 
Is het een goede vriendin?  Of meer een kennis?
In het geval van het eerste zou ik gewoon uitspreken dat ze je gekwetst heeft en je je door haar uitspraak verdrietig  voelt
Wil iemand raden hoe vaak er vandaag aan mij gevraagd is waar mijn partner / vriend blijft op de familiedag? 

Mijn familie bestaat uit meer dan 75 personen en ik ben (bijna) 25.
Het is in elk geval TE VAAK!
Bizar, waar haal je het gore lef vandaan. Soms snap ik mensen echt niet. Ik denk altijd dat er wel iets goeds in mensen zit en dat mensen echt wel normaal kunnen nadenken. Ik zou het bijvoorbeeld nooit in mijn mond halen om iemand zo te beledigen. En als ik het wel zou zeggen zou het 100% per ongeluk zijn en zou ik me gelijk excuseren (ik zou zelfs van mezelf schrikken).Maar indd over generaties, mijn oma kan ook wel tegen mij zeggen ‘nounou een kilootje minder kan geen kwaad’. Misschien is dat toch iets meer van toen ofzo idk? Maar weet niet hoe oud diegene is die dit tegen jou zei. Maakt eigenlijk ook niet eens uit want hou gewoon je bek
Dit had ik ook 
 van januari tot en met april een bijstandsuitkering, dus ik was echt even afhankelijk van m’n toeslagen. Toen een baan gevonden en hup 2000 euro terugbetalen.
Ik zou vragen om een betalingsregeling. Ik kan het nu in 24 maanden terugbetalen.
Mijn vriend heeft net gegeten van het bord waar de katten vanmiddag hun natvoer van hebben gegeten, het bord was niet afgewassen. Hij dacht dat het schoon was 
Eigenlijk is dit toeslagen systeem toch te ziek voor woorden? Echt bizar gewoon, wel fijn dat je een regeling kan treffen maar dit zou niet moeten kunnen.
Ooohh dit is mijn broer ook een keer overkomen😂
Ik kom er net achter dat kerst én nieuwjaar beiden in het weekend vallen:rage:
Ik vind die duim-emoticon echt te leuk. Hij is zo lekker sarcastisch/passief agressief in te zetten. Moet ook lachen als-ie onder bepaalde posts staat, zo van succes ermee 
Ja bij mij was het een ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor ik in de bijstand kwam, maar ik wilde zo snel mogelijk aan het werk. Ik kan me voorstellen als je kansen op de arbeidsmarkt kleiner zijn en/of je motivatie minder hoog is, je het wel goed vind. Werken loont niet op zo’n manier. Met bijstand + toeslagen en kwijtschelding kreeg ik netto maar een klein beetje minder dan wat ik nu krijg voor m’n fulltime baan PLUS ik zit 2 jaar vast aan een maandelijkse last om die 4 maanden toeslag terug te betalen. Het is vanuit zo’n situatie echt niet heel aantrekkelijk om zo snel mogelijk werk te vinden. Ik vind het heel krom allemaal.
Zou echt even bellen en aangeven wat je maandelijks kunt missen om het terug te betalen, ze zijn best wel coulant bij de belastingdienst. Ik dacht ook dat ze vanaf dit jaar zouden kijken naar wanneer je het nodig hebt en je bij terugbetalen niet voor het hele jaar moet betalen maar alleen de maanden dat je er geen recht op hebt. Nu is het echt een kutsysteem
Dit is ook zo kut hé! Vind het eigenlijk heel slecht dat ze het per jaar berekenen ipv per maand of kwartaal ofzo…
Ik was aan het chillen met mijn buurjongen en hij zei “Weet je op wie jij lijkt? Mijn toekomstige vrouw.”
Hij vond zichzelf heel grappig. Ik heb net mijn kots opgeruimd.