Wat je even kwijt wil #55

Hahah hoe dat dan?

1 like

Ja we doen als opdracht een soort ~simulatie~ waarbij je zogenaamd een freelancer bent en een opdracht binnen moet halen bij de opdrachtgever (de docent) en het is absoluut nuttig maar het voelt ook wel gewoon raar haha

4 likes

Snickers crips zijn ook een teleurstelling zeg

3 likes

Ik kijk expeditie robinson en ik ken haar eigenlijk niet, maar wat is die Dyantha een mooie vrouw zeg. Prachtig.

8 likes

Ik krijg de laatste tijd vet veel scammy mailtjes van iets dat zich voordoet als WoningNet :confused: Het e-mailadres lijkt ook heel echt. Het zou me niks verbazen als mensen hier intrappen. Dusseh: wees gewaarschuwd! Echt kut om op die manier opgelicht te worden.

5 likes

Same here! Heel irritant. Mijn woningbouw was een tijd geleden ook gefuseerd, begon toch even te twijfelen of ze ook van naam waren veranderd.

1 like

Ik krijg hier dagelijks smsjes van, en natuurlijk elke keer van net een ander nummer zodat je ook niet kan blokkeren ofzo,
De eerste keer bijna op de link geklikt, tot ik bedacht dat woningnet helemaal niet in mijn regio zit

Zo, dat lijkt me echt irritant! Heb je het ook aan WoningNet laten weten? Ik zag dat ze vragen om het met hen te delen voor onderzoek via valse-email@woningnet.nl. In heb laatst een paar screenshots naar ze gestuurd. Bij mij komen de mailtjes sinds een paar weken in m’n spam dus ik heb er niet heel veel last meer van gelukkig.

De eerste twee keer wel, daarna heb ik het opgegeven.

2 likes

Na bijna drie jaar kanker is mijn schoonvader op en wil hij niet meer. Morgen komt de dokter om te bespreken wat zijn opties zijn voor rustig heengaan. Ik ben er echt misselijk van. We wisten wel dat het ooit zou eindigen, maar de klap is zo hard.

29 likes

Sterkte :kissing_heart:

1 like

Ik zit met @Luzarl op het terras en er zit een leuke jongen dus we sturen ze shotjes. Maar ze weten nog niet dat het water is hahahhaahah

Edit: ze gaven nogal een saaie reactie. Dissapointed but not surprised

29 likes

Heel veel sterkte!:two_hearts:

1 like

Wat ontzettend moeilijk, heel veel sterkte :kissing_heart:.

1 like

Er vliegt hier alweer een mug rond en die prikte me net maar kan niet jagen want de kat ligt op me en die jaagt ook niet :unamused:

Ik had zin in thee, maar geen theezakjes in de buurt, dus ik drink nu een beetje Fanta Lemon met gekookt water. Not disappointed.

18 likes

Thee en fanta lemon zijn mijn favo’s. Moet ik dit ook proberen?

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Nou als je gewoon citroenthee hebt zou ik daar voor gaan, dit smaakt meer naar Citrosan.

Oh maar je hebt helemaal geen theezakje nodig voor thee joh! Koop gewoon instant tea poeder:

1 like