Wat je even kwijt wil #55

Ik heb net mijn auto weggebracht voor de apk-keuring,uiteraard in een garage met allemaal leuke mannen en ik heb semi-vettig haar en een van mijn meest "net niet "-outfits aan…altijd leuk.

Volgens mij vinden mensen t echt raar dat ik in mn upje naar Drenthe ga. Terwijl naar Oostenrijk ofzo veel normaler wordt gezien. Wie weet wil ik na een week huilend naar huis maar dat zien we dan wel weer :joy:

6 likes

Aaah vandaar! Dankjewel voor het antwoord!

Bij mij staan ze op dempen tenzij ik op t scherm tik, maar dat is we. En de hele tijd meldingen dat mn scherm niet orgineel is, I KNOW

Gister zo een leuke en fijne dag gehad. Ben er vandaag nog moe van en moet juist vandaag klussen. Geen zin in. Lig ook nog in bed.

1 like

Het is zo rustig op werk echt saai

1 like

Neem NS Flex! Wordt het maandelijks van je rekening afgeschreven, 100 keer makkelijker

2 likes

Sinds al heel lang geloof ik haha. Ik weet niet of je vaak de trein pakt, maar ik heb NS Flex (geloof 5,- pm met dalvoordeel) en dan kun je betalen op rekening. Superfijn, nooit meer de trein missen omdat je nog op moet laden en 1x pm wordt het afgeschreven

1 like

Sinds de invoer van de ov-chipkaart :crazy_face: Ik heb automatisch opwaarderen aanstaan dus hoef er nooit over na te denken of er genoeg op staat gelukkig.

14 likes

Ik heb een nieuwe baan en het gaat hier echt met pieken en dalen qua drukte. Ene dag heb ik mega veel te doen en een andere dag helemaal niks, zoals vandaag.

1 like

Ja, dat heb ik ook.
Vandaag een rustige taak. Vrijdag wordt superdruk, maar dat werk ligt er nu nog niet, dus dat kan ook niet alvast gedaan worden.
Dus dan geniet ik altijd maar van de rustige dagen en doe ik wat in huis, zodat ik in het weekend minder hoef te doen.

1 like

Als je een abonnement hebt, hoef je er maar 10 euro op te hebben staan.

2 likes

Ik had dat vroeger altijd maar als ik dan 1x met de trein ging werd er in etappes van 20 euro de hele tijd geld afgeboekt. Zo irritant

Ik weet niet wanneer je bent afgestudeerd. Maar ik kpn toen 1 jaar gratis een daluren korting abbo nemen. Dan heb je en korting en hoef je er maar 10 eu op te hebben.

4 likes

Ik heb vandaag een bruiloft en ik heb er VET VEEL zin in en heb net al een klein flesje prosecco gehaald voor bij m’n feestelijke ontbijt :sunglasses:
Alleen m’n outfit is heel medium maarja :unamused:

25 likes

Ik ben gisteren voor de tweede keer tante geworden :sparkling_heart::sparkles: Zo bijzonder :smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Ik heb drie weken alleen thuis gezeten zonder mijn vriend omdat hij zijn moeder ging opzoeken in Engeland, en ik vond het eigenlijk echt even heerlijk :rofl: Ik heb hem wel gemist hoor, maar damn ik heb zoveel lol in mijn eentje gehad de afgelopen drie weken haha. Nu ook als hij vervelend doet zeg ik iedere keer heb je een lift nodig naar de boot? Moet ik je even naar hoek van Holland brengen :joy:

35 likes

Ohhh ook moet ik weer denken aan wat er gebeurde toen ik met hem terug naar huis reed. Hij zat te scrollen door mijn Spotify playlist en was aan het zeiken over mijn muzieksmaak en alles. En toen zei hij zo:’‘Dont you have anything good?’. En op het het moment dat ie dat zegt kwam er een liedje op dat heette ’ something good’ :joy::joy::joy: dat verzin je toch niet

41 likes

Ik heb al de hele dag een ontzettend irritante hoofdpijn. Ik heb goed geslapen, gezond ontbeten, meer dan een liter water gedronken, het raam staat open, en heb ook geen extreme stress of iets dergelijks. Ik doe alles goed, ga weg :persevere:

Ik wil een nieuwe winterjas maar pffff daar heb ik altijd zo’n hekel aan hè, kan nooit vinden wat ik zoek. Nouja eigenlijk weet ik ook niet echt wat ik zoek dus dat maakt het ook makkelijk :joy:

3 likes