Wat je even kwijt wil #56

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #55 - #5175 door keekie.

Eerdere discussies:

1 like

Ik wil iets leuks voor mezelf kopen maar ik heb niks nodig :joy: sad

Nieuwe leuke sokken zijn altijd handig!

1 like

Even een lekker cryptische post omdat ik echt intens bang ben dat iemand het verhaal gaat herkennen (vast niet, maar ok). Ik heb een goede vriend die een paar jaar terug echt zoveel voor mij gedaan heeft toen ik super depressief was. Ik denk zelfs dat hij min of meer mijn leven gered heeft. Alleen nu zijn we een paar weken terug een beetje een grens overgegaan, wat echt niet oké is (hij heeft gewoon een relatie + nog wat dingen maar herkenbaarheid). En inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat het geen verliefdheid is, maar meer gewoon een heel bijzondere band door bovenstaande gebeurtenis. Waardoor we/ik (met alcohol op) het even verwarden met liefde. En daar hebben we over gepraat en nu is het allemaal weer duidelijk.

Punt nu is dat het met hem door een bepaalde gebeurtenis super slecht gaat. En ik wil er voor hem zijn natuurlijk. Alleen het voelt continu alsof we op de grens lopen, en moeten oppassen dat we er niet weer overheen gaan. Maar we blijven elkaar aantrekken, omdat we ons allebei (mentaal) beter voelen als we bij elkaar zijn. En opzich is dat heel mooi, maar ik vind het ook stom. Ik was altijd heel erg op mezelf gericht, met mijn eigen doelen en altijd plannen en bezigheden om aan mijn leven te werken. Maar voor mijn mentale gezondheid ben ik ineens super afhankelijk van een ander. En dat wil ik gewoon zelf kunnen. En ten tweede vind ik onze band soms super verwarrend. Ik wil eigenlijk niks liever dan bij hem in de buurt zijn, maar ik heb echt geen enkele behoefte aan zoenen of sex met hem ofzo. Dus ik begrijp niet zo goed wat ik dan wel wil en ik word gek van mezelf. Ik wil gewoon graag terug naar mijn gemotiveerde, ambitieuze zelf. Ipv. dit afhankelijke geval.

6 likes

Sterkte :rose:


Ik was net even bij mijn ouders en mijn god wat een dooie boel. Mijn vader zat afwisselend op zijn telefoon/schaatsen te kijken, mijn moeder was aan het werk op haar vrije dag met oordopjes in, mijn broer was squid game aan het kijken met koptelefoon op en mijn neefje was fortnite aan het spelen 🥲 Ook met koptelefoon op.

MAAR ik ging wel weg met een bos rozen (door mijn papa gekocht voor mij), kaasmesjes (door mijn moeder gekocht voor mij), 3 verse broodjes en hoestdrank.

Dus ik zei tegen mijn moeder: nou saai bezoekje maar in ieder geval wel een goede opbrengst 🥲

10 likes

Ik ben ook bij mijn ouders en het is ook saai haha. Viel net ook bijna in slaap op de bank. Maarja wel gratis eten zo en vaak krijg ik ook eten mee.

Ik heb ook zin om uit te gaan en te dansen. Ik zie op insta wel mensen die uit gaan maar ik zie nergens echt feestjes voorbij komen? Voel me echt oud

3 likes

Sterkte :heart::heart:

2 likes

Ik ging vanmiddag even snel een pakketje ophalen, dus ik had een sportlegging aan + mijn ajax hoodie. Lange jas er over dus dacht kan makkelijk. Het pakketje lag dicht bij een vriendin in de buurt dus ik dacht ik bel om te kijken of ze thuis is.
Het was net droog, zij in joggingsbroek naar buiten zodat we een rondje konden wandelen. Ineens ging het weer regenen, dus we zijn in ons kloffie de kroeg in gerold en ik kom er net weer uit :rofl:

Het was dat ze er niet echt eten hadden en geen tv voor Ajax anders hadden we er nog gezeten.
En ik heb natuurlijk ook geen avond eten in huis dus daar moet ik nu ook nog wat voor verzinnen.

9 likes

Ik was onrustig en voel me rot en bleh, dus ik ging ff wandelen. 10 minuten verder begint het keihard te regenen. Echt hoor :pleading_face:

Lekker in de plassen stampen en schijt hebben! Als je je overgeeft aan de regenbui kan het ook heel fijn zijn! :hugs:

11 likes

@ZusjevanJoost omg kun je die nu gewoon in de supermarkt kopen?!?! :astonished:

Ik heb ze ooit via eBay gehaald. Waren mij te heet, maar mijn vader at die dingen achter elkaar op 🥲

Ik wacht al 100 minuten op mijn thuisbezorgd bestelling :sleepy:

Nu al 112 en ben net gebeld dat ze nu pas gaan vertrekken en er over ~20 min zijn dus dan heb ik gewoon 130 min gewacht op mijn eten :hushed:

1 like

Ik zie best wat stories van mensen op instagram die op pad gaan om te trick or treaten voor Halloween…. maar Halloween is morgen pas?

1 like

Deze staat nu op netflix!
Zo 90s, goede outfit inspiratie ook voor iedereen die die tijd niet meegemaakt heeft ( :cry: )

1 like

Er is trick&treat in onze straat dus mijn peuter is als spook snoep gaan ophalen :rofl:. Maar wij wonen boven en we hebben wel versierd voor het raam maar iedereen loopt ons voorbij :sweat_smile:

Bah mijn nagelvrouw wil me pas in december weer helpen (zwangerschapsverlof) dus nog een keer bij een ander voor de time being maar ben echt een zeikerd geworden doordat zij zo netjes en goedkoop is

Ik denk dat mensen dit vanavond doen omdat het zaterdag is

2 likes

Ah oke, die memo heb ik dan even gemist. Misschien handig om iets klaar te leggen, mochten ze hier langskomen.

1 like

Ik las dat je 112 had gebeld omdat het zo lang duurde en kon er best inkomen eigenlijk

47 likes

Ik wil vanavond een leuke Halloween/horrorfilm kijken met vriend. Iemand tips voor films op Netflix Videoland of Disney+?