Wat je even kwijt wil #56

Mijn vriend was vandaag thuis omdat hij moest wachten op de uitslag van zijn coronatest (negatief gelukkig) en heeft toen ons rommelkamertje opgeruimd én gelamineerd :open_mouth: Echt fantastisch, maar ik snap niet wat hem bezielde haha. Ik zou echt geen zin hebben om dat in m’n eentje te doen. Helemaal niet als ik verkouden ben.

10 likes

Werkdagen: wekker gaat, blijf lekker liggen.
Vrije dag: HEY het is half 6, laten we nu wakker worden een uur voor je wekker zodat je vanmiddag een dikke inkakker hebt.

11 likes

Ik droomde over een niet bestaande discussie op het forum en hoe ik een reactie moest formuleren. Ik breng hier te veel tijd door :sweat_smile:

5 likes

Sinds kort reis ik weer vaker met het ov en dit kan niet goed zijn voor mijn stresslevels, iedere keer paniek of ik wel op tijd ga zijn voor mijn bus en overstap en of ik wel echt mijn ov-kaart bij me heb

8 likes

Ik ben zoo moe en bleh :sob: en dat op mijn eerste werkdag. Vet kut.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Deel je dromen

Echt een vloek dit :weary:

63 likes

Dat gevoel wanneer je oren eindelijk weer open gaan na een week dicht te hebben gezeten… Wat praat iedereen toch ongelooflijk hard! Gelukkig zijn ze weer dicht gaan zitten en ploppen ze af en toe open zodat ik er langzaam aan kan wennen.

10 likes

Mijn moeder is pas gediagnosticeerd met kanker (ze zijn er vroeg bij, de overlevingskans is enorm groot) maar ze is meer bezorgd over of ik het allemaal wel trek en of ik voorzichtig doe dan over zichzelf.

Wil van het weekend op bezoek gaan (woon ver weg dus doordeweeks is niet te doen) en kreeg al een appje dat als het glad was, ik niet mocht komen terwijl ik niets liever wil dan d’r zien om te weten dat ze zich nog goed voelt en wat dingen voor d’r te kunnen doen.

27 likes

Pff heb de hele tijd dit liedje in mijn hoofd.

(Kom er nu pas achter dat het lovers zijn hehe)

9 likes

Mijn leuke buurman appte dat hij wilde komen eten maar nu ben ik /panic. Wat ga ik maken? Gaan we samen koken? Waar moeten we het over hebben? Wat wil hij drinken

I know I know ik kan dit allemaal vragen en dat ga ik ook doen maar ik ben echt slecht in dit

23 likes

Ahh spannend! Voor m’n eigen gemoedsrust zou ik denk ik al wat gekookt hebben zodat ik dan niet half hoef te koken en half een gesprek te voeren haha. Of iets wat nog even een halfuurtje op moet staan ofzo en dat je dan even wat stokbrood met smeersels kan eten (die hij kan snijden, kan ie ook wat doen). En drinken zou ik gewoon vragen!

4 likes

Ja gewoon pasta denk ik dat ik doe met kip en dan lekker pittig, hup stook dat vuurtje maar aan

1 like

Ik bestel nu een keer bij de AH ipv Picnic en ik ga zó lekker op de bonus. Love Picnic maar ze hebben echt weinig korting. Heb op m’n weekboodschappen volgende week bijna €20,- bonus door die 2e gratis actie. Love it, want nu had ik budget over voor truffelkaas wat ik normaal echt te duur vind :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Nee, wat stom! Mijn secret santa pakketje van afgelopen jaar was ook kwijt (volgensmij heb ik toen ook mijn verzendkosten teruggekregen), maar 1,5 maand later werd het alsnog ineens bezorgd!

1 like

Houd hoop! Ik had vorig jaar dat er een pakketje verloren was gegaan en die kreeg ik 2 maanden later weer terug. Fingers crossed!

2 likes

Bij Gorillas een paar boodschappen besteld plus voor de zekerheid een zwangerschapstest.

Krijg ik een kaartje bij mijn boodschappen:

:woman_facepalming: :woman_facepalming::woman_facepalming:

13 likes

Huh wtf? Misschien ben je niet een zwanger (en ligt dat gevoelig), misschien ben je wel zwanger en ligt dat ook gevoelig… Vast lief bedoelt hoor maar wtf?!

14 likes

jemig wat ongepast

19 likes

Wat erg, zoiets kan toch maar bij 1% van de mensen die een zwangerschapstest koopt goed uitvallen? Ik vind het ergens heel aandoenlijk want ik stel me een jonge, betrokken bezorger voor die helemaal blij die boodschappen voor je is gaan halen met het idee jouw dag te maken, maar… Nee.

18 likes